Licențiat în Arte (cu onoare) în Studii Media și Comunicare
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 22.615 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* total pentru studenții malaezieni: 78.000 RM | total pentru studenții internaționali: 88.200 RM/22.615 USD
Introducere
APU-DMU program dual grad
Studenții care sunt în cadrul programului de licență vor avea opțiunea de a se înscrie pentru schema de diplomă dublă APU În cadrul acestei scheme, studenții vor primi 2 certificate de diplomă și foi la absolvire: 1 de la Universitatea Asia Pacific ( APU ), Malaezia și 1 de la Universitatea De Montfort (DMU), Marea Britanie.
Admitere
Curriculum
Schema programului
Acest program este conceput special pentru a oferi studenților:
- Cunoștințe, cu o anumită expertiză practică și tehnică în disciplina media și comunicare, în conformitate cu cerințele industriei.
- Eficient în comunicare și demonstrează o bună calitate a conducerii într-o organizație.
- Capabil să analizeze și să rezolve probleme sau probleme legate de media și comunicare în mod inovator, creativ și etic printr-o abordare durabilă.
- Capabil să demonstreze abilități antreprenoriale și să recunoască nevoia de învățare pe tot parcursul vieții pentru avansarea cu succes în carieră în domeniul mass-media și al comunicării.
Nivelul 1
Elevii vor fi echipați cu cadrul teoretic și conceptual al media și comunicarea ca disciplină. În plus, studenții vor fi, de asemenea, expuși la înțelegerea de bază a contextului în care operează industria mass-media și comunicarea prin module precum Studii media contemporane, Principii de relații publice, Ilustrație digitală și Fundamente de marketing, Comportamentul consumatorilor și Practică creativă.
Module comune
- Comunicare interculturala
- Introducere în design grafic
- Ilustrație digitală
- Fundamentele de marketing, comportamentul consumatorului și practicile creative
Module specializate
- Concepte de bază în teoriile comunicării
- Principii de publicitate
- Studii media contemporane
- Principiile Relațiilor Publice
Nivelul 2
Se va învăța o gamă mai largă de abilități, în care studenții vor dobândi o mai bună înțelegere a gamei largi de instrumente mass-media și a abilităților de comunicare specializate care vor fi aplicate în industria mass-media și a comunicării. Le vom cultiva în continuare creativitatea și inovația, precum și învățarea independentă pentru a-i pregăti pentru mediul media contemporan.
Module comune
- Cultura vizuală
- Gestionarea creativității și inovației
Module specializate
- Planificare și management strategic de evenimente
- Strategii și tactici de relații publice
- Social Media
- Cercetarea media și comunicare
- Jurnalism
Module opționale (alegeți 1)
- Comunicare Politică
- Publicitate digitală și experiențială
Stagiu (16 săptămâni)
Studenții vor efectua un stagiu/instruire industrială pentru o perioadă minimă de 16 săptămâni pentru a-i pregăti pentru o tranziție lină de la clasă la mediul de lucru.
Nivelul 3
Studenții își vor folosi studiile anterioare și experiența industrială pentru a-și extinde familiaritatea pentru a se specializa într-o anumită zonă media și pentru a dezvolta abilități superioare în practica de comunicare și rezultate creative inovatoare. Un proiect de ultimul an le cere să ia un proiect practic de media și comunicare, astfel încât să aplice toată expertiza și abilitățile dobândite atât din sala de clasă, cât și din cadrul stagiului. Finalizarea cu succes a proiectului de ultimul an este o dovadă a capacității studentului de a combina cunoștințele media și abilitățile de comunicare, gândirea critică și abilitățile analitice pentru a produce un portofoliu de realizări personale.
Module comune
- Comunicarea de criză
Module specializate
- Copywriting persuasiv
- Public și Fandom
- Investigații în Studii Media și Comunicare
- Jurnalismul de difuzare
- Practici de publicitate globale
- Proiect Media și Comunicare
Module opționale (alegeți 1)
- Audit și strategie de comunicare
- Practică de comunicare integrată de marketing
Subiecte obligatorii MQA*
- Relații etnice (studenti M'sian)
- Civilizația islamică și asiatică (studenți M'sian)
- Studii malaeziene (studenți internaționali)
- limba malaeză de comunicare (studenți internaționali)
- Abilități profesionale de comunicare la locul de muncă
- Tendințe angajaților și angajării
- Co-curriculum
(*Toți studenții sunt obligați să finalizeze cu succes aceste module, așa cum este stipulat de Agenția de Calificare din Malaezia.)
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Opțiuni de carieră
- Jurnalist
- Copywriteri
- Executiv de comunicare
- Brand Manager
- Manager de dezvoltare campanie
- Director de publicitate si promovare
- Director de vânzări media
- Strategist social media
- Social Media Manager
- Producător de media digitală
- Specialist în comunicarea mărcii
- Dezvoltator de conținut
- coordonator de marketing
- Scriitor de conținut digital