Licențiat în Design de comunicare vizuală
Kadir Has University
Informatie cheie
Locația campusului
Istanbul, Turcia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 12.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an.
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Absolvenții noștri sunt capabili să proiecteze și să conducă medii de comunicare de nouă generație.
Departamentul de Design al Comunicarii Vizuale are ca scop atragerea persoanelor care vor lucra ca designeri de comunicare in domeniile media, televiziune, arta si design.
Alumni Profil: Absolvenții sunt capabili să producă lucrări în domenii creative, cum ar fi fotografie, video, design web, interfață și design interactiv, design de servicii, design de joc și grafică în mișcare.
De ce proiectarea comunicării vizuale KHAS : Departamentul nostru oferă studenților abilitatea de a rezolva problemele prin imersarea studenților într-o gamă largă de teorii și practici de artă și design.
Pentru a-și lărgi expertiza, studenții noștri pot primi diplome duble majore sau minore de la alte departamente. Comitetul nostru consultativ de conducere, compilat de la pionierii sectorului, contribuie în mod semnificativ la conținutul și structura programului nostru de dezvoltare a educației pentru designul comunicării vizuale. De asemenea, monitorizăm îndeaproape și răspundem cerințelor în creștere și în schimbare ale sectorului, cu ateliere de lucru conduse de designeri, artiști și directori.
Studiați în străinătate Oportunități: Departamentul nostru are un acord de dublă diplomă cu Universitatea din Coventry (CU) din Marea Britanie. Studenții noștri au posibilitatea de a absolvi cu un grad dublu după terminarea anului de studii superioare într-un departament conex al CU.
Oportunități de carieră: În cei patru ani de învățământ, elevii noștri dobândesc un bogat portofoliu de lucrări realizate cu ajutorul diferitelor instrumente media, tehnici și teorii care oferă absolvenților noștri oportunități de angajare în domeniile:
- Proiectare (grafică mișcare, interfață de aplicație mobilă, design de joc, design de servicii, design web, animație);
- Direcția de creație (publicitate, artă și fotografie);
- Producție și post-producție (cinema și televiziune);
- Învățământul superior (master și doctorat în artă, design și comunicare).
Calificarea acordată / Nivelul de calificare
Asociat și licență (Nivelul 6)
Cerințe de admitere
Solicitanții trebuie să obțină scorurile necesare din examenul de tranziție la învățământul superior (YGS), primul test de plasare a ciclului (LYS / TS 1) și testul transferului direct (DGS). Plasamentele sunt organizate central de către Centrul de selecție și plasare a studenților (ÖSYM). Studenții internaționali care aplică programul trebuie să urmeze criteriile de admitere stabilite de Kadir Has University . Elevii pot transfera în program urmând regulile Kadir Has University pe baza transferului orizontal. (Informații suplimentare: http: // www. KHAS .edu.tr)
Recunoașterea învățării anterioare
Elevii pot fi scutiți pentru anumite cursuri luate în alte instituții, după aprobarea decanului în facultate sau institut relevant.
Cerințe de absolvire
Elevii sunt obligați să completeze cu succes toate cursurile în curriculumul acceptat de Senat (240 de credite ECTS) și să aibă o medie minimă cumulată a punctajului mediu de 2.00 / 4.00.
Definiția programului
Departamentul de Publicitate vizează educarea viitorilor experți în publicitate care vor contribui la mass-media și comunicarea prin lucrul conform principiilor etice ale profesiei și care vor colecta teoria și practica în moduri creative și își vor îmbogăți talentele cu cunoștințe aprofundate de metodologie.
Rezultatele programului
- Să poată demonstra gândirea critică și abilitățile de analiză competente, cu cunoștințele de nivel înalt ale domeniilor de comunicare, umaniste și științe sociale.
- Pentru a putea demonstra o gândire creativă, unică și independentă într-un mod de a participa activ la comunicarea democratică și de a lua un rol activ în producție.
- Pentru a putea asocia diferite domenii de comunicare, dezvoltați strategii pentru multimedia și comunicații integrate.
- Să cunoască tehnologiile și strategiile de dezvoltare a comunicării în domeniul publicării, al managementului și al spiritului antreprenorial cu noile mijloace de comunicare; va putea opera și transforma acest proces.
- Să adopte responsabilitățile esențiale și datoriile etice ale profesiei lor, cu aptitudinile și cunoștințele dobândite.
- Să poată participa într-un mediu profesional de lucru cu viziunea activă, productivă și responsabilă.
- Să aibă cunoștințe, abilități și suficiență pentru a le permite să găsească oportunități de angajare în țară și în afara țării în diferitele domenii ale industriei de comunicare.
- Să poată comunica în mod activ în limba engleză și în alte limbi pe care le-au învățat pentru a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și pentru a găsi oportunități de angajare pe plan internațional.
- Pentru a avea capacitatea de a aduce împreună cercetarea și tehnicile de proiectare prin metode diferite.
- Pentru a avea expertiză în teorii și tehnologii multimedia, design, aplicații de proiectare și prin utilizarea acestor cunoștințe, ei vor putea analiza conceptual produsele multimedia.
- Să poată aplica metodele folosite pentru a analiza arta contemporană și cultura vizuală.
Profiluri Profesionale ale Absolvenților
Absolvenții sunt angajați în agenții de publicitate, departamentele de marketing ale corporațiilor / ONG-uri / instituții guvernamentale, companii de planificare media și alte organizații legate de mass-media.
Accesul la studii ulterioare
Absolvenții pot aplica pentru studii postuniversitare (cicluri 7 și 8) în programe conexe.
Chestionare de evaluare
Chestionarul de evaluare a chestionarului de curs și instructor Chestionarul de satisfacere a chestionarului de absolvire
Cooperare internationala
Programul de schimb de studenți Erasmus.
Admitere
Rezultatul programului
Rezultatele programului
- Să poată demonstra gândirea critică și abilitățile de analiză competente, cu cunoștințele de nivel înalt ale domeniilor de comunicare, umaniste și științe sociale.
- Pentru a putea demonstra o gândire creativă, unică și independentă într-un mod de a participa activ la comunicarea democratică și de a lua un rol activ în producție.
- Pentru a putea asocia diferite domenii de comunicare, dezvoltați strategii pentru multimedia și comunicații integrate.
- Să cunoască tehnologiile și strategiile de dezvoltare a comunicării în domeniul publicării, al managementului și al spiritului antreprenorial cu noile mijloace de comunicare; va putea opera și transforma acest proces.
- Să adopte responsabilitățile esențiale și datoriile etice ale profesiei lor, cu aptitudinile și cunoștințele dobândite.
- Să poată participa într-un mediu profesional de lucru cu viziunea activă, productivă și responsabilă.
- Să aibă cunoștințe, abilități și suficiență pentru a le permite să găsească oportunități de angajare în țară și în afara țării în diferitele domenii ale industriei de comunicare.
- Să poată comunica în mod activ în limba engleză și în alte limbi pe care le-au învățat pentru a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și pentru a găsi oportunități de angajare pe plan internațional.
- Pentru a avea capacitatea de a aduce împreună cercetarea și tehnicile de proiectare prin metode diferite.
- Pentru a avea expertiză în teorii și tehnologii multimedia, design, aplicații de proiectare și prin utilizarea acestor cunoștințe, ei vor putea analiza conceptual produsele multimedia.
- Să poată aplica metodele folosite pentru a analiza arta contemporană și cultura vizuală.
Studenți ideali
Profilul absolvenților: Absolvenții sunt capabili să producă lucrări în domenii creative, cum ar fi fotografie, video, design web, interfață și design interactiv, design de servicii, design de jocuri și grafică în mișcare.
Oportunități de carieră
Oportunități de carieră:
În cei patru ani de educație, studenții noștri dobândesc un portofoliu bogat de lucrări produse folosind diverse instrumente, tehnici și teorii media, oferind absolvenților noștri oportunități de angajare în domeniile:
- Proiectare (grafică mișcare, interfață de aplicație mobilă, design de joc, design de servicii, design web, animație);
- Direcția de creație (publicitate, artă și fotografie);
- Producție și post-producție (cinema și televiziune);
- Învățământul superior (master și doctorat în artă, design și comunicare).
Profiluri Profesionale ale Absolvenților
Absolvenții sunt angajați în agenții de publicitate, departamentele de marketing ale corporațiilor / ONG-uri / instituții guvernamentale, companii de planificare media și alte organizații legate de mass-media.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Bachelor of Design in Communication Design Major
- Vancouver, Canada
Licențiat în Arte Plastice în Designul Comunicării
- Paris, Franţa
Curs de trei ani în Design de inovație pentru afaceri, cultură și societate
- Turin, Italia