BA in Journalism and Digital Content
Susquehanna University
Informatie cheie
Locația campusului
Selinsgrove, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 54.440 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* tuition 2022-23
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Creați-vă povestea
Susquehanna vă va stimula curiozitatea naturală și abilitățile de a povesti. Veți dobândi abilități de bază precum scrierea, editarea, interviurile și chiar producția multimedia - plus abilitățile de gândire critică și de rezolvare a problemelor din educația dvs. completă în arte liberale - pentru a vă împuternici povestirea. De la podcasting la reportajele tradiționale din ziare, veți dezvolta abilități de cercetare și veți învăța să adaptați conținutul pentru diverse medii de știri pentru a reuși în lumea în continuă evoluție a jurnalismului.
Susquehanna oferă platforme pentru specializări în jurnalism și conținut digital, inclusiv ziarul condus de studenți, The Quill, grupul de radiodifuziune studenți LensFlare și alte cluburi studențești profesioniști.
Promovați jurnalismul etic
Profesioniștii media trebuie să fie curioși, flexibili și etici în căutarea știrilor. La Susquehanna, vei fi provocat să studiezi etica și teoria jurnalismului în clasă. Discutați despre etica jurnalistică și despre beneficiile acoperirii știrilor pentru a înțelege importanța mass-media pentru public.
Ca specializare în jurnalism și conținut digital, veți avea abilitățile de conducere și experiența în lumea reală pentru a reuși. Și vă putem pune în legătură cu absolvenți realizați pentru a vă ajuta să obțineți primul loc de muncă.
Galerie
Curriculum
Cerințe pentru jurnalism și conținut digital
Când vă înscrieți la Susquehanna, veți fi asociat cu un consilier și un instrument de aplicare pentru a vă ghida în planificarea și programarea cursurilor. Următorul este un extras din catalogul complet al cursurilor. Studenții înscriși urmează cerințele catalogului de cursuri pentru anul universitar în care declară fiecare specializare și/sau minor, se consultă cu consilierii lor și cu Instrumentul de planificare academică.
Cerințe pentru Licența în Arte în Comunicații
Susquehanna oferă cinci grade în Comunicații: Publicitate și Relații Publice; Difuzare; Studii de comunicare; Jurnalism și conținut digital; și Sport Media. Specialiștii completează cerințele pentru curriculumul central al universității, plus 48 până la 50 de ore semestriale de cursuri într-un plan de studii selectat. Acestea includ cursuri introductive, practici pentru învățare abilități și cerințe specifice de accent. O notă C- sau mai bună este necesară pentru ca orice curs să se aplice la major sau minor. Cursurile pot fi luate în considerare doar pentru un grad sau minor.
Departamentul se așteaptă, de asemenea, ca specialiştii în comunicare și minorii să participe în fiecare semestru la activități co-curriculare conexe. Opțiunile includ radio WQSU-FM; Ziarul studentesc The Quill; Anuarul studentesc Lanthorn; producție video în studio și la distanță cu Lens Flare; capitolul Paul Dannelley al Societății Studenților de Relații Publice din America (PRSSA); Asociația pentru Femei în Sport Media (AWSM) și alte activități supravegheate de facultatea departamentului.
Jurnalism și conținut digital
Studenții îndeplinesc cerințele Curriculumului Central universitar, participă pe deplin la diverse activități media și parcurg cu succes următoarele cursuri:
24 Cerințe ale departamentului
- 4 COMM-101 Elementele esențiale ale media digitale
- 2 Metode COMM-102 ale Adobe Creative Suite
- 2 COMM-190 Introducere în comunicare/teoria mass-media
- 4 COMM-192 Vorbind în public
- 4 COMM-201 Etică și Leadership
- 4 COMM-202 Digital Media Analytics
- 4 COMM-481 Legea mass-media
24 Cerințe pentru jurnalism și conținut digital
- 4 COMM-131 Introducere în jurnalism
- 4 COMM-231 Știri și creare de conținut
- 4 COMM-331 Editare
- 4 COMM-435 Scrierea caracteristicilor
- 1 COMM-501 Practicum
- 1 COMM-501 Practicum
- 1 COMM-501 Practicum
- 1 COMM-501 Practicum
4 Alegeți unul dintre:
- ARTS-243 Fotografie digitală
- COMM-282 Fundamentele producției video digitale
Onoruri
Programul de onoruri departamentale încurajează și recunoaște performanța remarcabilă în comunicare. Pentru a absolvi cu onoruri de departament, candidații trebuie să facă următoarele:
- Completați cerințele majore sub îndrumarea unui consilier al facultății Departamentului de Comunicații, care este de acord să servească drept sponsor la cererea studentului,
- Faceți o petiție coordonatorului de onoruri cu o propunere scrisă de onoruri nu mai târziu de a doua până la ultima săptămână a sfârșitului anului junior. Depunerea trebuie să fie aprobată ca onoruri de calitate de către facultatea departamentului,
- Menține un GPA cumulativ de 3,70 la cursurile departamentului,
- Produceți o teză acceptabilă scrisă sau de producție bazată pe un an de activitate de cercetare/producție senior (Studiu de onoare COMM-503) dincolo de orele de semestru majore necesare,
- Trimiteți teza cu cel puțin două săptămâni înainte de absolvire și
- Finalizați cu succes o susținere orală a tezei de onoare.
Lucrările de onoare care nu îndeplinesc standardele cerute vor fi aplicate ca curs opțional universitar. Onorurile departamentale pot fi luate separat de sau împreună cu Programul de onoruri universitare.
Societăți de onoare
Studenții care îndeplinesc standardele naționale și locale necesare sunt eligibili să se alăture societății naționale de onoare Lamda Pi Eta (comunicații).
Comunicaţii Minori
Cursurile selectate necesită o notă C- sau mai mare.
Restricție de dublă numărare
Cursurile pot fi luate în considerare pentru o singură diplomă de comunicare sau minor.
Cerințe pentru minor
Când vă înscrieți la Susquehanna, veți fi asociat cu un consilier și un instrument de aplicare pentru a vă ghida în planificarea și programarea cursurilor. Următorul este un extras din catalogul complet al cursurilor. Studenții înscriși urmează cerințele catalogului de cursuri pentru anul universitar în care declară fiecare specializare și/sau minor, se consultă cu consilierii lor și cu Instrumentul de planificare academică.
Se așteaptă ca studenții să participe la activitățile departamentului adecvate intereselor lor și să finalizeze cu succes un total de 26 de ore de credit: COMM-131 Introducere în jurnalism, COMM-202 Digital Media Analytics, COMM-231 Știri și creare de conținut, COMM-331 Editare, COMM -435 Feature Writing, două semestre de COMM-501 Practicum și una dintre următoarele opțiuni: COMM-282 Fundamentele producției video digitale sau ARTS-243 Fotografie digitală.
Opțiuni de cursuri
- COMM 101 Esențialele media digitale, Credite: 4
- Metode COMM 102 de Adobe Creative Suite, Credite: 2
- COMM 131 Introducere în jurnalism, Credite: 4
- COMM 141 Raportare sportivă, Credite: 2
- COMM 142 Statistici sportive, Credite: 2
- COMM 190 Introducere în Comunicare/Teoria Media, Credite: 2
- COMM 191 Comunicare interpersonală, Credite: 4
- COMM 192 Vorbire în public, Credite: 4
- COMM 194 Comunicare interculturală, Credite: 4
- COMM 201 Etică și leadership, Credite: 4
- COMM 202 Digital Media Analytics, Credite: 4
- COMM 211 Introducere în publicitate și relații publice, Credite: 4
- COMM 215 Vânzări profesionale, credite: 4
- Conținut și creație de știri COMM 231, Credite: 4
- COMM 241 Sport Media Relations & Promotion, Credite: 2
- COMM 242 Anunț sportiv, Credite: 2
- COMM 277 Producție audio și performanță media, Credite: 4
- COMM 282 Fundamentele producției video digitale, Credite: 4
- COMM 291 Metode de cercetare calitativă, Credite: 4
- COMM 311 Metode de cercetare în publicitate, Credite: 4
- COMM 314 Scriere și campanii de relații publice, credite: 4
- Vânzări profesionale avansate COMM 315, credite: 4
- COMM 317 Strategii creative de publicitate, Credite: 4
- COMM 321 Managementul crizelor, Credite: 4
- COMM 322 Management strategic al evenimentelor, Credite: 4
- Editare COMM 331, Credite: 4
- COMM 379 Abordări critice ale jocurilor de noroc, Credite: 4
- COMM 382 Produs multimedia digital intermediar, Credite: 4
- COMM 384 Scriere și planificare pentru ecran, Credite: 4
- COMM 386 Grafică în mișcare și animație, Credite: 2
- Comunicarea în echipă COMM 391, Credite: 4
- COMM 411 Managementul relațiilor publice, Credite: 4
- COMM 418 Campanii de publicitate, Credite: 4
- Scrierea caracteristicilor COMM 435, Credite: 4
- COMM 481 Legea mass-media, Credite: 4
- COMM 482 Producție multimedia digitală profesională, Credite: 4
- COMM 499 Cercetare în Studii de Comunicare, Credite: 4
- Subiecte COMM 500 în Comunicații, Credite: 2–4
- Practicum COMM 501, Credite: 1
- COMM 502 Investigații individuale, Credite: 1–4
- Studiu cu onoare COMM 503, credite: 4
- Stagiu COMM 504, credite: 1–8
Rezultatul programului
Obiectivele de învățare
- Elevii vor fi capabili să identifice, să explice și să aplice teoria.
- Elevii vor demonstra abilități de comunicare (orale, vizuale, scrise și de cercetare).
- Elevii vor recunoaște implicațiile etice și le vor raporta la diverse contexte.
- Elevii vor dezvolta și exersa gândirea critică.
Oportunități de carieră
Veți fi pregătit să vă ocupați de locuri de muncă de nivel superior la instituții media și corporații cu educația dvs. Susquehanna. Absolvenții noștri în jurnalism au obținut locuri de muncă cu:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- Societatea National Geographic
- QVC
- Rockstar San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany & Co.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Creative Media & Game Technologies
- Groningen, Ţările de Jos
BA (Hons) în Media Digitală
- Stirling, Regatul Unit
Licențiat în management de marketing - concepte de afaceri digitale
- Tilburg, Ţările de Jos