$close

Filtre

Vezi rezultatele

Compară Programe de Licență în Studii de marketing Cu jumătate de normă în Brazilia 2022

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.Absolvenții de licență în marketing va fi capabil să dețină poziții diferite în diferite industrii. Acest lucru se dato… Citeste mai mult

O diplomă de licență este o diplomă universitară oferită de către universități și colegii după ce studenții finalizează un program de studiu. Majoritatea cursurilor de licență durează trei sau patru ani, deși unele pot dura chiar și până la șapte ani.

Absolvenții de licență în marketing va fi capabil să dețină poziții diferite în diferite industrii. Acest lucru se datorează faptului că de marketing se ocupă cu dezvoltarea și promovarea unui produs, care acoperă cea mai mare a schimburilor economice din lume. Elevii vor fi capabili să înțeleagă subiecte diferite, care variază de la comportamentul consumatorilor la distribuția produselor.

Brazilia, oficial Republica Federativă a Braziliei, este cea mai mare țară atât în ​​America de Sud și regiunea America Latină. Este al cincilea cel mai mare țară din lume 's, atât pe zone geografice și de populație, cu peste 193 milioane de oameni.

Începe Astăzi Cele Mai Bune Programe de Licență în Studii de marketing Part time în Brazilia 2022

Citește mai puţin
Citește mai multe despre studiul în Brazilia
$format_list_bulleted Filtre
Sortare după:
Recomandat Cele mai recente Funcție
Pontifícia Universidade Católica de Campinas (PUC-CAMPINAS)
Campinas, Brazilia

Publicitate și Marketing Curs cu accent pe marketing, are drept scop în primul rând formarea profesională a absolvenților pentru operațiuni în segmentul profesional al publici ... +

Publicitate și Marketing Curs cu accent pe marketing, are drept scop în primul rând formarea profesională a absolvenților pentru operațiuni în segmentul profesional al publicității regionale. Prin urmare, presupune acest nou plan de învățământ, un accent concentrat pe marketing, deoarece această perspectivă, precum și mai adecvat la cerințele actuale ale pieței forței de muncă, care vizează absorbția mai eficientă a absolvenților de către sectorul de afaceri / industrie. Marketing orientat de formare deschide numeroase posibilități pentru activități profesionale, fără a se limita la prescrierea curriculum-ului actual, la agențiile de publicitate sau mass-media. -
Licenţă
Frecvență redusă
8 semestre
Portuguese (Brazil)
Campus