Licențiat în administrarea afacerilor (onorific) în marketing
Hong Kong Polytechnic University
Informatie cheie
Locația campusului
Hung Hom, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 145.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an academic plătibil cu două tranșe egale înainte de începerea primului și celui de-al doilea semestru al anului universitar
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest program este oferit în cadrul schemei BBA (Hons). Cerințele de credit ale acestui program sunt doar orientative. Acestea sunt supuse revizuirii. Toți studenții BBA (Hons) trebuie să finalizeze un loc de muncă în timpul studiilor, fie vara, fie în timpul semestrului. Departamentul oferă asistență în găsirea destinațiilor de plasare adecvate.
Scopurile programului
Acest program oferă studenților:
- O educație completă a afacerilor;
- Competență în analiza, planificarea, implementarea și controlul deciziilor de marketing;
- Abilitatea analitică și competența de cercetare;
- Capacitatea de a comunica, interacționa și interveni în rolul integrator atribuit marketingului;
- Aprecierea responsabilităților profesioniștilor în marketing în contexte de mediu și internaționale mai largi; și
- Alfabetizare în utilizarea sistemelor informaționale și a tehnologiei relevante pentru marketing.
Caracteristici
Programul se concentrează pe dezvoltarea abilităților practice și a cunoștințelor academice și profesionale. Se pune un accent puternic pe metodele de învățare interactive și centrate pe elev, inclusiv studii de caz, jocuri de rol și exerciții de simulare. Oferă o gamă largă de opțiuni de subiecte, incluzând Comportamentul consumatorilor, Comunicații integrate de marketing, Marketing social media, Cercetare marketing, Marketing servicii, Marketing digital și Management marketing în China.
Toți studenții din cadrul Facultății de Afaceri sunt încurajați să participe la Programul de Dezvoltare a Întregii Persoane, care include o gamă largă de activități extracurriculare, cum ar fi tabere de formare a conducerii, mentorate de tutori de la egal la egal și schimburi de peste mări și China continentală. Fiecare student este desemnat un mentor profesionist care este un director sau manager cu experiență în lumea afacerilor, care oferă sfaturi și sprijin și îi ajută pe studenți să își planifice cariera și să se pregătească pentru primele lor locuri de muncă după absolvire.
În funcție de disponibilitate, studenții BBA pot petrece un semestru studiind la o altă universitate din străinătate sau în continentul chinez și au creditele luate în considerare pentru diploma lor PolyU.
Studenții de marketing sunt bine echipați cu experiență teoretică și practică la absolvire. Studenții și absolvenții noștri au o experiență remarcabilă în obținerea de premii în concursuri deschise.
Educație integrată în muncă (WIE)
Pentru a absolvi, fiecare student trebuie să completeze 100 de ore (3 credite de formare) WIE. Departamentul a dezvoltat oportunități pentru studenți de a lucra în firme, fie în vacanța de vară, fie ca part-time. Plasamentele de vară pot fi găsite în Hong Kong, China continentală sau peste mări. Acestea și alte forme de experiență de lucru pot conta în cerințele WIE.
Curriculum
Toate programele din cadrul Schemei au următoarea structură:
- Cerințe generale universitare (GUR)
- Subiecte de bază obligatorii pentru toate programele din cadrul Schemei
- Subiecte specifice disciplinei
- Opțiuni libere
Anul 1 acoperă disciplinele de bază obligatorii ale Universității și subiectele fundamentale de afaceri, împreună cu subiectele de extindere și subiectele privind cerințele de limbă și comunicare. Această expunere largă la disciplinele de afaceri, management și marketing îi ajută pe studenți să facă o alegere informată a premiului (specialitatea) pentru absolvire.
Începând cu anul 2, studenții urmează programele programelor majore selectate. Ei au, de asemenea, șansa de a-și aplica cunoștințele printr-un proiect Capstone de un an în ultimul an de studiu.
Detalii majore secundare
Opțiunea de specializare secundară în AI și Data Analytics (AIDA) este disponibilă studenților admiși la cele două programe în cadrul schemei BBA (Hons) în management și marketing.
Caracteristici
9 credite de discipline GUR și 12 credite de subiecte SMR pot fi îndeplinite prin parcurgerea disciplinelor DSR relevante. Studenții trebuie, de asemenea, să finalizeze 3 credite de formare în Educație integrată în muncă (WIE) pentru a absolvi.
Cele 87 de credite ale DSR la Management + AIDA includ 81 de credite de discipline obligatorii și 6 credite de discipline opționale, iar cele de Marketing + AIDA includ 84 de credite de discipline obligatorii și 3 credite de discipline opționale.
Remarci
Studenții se bucură de aceeași recunoaștere profesională ca și omologii lor în specializarea obișnuită.
Oportunități de carieră
Natura multidisciplinară a acestor programe, care promovează cunoștințele și abilitățile în managementul general, conducerea managerială, managementul resurselor umane, marketing, publicitate și marketing digital, maximizează oportunitățile de angajare disponibile pentru absolvenți. Absolvenții pot ocupa o mare varietate de poziții generale și administrative, inclusiv cele de stagiar în management, oficial de formare și oficial de recrutare, în diverse domenii, cum ar fi serviciile pentru clienți, relațiile publice și afacerile și protecția consumatorilor.
Recunoaștere profesională
BBA (Hons) în Management
- Institutul de Management al Resurselor Umane din Hong Kong (HKIHRM) : Absolvenții BBA (Hons) în Management sunt eligibili să aplice pentru calitatea de membru asociat al Institutului de Management al Resurselor Umane din Hong Kong (HKIHRM), cu condiția să fi promovat, în plus față de Subiecte de bază, cel puțin trei dintre subiectele de specialitate din cadrul concentrației MRU, inclusiv relațiile cu angajații, dreptul muncii, managementul resurselor umane în China, MRU internațională, managementul recompenselor și performanței, personalul și selecția și formarea și dezvoltarea.
- Chartered Institute of Management Accountants (CIMA): Scutire de la Entry Level: Nivel Operațional Obiectiv Lucrări de testare: E1, P1, F1
BBA (Hons) în Marketing
- Chartered Institute of Marketing (CIM). Studenții BBA(Hons) în marketing sunt eligibili să aplice pentru abonamentul CIM Affiliate Study și să obțină acces la o gamă largă de beneficii de membru și resurse online.
Admitere
Mărturii studențești
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Administrarea Afacerilor (BBA) - Specializare Marketing și Comunicare
- Geneva, Elveţia
Licențiat în Administrarea Afacerilor în Marketing
- Nashville, Statele Unite ale Americii
BBA Specializarea BBA în Antreprenoriat & Digital Marketing
- Amsterdam, Ţările de Jos