Licențiat în Administrarea Afacerilor
AUM American University of Malta
Informatie cheie
Locația campusului
Cospicua, Malta
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.500 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* studenți internaționali pe semestru; 1500 EUR - studenți UE pe semestru; 1000 EUR - studenți maltezi pe semestru
Introducere
Gradul nostru de licență în administrarea afacerilor este conceput pentru a vă oferi o bază conceptuală generală în administrarea afacerilor. Dezvoltat de profesioniști din mediul academic și din industrie, cu experiență de primă calitate în afaceri, acesta este un program care vă va îmbunătăți abilitățile de luare a deciziilor practice, manageriale, de comunicare și de afaceri.
Dacă vă pregătiți în Business Administration, s-ar putea să vă pregătiți pentru facultatea de drept, să intrați într-o afacere de familie sau un alt scop specializat. Programul are o flexibilitate vastă pentru a răspunde nevoilor fiecăreia dintre aceste orientări în carieră și vă va ajuta să creați soluții la problemele de afaceri contemporane.
Educația personalizată și comunitatea strânsă din universitatea noastră creează mediul perfect pentru succes. Facultatea noastră stelară funcționează pentru a se asigura că fiecare student primește atenția de care are nevoie. Vei absolvi un puternic simț al anchetei, gândirii critice și abilităților de comunicare.
Detalii despre program
În primii doi ani, studenții se vor concentra pe finalizarea Programului de educație generală al universității (42 credite SUA / 84 ECTS), care introduce cinci domenii tematice: comunicare, date și literatură cantitativă, cercetare științifică, arte și științe umane și științe sociale. În al treilea și al patrulea an, studenții se vor concentra pe subiecte relevante pentru specializarea lor.
Rezultatele învățării programului
Cunoştinţe
Obiectivul general al cunoașterii acestui program este achiziționarea de cunoștințe despre numeroasele zone funcționale ale unei afaceri și relațiile dintre domeniile funcționale din cadrul unei afaceri. În special, programul expune elevii la următoarele domenii:
- O educație generală bine echilibrată, inclusiv științe, științe sociale, comunicare scrisă și orală,
- Economie (macro și micro)
- Statistici
- Contabilitate financiara
- Contabilitatea managerială
- Finanțe și Bănci
- Managementul general, managementul operațiunilor și sistemele informaționale de management
- Etică de afaceri
- Comportament organizational
- Marketing și comportamentul consumatorilor
- Aspecte internaționale ale practicilor comerciale
Obiective și obiective de învățare
- Munca în echipă: Elevii vor demonstra abilități interpersonale eficiente și abilitatea de a lucra eficient.
- Abilități de raționament cantitativ și analiză financiară: Elevii vor demonstra abilitatea de a efectua analize financiare de bază.
- Abilități de computer: Elevii trebuie să demonstreze competența în utilizarea software-ului general de productivitate în aplicațiile de afaceri, cu accent pe Microsoft Excel.
- Perspective globale: Elevii vor demonstra o înțelegere a dimensiunilor globale ale afacerilor, inclusiv mediile socio-culturale, politico-juridice, financiare, tehnologice și economice.
- Raționament etic: Elevii vor avea abilitățile de a lua decizii bazate pe gândirea etică.
- Competențe: a) Colaborați ca parte a unei echipe pentru rezolvarea problemelor de afaceri; b) Să fie responsabil pentru luarea deciziilor etice în afaceri; c) Ghidarea practicilor în întreprinderile mici și mijlocii.
Predare și evaluare
În general, modulele de administrare a afacerilor sunt predate cu un amestec de teorie și practică aplicată. Prelegerile, studiile de caz și discuțiile la clasă sunt principalul model pedagogic. Cu toate acestea, abordările pedagogice variază de la modul la modul.
Oportunități de carieră
- Fondator al unei inițiative inovatoare de nișă.
- Analist de cercetare de piață la o firmă de management de marcă.
- Publicitate executivă la o agenție de publicitate.
Schița planului de 4 ani
Anul 1
Semestrul I
- ENG 101 Engleză Compoziție 1
- MAT 101 Introducere în analiza datelor, probabilități și statistici
- LUI 101 Istoria Mediteranei
- MGT 101 Principii de management
- Free Elective
Semestrul II
- ENG 102 Engleză Compoziție 2
- BIO 101 Unitatea vieții (cu laborator)
- REL 101 SAU ATH 101 SAU PHI 101 Arte / Umanistice GE
- MAT 201 Statistici de afaceri
Anul 2
Semestrul I
- ACC 101 Principiile contabilității I
- PHI 102 Etica aplicată
- CHE 101 Introducere în chimie (cu laborator)
- ECO 101 Microeconomie
- Free Elective
Semestrul II
- ACC 102 Principiile contabilității II
- COM 101 Comunicarea într-un cadru multicultural
- ECO 103 Macroeconomie
- PHY 101 Introducere în Universul fizic (cu laborator)
- PSY 101 Introducere în psihologie
Anul 3
Semestrul I
- Managementul operațiunilor MGT 301
- FIN 201 Introducere în finanțe
- MGT 340 Management Information Systems
- PSY 101 Introducere în psihologie
- PHI 101 SAU ATH 101 SAU REL 101 Arte / Umanistice GE
Semestrul II
- MGT 310 Principiile marketingului
- FIN 301 Bani și piețe
- Comportamentul organizațional MGT 360
- SOC 201 Introducere în sociologie
- Free Elective
Anul 4
Semestrul I
- MGT 320 Afaceri internaționale
- MGT 330 Principiile durabilității
- Comportamentul consumatorului MGT 350
- PHI 301 Etica în afaceri
- Free Elective
Semestrul II
- ECO 310 Istoria economică europeană
- MGT 410 Antreprenoriat
- MGT 420 Managementul global al resurselor umane
- MGT 450 Principiile cercetării de marketing
- Free Elective
Rezultatul programului
Cunoştinţe
Obiectivul general de cunoaștere al acestui program este dobândirea de cunoștințe despre numeroasele domenii funcționale ale unei afaceri și interrelațiile dintre domeniile funcționale din cadrul unei afaceri. În special, programul expune studenții la următoarele domenii:
- O pregătire generală bine echilibrată, inclusiv științe, științe sociale, comunicare scrisă și orală,
- Economie (macro și micro)
- Statistici
- Contabilitate financiara
- Contabilitatea managerială
- Finanțe și Bănci
- Managementul general, managementul operațiunilor și sistemele informaționale de management
- Etică de afaceri
- Comportament organizational
- Marketing și comportamentul consumatorului
- Aspecte internaționale ale practicilor de afaceri
Oportunități de carieră
- Fondatorul unui startup inovator de nișă.
- Analist de cercetare de piață la o firmă de management al mărcii.
- Director de publicitate la o agentie de publicitate.
Curriculum
Predare și evaluare
În general, modulele de Administrare a Afacerilor sunt predate cu un amestec de teorie și practică aplicată. Prelegerile, studiile de caz și discuțiile la clasă sunt modelul pedagogic principal. Cu toate acestea, abordările pedagogice variază de la modul la modul.
Planul de studii pe 4 ani
Anul 1
Semestrul I
- ENG 101 Compoziție în limba engleză 1
- MAT 101 Introducere în analiza datelor, probabilitate și statistică
- HIS 101 Istoria Mediteranei
- MGT 101 Principiile managementului
- Opțiune liberă
Semestrul II
- ENG 102 Compoziție în limba engleză 2
- BIO 101 Unitatea vieții (cu laborator)
- REL 101 SAU ATH 101 SAU PHI 101 Arte/Umaniste GE
- MAT 201 Statistici de afaceri
Anul 2
Semestrul I
- ACC 101 Principiile contabilității I
- PHI 102 Etică aplicată
- CHE 101 Introducere în chimie (cu laborator)
- ECO 101 Microeconomie
- Opțiune liberă
Semestrul II
- ACC 102 Principii de contabilitate II
- COM 101 Comunicarea într-un cadru multicultural
- ECO 103 Macroeconomie
- PHY 101 Introducere în universul fizic (cu laborator)
- PSY 101 Introducere în psihologie
Anul 3
Semestrul I
- Managementul operațiunilor MGT 301
- FIN 201 Introducere în finanțe
- MGT 340 Management Information Systems
- PSY 101 Introducere în psihologie
- PHI 101 SAU ATH 101 SAU REL 101 Arte/Umaniste GE
Semestrul II
- MGT 310 Principiile marketingului
- FIN 301 Bani și piețe
- MGT 360 Comportament organizațional
- SOC 201 Introducere în sociologie
- Opțiune liberă
Anul 4
Semestrul I
- MGT 320 International Business
- MGT 330 Principiile durabilității
- Comportamentul consumatorului MGT 350
- PHI 301 Etica în afaceri
- Opțiune liberă
Semestrul II
- ECO 310 Istorie economică europeană
- MGT 410 Antreprenoriat
- MGT 420 Managementul global al resurselor umane
- MGT 450 Principiile cercetării de marketing
- Opțiune liberă
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Burse bazate pe trei tipuri: merit (performanță academică ridicată) sau sportiv sau nevoie financiară.