Licențiat în management de marketing - concepte de afaceri digitale
Fontys University of Applied Sciences
Informatie cheie
Locația campusului
Tilburg, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 2.314 *
Termen limită de aplicare
15 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Studenți SEE: 2.060 € Studenți non-SEE: 7.500 €
Introducere
BBA Marketing Management - Digital Business Concepts (DBC) se distinge de alte programe de Management Marketing în mai multe puncte:
- Studenții noștri sunt bine pregătiți să facă față inovațiilor digitale atât practic, cât și la nivel consultativ. Absolvenții noștri sunt capabili să sfătuiască start-up-urile și marile corporații cu privire la strategiile lor online. Ca student DBC, vă puteți aștepta să dezvoltați expertiza într-o gamă largă de discipline. Cursurile noastre acoperă diverse subiecte, cum ar fi creativitatea, antreprenoriatul și designul, și includ unele subiecte tehnice, cum ar fi dezvoltarea web, analiza datelor și economie. Odată ce elementele de bază ale acestor domenii au fost însușite, studenții se pot specializa într-un subiect ales în care doresc să exceleze.
- Fiecare perioadă de studiu se concentrează pe o anumită temă în care studenții lucrează la proiecte pentru clienți reali și companii. Aceste teme includ discipline, cum ar fi cercetarea pieței, creativitatea și antreprenoriatul, de exemplu. Studenții DBC se pot aștepta să lucreze la o serie de proiecte inspiraționale. Aceste sarcini practice oferă studenților instrumentele, cunoștințele și experiența practică pentru a gestiona o serie de procese profesionale. Fiecărui grup de proiect i se atribuie un antrenor personal atât pentru a monitoriza dezvoltarea elevilor, cât și pentru a încuraja reflecția critică asupra procesului de învățare.
- Săptămâna de studiu este împărțită în patru teme; Personalitate, digitală, economie de proiect și comercială. În fiecare zi de studiu, cursurile tematice sunt oferite în jurul fiecăreia dintre cele patru teme. Studenților li se oferă cunoștințe actuale care sunt de ultimă generație. Într-o industrie care este predispusă la o dezvoltare tehnologică rapidă, conținutul actualizat permite elevilor să dezvolte abilitățile esențiale necesare pentru a deveni un expert în marketing digital.
Admitere
Curriculum
Descrierea cursului
BBA-ul nostru în concepte de afaceri digitale este un program cu normă întreagă de patru ani. Studenții DBC lucrează cu companii reale pentru a rezolva probleme reale. Microsoft, RTL, Sanoma, The Next Web, Twitter, LiveWall, Blue Mango și Freshheads sunt doar o mică selecție a numeroaselor companii pentru care studenții DBC și-au oferit serviciile creative. Programul constă din șase domenii de studiu de bază care formează profilul Digital Business Concepts:
- Economie comercială
- Creativitate
- Antreprenoriat
- Media și tehnologie
- Date
- Internaţional
Absolvenții noștri au un puternic impuls antreprenorial. Cunoștințele lor despre media digitală, big data și tehnologie sunt completate cu un fler pentru creativitate și comerț. Programul are un accent internațional și își propune să ofere absolvenți care sunt dislocați, atât la nivel național, cât și internațional, într-o gamă largă de domenii profesionale.
În legătură cu cele șase domenii de studiu de bază (vezi mai sus), o selecție a cursurilor pe care le oferim în prezent este următoarea:
- Marketing
- Marketing online
- Antreprenoriat
- Vânzări
- Media și date digitale
- Proiecta
- Dezvoltare web
- Creativitate & Conceptare
- Cercetare
- Economie
- Economia afacerilor
- Conducere
- Futurologie
- Management comunitar
- Management de proiect
- AdWords, Analytics și SEO
- Dezvoltarea și operațiunile de produse și servicii digitale
- Personalitate comercială și profesională
Pe parcursul primului an de studiu, studenții dobândesc un corp de cunoștințe de bază oferite printr-o serie de clase de anul de bază. În plus față de aceste cursuri, studenții lucrează în echipă pentru a finaliza o serie de proiecte scurte, de șapte săptămâni. În primul an, studenților li se cere să își dezvolte propriul proiect de ambiție. Acesta este un prim pas în dezvoltarea unui nou concept digital cu potențial comercial și comercializabil.
În timpul celui de-al doilea an de studiu, studenților li se oferă un cadru teoretic mai profund pentru toate temele. Se implementează proiectul de ambiție din primul an prin care studentul înființează un adevărat startup. Acest proces oferă o experiență de primă mână valoroasă în demararea unei afaceri. Pentru unii, poate duce la deținerea unui produs sau serviciu viabil din punct de vedere comercial. Studenții din anul II trebuie, de asemenea, să scrie un plan strategic de marketing pentru un client extern pe care l-au achiziționat.
Al treilea an de studiu poate fi descris cel mai bine ca un an de explorare. Jumătate din an este petrecută lucrând ca stagiar într-o companie din Țările de Jos sau din străinătate. În a doua jumătate a anului, studenții DBC urmează un minor. Minorul permite studenților să-și amplifice programul de studii cu discipline care sunt oferite la alte universități. Studenții pot opta pentru un minor oferit în Fontys în ansamblu, un minor oferit de o universitate din Țările de Jos sau un minor oferit de una dintre cele treizeci și cinci de universități partenere din străinătate. Am stabilit acorduri de parteneriat cu universități din următoarele țări: Danemarca, Spania, Germania, Marea Britanie, Coreea de Sud, Brazilia și multe altele.
Al patrulea și ultimul an de studiu oferă o gamă largă de opțiuni de studiu. Studenții aleg opt cursuri avansate dintr-o listă de aproximativ douăzeci de cursuri opționale, fiecare cu o sarcină de studiu de 4 ECTS. Programul se încheie într-un stagiu de cercetare. Aceasta presupune redactarea unei teze finale în care studentul cercetează și rezolvă o problemă practică în numele unui client sau al unei companii.
Rezultatul programului
Ce vei învăța
În timpul cursului Digital Business Concepts, veți învăța să proiectați și să comercializați concepte digitale în timp ce sunteți bazat pe date. Pe măsură ce creșteți pe parcursul studiilor, vă vom ghida și în dezvoltarea personală. Acest lucru vă va permite să descoperiți diferența dintre a fi antreprenor și a fi antreprenor.
- Veți lucra în misiuni reale de la companii de top din domeniu, cum ar fi Heineken și Philips.
- Programul nostru vă va permite să dezvoltați creativitatea, înțelegerea afacerilor, abilitățile de cercetare și organizare, strategii de planificare și comunicare.
- Subiectele includ conceptie și creativitate, marketing online, futurologie, marketing de date mari și tehnologia media și a datelor.
Burse și finanțare
Unele programe de studiu Fontys oferă studenților lor bursa Holland. Este posibil să fiți eligibil și pentru alte burse care nu sunt oferite de Fontys.
Galerie
Oportunități de carieră
Lumea are nevoie de cineva priceput ca tine! După acest program de studii, vei fi devenit un profesionist care știe exact cum să integreze lumea online cu cea offline. Veți putea începe să lucrați ca:
- Specialist SEO/SEA
- Hacker de creștere
- (Online) Marketeer
- Analist de date (mare).
- Specialist în conținut
- Sau lansează-ți start-up-ul