Licențiat în Afaceri Internaționale
Kauno Kolegija
Informatie cheie
Locația campusului
Kaunas, Lituania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.260 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
International Business este un program care reflectă nevoile pieței; se bazează pe un principiu modular care asigură interdisciplinaritatea studiilor, mediul flexibil de învățare, sporirea rolului studenților în procesul de studiu, încurajarea independenței acestora, a activității, a responsabilității față de rezultatele studiului, integrarea sarcinilor practice și de autostudiu; efectuând un stagiu de un semestru în companii de afaceri. Programul este orientat către predarea problemelor, formarea abordării sistemice a studenților și afacerile sociale responsabile și etice. Studenții programului vor studia într-o școală superioară sau vor face un stagiu de un semestru într-o companie de afaceri din străinătate.
Scopul programului de studii Afaceri Internaționale este de a-i învăța pe viitorii manageri de afaceri internaționali să analizeze mediul de afaceri internațional, să comunice și să coopereze cu parteneri și clienți străini și să aplice principiile managementului afacerilor și prevederile reglementărilor internaționale de afaceri prin planificarea și organizarea activităților de afaceri internaționale în companiei sau departamentul acesteia. Prin urmare, programul de Afaceri Internaționale ar trebui să fie ales de persoane autoasertive, orientate spre rezultate, comunicative, cărora le place să lucreze în echipă, sunt responsabili, încrezători și nu se tem de provocări și riscuri. Mai mult, acest program se adresează persoanelor creative care nu sunt familiarizate cu cuvinte, cum ar fi „nu se poate” sau „imposibil”.
Specializări
E-Business Organization – studenții vor învăța să organizeze și să gestioneze e-business. Programul de studii se concentrează pe utilizarea și aplicarea instrumentelor IT moderne pentru crearea, extinderea și dezvoltarea afacerilor. Astfel de specialiști sunt la mare căutare pe piața muncii. Este foarte important să cunoașteți și să respectați reglementările legale în domeniul e-business, prin urmare, studenții vor studia și mediul juridic al e-business-ului.
Subiecte de studiu: E-servicii, E-marketing, E-business Mediu juridic, Proiecte de afaceri, Platforme și instrumente de E-business, Managementul conturilor și site-urilor sociale, Managementul investițiilor și al riscului, Etica în afaceri.
International Marketing Management se adresează oamenilor creativi, comunicativi și organizați. Succesul pe piețele externe este garantat nu numai de calitatea înaltă a bunurilor sau serviciilor, de servicii rapide și ieftine, ci și de un marketing eficient. În timpul studierii disciplinelor acestei specializări, studenții vor găsi răspunsuri la întrebări despre cum să găsească cea mai favorabilă piață externă, să aleagă corect forma și momentul de intrare, să-și folosească avantajul competitiv, să răspundă rapid la schimbarea condițiilor comerciale etc.
Subiecte de studiu: Managementul și planificarea marketingului, Managementul mărcii, Cercetarea pieței internaționale, Etica în afaceri, Marketing direct și E-marketing, Marketing de conținut și rețele sociale, Managementul măsurii de comunicare, Comportamentul consumatorului.
Curriculum
Cursuri
1 semestru
Economie: 15 ECTS
- Microeconomie și Macroeconomie, 6 ECTS
- Matematică și Statistică de Afaceri, 5 ECTS
- Bazele cercetărilor aplicate, 4 ECTS
Comunicare în afaceri internaționale: 15 ECTS
- Engleză de afaceri, 5 ECTS
- Comunicare interculturală, 6 ECTS
- Psihologia comunicării, 4 ECTS
2 semestru
Bazele afacerilor internaționale: 15 ECTS
- Mediul de afaceri internațional, 4 ECTS
- Modele de afaceri și proiecte, 4 ECTS
- Antreprenoriat și inovare, 4 ECTS
- Reglementarea juridică a afacerilor internaționale, 3 ECTS
Managementul afacerilor: 15 ECTS
- Management, 7 ECTS
- Marketing, 4 ECTS
- Contabilitate de afaceri, 4 ECTS
3 semestru
Management durabil al resurselor întreprinderii: 15 ECTS
- Economia întreprinderii, 3 ECTS
- Managementul resurselor umane, 3 ECTS
- Sisteme de management al afacerilor, 4 ECTS
- Finanțe, 5 ECTS
Managementul exportului și importului: 15 ECTS
- Comerț Internațional, 5 ECTS
- Supply Chain Management, 3 ECTS
- Dreptul Afacerilor Internaționale, 4 ECTS
- Negociere internațională, 3 ECTS
4 semestru
Stagiu profesional: 30 ECTS
- Simulare de procese de afaceri internaționale, 8 ECTS
- Stagiu profesional într-o întreprindere de afaceri, 7 ECTS
Organizație E-Business / Comunicații de marketing integrate: 15 ECTS
- E-marketing / Direct și E-marketing, 4 ECTS
- Mediu juridic e-business / Marketing de conținut și social media, 4 ECTS
- Cercetare de piață / Managementul măsurilor de comunicare, 4 ECTS
- Proiecte de e-business / Comportamentul consumatorilor, 3 ECTS
5 semestru
E-Business Management / International Marketing Management: 15 ECTS
- Platforme și instrumente de e-business / Management de marketing, 5 ECTS
- Managementul conturilor sociale și site-urilor web / Managementul mărcii, 4/3 ECTS
- Investiții și Managementul Riscului / Cercetare de piață internațională, 3 / 4 ECTS
- Etica în afaceri, 3 ECTS
- Din lista de cursuri cu opțiune liberă oferite de KK, 15 ECTS
6 semestru
Teză finală: 30 ECTS
- Stagiu final, 21 ECTS
- Proiect final, 9 ECTS
Cursuri cu opțiune liberă
Economie globală: 15 ECTS
- Economie globală și regională, 5 ECTS
- Comunicare interculturală, 5 ECTS
- Managementul crizelor, 5 ECTS
Managementul modern al organizației: 15 ECTS
- Managementul talentelor și competențelor, 5 ECTS
- Creative Solutions of Business, 5 ECTS
- Managementul schimbării și inovației, 5 ECTS
De la idee la afaceri: 15 ECTS
- Dezvoltarea creativă a afacerilor: planificare și verificare, 6 ECTS
- Finanțarea ideii de afaceri, 5 ECTS
- Comercializarea unei idei de afaceri, 4 ECTS
Managementul schimbării în afaceri: 15 ECTS
- Managementul schimbării, 4 ECTS
- Managementul riscurilor, 5 ECTS
- Management de proiect, 6 ECTS
Personalitate și carieră: 15 ECTS
- Psihologia Personalității și Autoeducația, 5 ECTS
- Leadership, 5 ECTS
- Planificarea carierei, 5 ECTS
Managementul Relațiilor cu Clienții: 15 ECTS
- Controlul stresului, 6 ECTS
- Management eficient al clienților, 5 ECTS
- Managementul conflictelor, 4 ECTS
Personalitate creativă: 15 ECTS
- Personal Branding, 5 ECTS
- Scriere creativă, 5 ECTS
- Creativ decizional, 5 ECTS
Wellness și calitatea sănătății: 15 ECTS
- Viață sănătoasă și nutriție, 5 ECTS
- Life Coaching, 5 ECTS
- Mișcare și Artterapie, 5 ECTS
Organizație activă de agrement: 15 ECTS
- Forme de agrement activ, 5 ECTS
- Sport pentru toți, 5 ECTS
- Management de proiecte de agrement, 5 ECTS
Limba și cultura franceză și spaniolă: 15 ECTS
- Limba și cultura franceză, 8 ECTS
- Limba și cultura spaniolă, 7 ECTS
Impactul comunicării asupra maselor: 15 ECTS
- Comunicare de gen, 5 ECTS
- Comunicare personală, 5 ECTS
- Teoria propagandei, 5 ECTS
Sustenabilitate și călătorii: 15 ECTS
- Turism durabil, 5 ECTS
- Consum responsabil, 5 ECTS
- Sustainable Event Management, 5 ECTS
Limba și cultura rusă: 15 ECTS
- Limba rusă, 9 ECTS
- Resurse culturale rusești, 6 ECTS
Limbi
Limba de predare: 100% engleză (este necesar un anumit nivel de engleză pentru acest curs).
Evaluare
Este utilizat un sistem de evaluare cumulativă în zece puncte pentru evaluarea cunoștințelor și abilităților. Rezultatele învățării sunt evaluate pe tot parcursul semestrului. Metodele de evaluare includ traduceri, teste, sarcini individuale și de grup, prezentări, proiecte, prezentări de sarcini practice și de auto-studiu etc.
Nota finală constă în evaluarea temelor de curs și examenul final.
Lectorii tăi
Lectorii sunt practicieni în afaceri. Lectorii cu înaltă calificare și experiență monitorizează îndeaproape dezvoltarea studenților lor folosind metode de predare inspiratoare. Materialele de studiu sunt legate de evenimente curente, probleme din lumea reală și noile descoperiri academice furnizate de grupurile de cercetare KUAS. În plus, oamenii de afaceri sunt invitați la prelegeri pentru a împărtăși cele mai recente informații relevante și experiența lor personală.
Metodele moderne de predare includ vizite la diferite companii de afaceri și prezentări susținute de vorbitori invitați. Aceste metode oferă studenților noștri oportunități practice de învățare prin expunerea la diverse metode de lucru și interacțiunea cu industrii și structuri organizaționale necunoscute.
Lectorii invitați de la universități străine contribuie la varietatea de abilități și cunoștințe la KUAS. Studenții pot câștiga experiență în programul lor de studii de la lectori invitați care sosesc din Republica Cehă, Spania, Polonia, Finlanda, Letonia, Estonia, Polonia, Țările de Jos etc.
Lectorii lucrează în module împreună cu lectori din instituțiile de învățământ străine în care sunt implementate programe de studii similare.
Proces de invatare
Elevii vor studia într-un program de studiu modular care oferă un mediu de învățare flexibil și promovează autonomia elevului.
Studiul individual orientat spre elev se bazează pe sarcini și activități de grup care încurajează gândirea problematică și critică. Un mediu educațional este creat pentru a le permite elevilor să-și controleze singur procesul de studiu, să reflecteze asupra activităților lor și să încurajeze creativitatea și inovația. Programul urmărește participarea activă a studenților la procesul de studiu. Discuțiile și dialogurile dintre profesor și elev sunt întotdeauna încurajate în cursuri.
Rezultatul programului
De ce să studiezi Afaceri Internaționale?
Se vor dezvolta următoarele competențe:
- Va înțelege principiile piețelor globale de afaceri și ale dezvoltării durabile.
- Va fi capabil să aplice teoriile economiei și managementului afacerilor, precum și actele juridice care reglementează în practică afacerile internaționale.
- Va fi capabil să analizeze mediul de afaceri internațional, să efectueze cercetări aplicate care vizează găsirea de soluții pentru probleme specifice de afaceri și să planifice oportunitățile de dezvoltare a afacerilor internaționale.
- Va fi capabil să analizeze și să evalueze rezultatele internaționale ale performanței unei companii de afaceri.
- Va fi capabil să planifice și să organizeze procese de comerț internațional prin gestionarea responsabilă a resurselor companiei.
- Va putea alege instrumentele potrivite pentru crearea valorii adăugate a produselor exportate pe diferite piețe externe.
- Va fi capabil să planifice și să organizeze e-business/ va fi capabil să planifice performanța de marketing internațional a companiei de afaceri pe diferite piețe și să analizeze tendințele pieței în schimbare/ va fi capabil să analizeze piața internațională alimentară și să pregătească proiectul privind organizarea afacerilor alimentare.
- Va fi capabil să demonstreze abilități de negociere și abilități de lucru în echipă; să comunice și să coopereze în medii de afaceri multiculturale și multilingve.
- Va fi capabil să-și perceapă propria responsabilitate morală, să performeze în conformitate cu declarația de misiune a companiei și să ofere soluții argumentate pentru probleme legate de afaceri și vor putea demonstra independență și creativitate prin luarea de decizii manageriale și implementarea și dezvoltarea inovațiilor în afaceri.
- Va fi capabil să-și planifice propria carieră și dezvoltare profesională prin aplicarea cunoștințelor și abilităților dobândite.
Galerie
Oportunități de carieră
Studii bazate pe practică
În cursul de Afaceri Internaționale, nu vei învăța doar teorie, dar o vei putea aplica și în practică datorită colaborării cu diferite afaceri. Studenții își fac stagiile în diferite tipuri de companii: media; departamentele de comunicare și informare ale centrelor prestatoare de servicii culturale și sociale sau din companiile producătoare.
Studenții își fac stagiile profesionale în al 4-lea sau al 6-lea semestru. Ei sunt invitați să facă un stagiu în cele mai mari companii de afaceri lituaniene.
Cariera viitoare
Absolvenții vor fi competitivi pe piața internațională a muncii; va avea abilitățile și experiența practică necesare pentru a comunica cu partenerii de afaceri și clienții; vor putea înființa și dezvolta propria afacere; va fi pregătit pentru a lucra în departamentele de export, aprovizionare, servicii clienți, marketing, management de proiect, calitate, comerț electronic, relații internaționale și comunicare, produs și dezvoltare de afaceri internaționale.
Acces la studii suplimentare
Absolvenții au dreptul la un sistem de transfer de credite pentru intrarea în programele de studii universitare de nivel unu, pot alege programe de master. Continuarea studiilor este posibilă în programele de studii din domeniul turismului și agrementului, managementului și afacerilor în universitățile lituaniene și/sau străine.