Licențiat în Branding și Marketing Management
VIA University College
Informatie cheie
Locația campusului
Herning, Danemarca
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxa de școlarizare se aplică cetățenilor din afara UE
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Scurta introducere
Programul de licență în Branding și Marketing Management în cadrul modă și mobilier este un program de 3½ ani full-time predat în limba engleză, structurat ca un grad AP și un top-up BA.
Veți învăța despre natura schimbătoare a pieței și despre cum să acordați brandului o dimensiune comercială și să vă asigurați că grupul țintă nu poate evita să audă despre aceasta. Înveți să folosești diferite canale de marketing - de la homepages la reclame în aer liber - și cum canalele respective ajută brandul să obțină poziția corectă pe piață.
Predarea include o combinație de cazuri și probleme legate de viața reală legate de moda și companiile de stil de viață.
De asemenea, veți dobândi competențe pentru a supraveghea și dezvolta brandurile în mod independent. Elaborarea soluțiilor propuse și punerea în practică a acestora în practică, atât vizual, cât și comunicativ, va fi, de asemenea, una dintre calificările dvs. majore. Veți putea stabili poziția corectă pentru brand și veți vedea că noile concepte se încadrează în valorile mărcii.
Proiectele comune ale programului de curs vă sporesc competențele în ceea ce privește colaborările interdisciplinare, iar perioada de plasare obligatorie vă oferă șansa de a vă extinde rețeaua și CV-ul.
Programul are loc la campusul Herning.
Conținut și structură
Programul este organizat astfel încât să participați mai întâi la proiecte comune pentru toți studenții BA și apoi să vă concentrați pe specialitatea aleasă. Domeniul de aplicare al proiectelor comune este de a vă oferi o imagine completă asupra altor domenii ale industriei de proiectare și pentru a vă ajuta să vă dezvoltați capacitatea de a coopera.
Elementele opționale și generale ale specialității ar trebui să vă consolideze calificările în domeniul Branding și Marketing Management. Obiectivul este de a vă ajuta să vă dezvoltați imaginea personală. Prin subiectele elective, oferim excursii obligatorii de studiu și șansa de a vă îmbunătăți abilitățile în subiectul ales.
Perioada de plasare pe semestrele 3 și 6 este o parte obligatorie a programului, unde aveți șansa de a vă testa aptitudinile în practica actuală.
Fiecare semestru este încheiat cu un examen oral sau scris și vă terminați gradul cu o diplomă de licență.
Oportunități de carieră
Cu un BA cu branding și Marketing Management, aveți abilitățile de a lucra cu branding și marketing în sectorul modă și stilul de viață.
Știți cum să elaborați soluții și să le implementați în practică atât vizual, cât și comunicativ.
Misiunea dvs. este de a găsi poziția corectă pe piața mărcii și de a vă asigura că noile concepte se încadrează în valorile mărcii. Este de datoria dumneavoastră să vă asigurați că marca are o dimensiune comercială. Misiunea dvs. este, de asemenea, să angajați diferite canale de marketing - de la homepages la reclame în aer liber - și cum canalele respective ajută brandul să obțină poziția corectă pe piață.
Cunoștințele teoretice pe care le dobândiți în timpul studiilor vor fi avantajoase atunci când vine vorba de gestionarea proiectelor într-un departament de branding și marketing.
Cerințe de admitere
VIA University College va accepta aplicații de la studenți internaționali având:
- Învățământul secundar superior general;
- Bacalaureat internațional sau european;
- O diplomă de liceu în SUA / Canada cel puțin un an la o universitate / colegiu;
- Cel puțin doi ani de studii relevante din partea universităților din Africa, India, Pakistan și țările cu un sistem educațional similar;
- Elevii care au absolvit primul an de licență se pot aplica, dar vor avea nevoie de o evaluare individuală, în funcție de țara de origine.
Toți elevii trebuie să fi obținut matematică / economie corespunzătoare unui nivel danez C - și englezesc corespunzător nivelului danez B.
În plus, va trebui să faceți o înscriere la admitere. Misiunea de admitere pentru studenții internaționali poate fi descărcată de pe site-ul nostru din 1 februarie.
Termenul limită și alte detalii pot fi găsite în cesiune.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Managementul mărcii de licență
- Berlin, Germania
Licențiat în Branding și Managementul Publicității
- Vilnius, Lituania
Licențiat cu distincție în Design de Brand
- Toronto, Canada