Licențiat în Științe în Marketing de Modă + Management
Stephens College
Informatie cheie
Locația campusului
Columbia, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 25.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* 2022-2023 școlarizare; costuri totale directe: 36.814 USD; cost total de participare: 42.384 dolari
Introducere
Succesul în industria competitivă a modei necesită atât creativitate, cât și o bază solidă în afaceri și marketing.
Stephens College se numără printre „Cele mai bune școli de modă din lume 2019” conform The Business of Fashion, Londra. Programul nostru de marketing și management valorifică reputația noastră de excelență și o rețea extinsă de absolvenți pentru a pregăti studenții pentru succes.
Absolvenții Stephens sunt printre cei mai bine pregătiți din industrie. Absolvenții noștri lucrează ca cumpărători de mărfuri, reprezentanți ai producătorilor, comercianți vizuali, manageri de magazine, manageri de relații publice, comercianți, planificatori și dezvoltatori de produse. Mulți sunt și antreprenori.
Caracteristici ale programului
- Pregătește-te pentru o carieră în cumpărarea, comercializarea sau gestionarea magazinelor cu amănuntul.
- Dezvoltă abilitățile pentru a-ți lansa propria afacere.
- Lucrați la proiecte de construcție de portofolii din lumea reală, colaborând cu alte modere și specializări creative.
- Colaborați cu companiile locale la afișaje vizuale și promoții.
- Obțineți experiență practică în sortimentarea și planificarea mărfurilor.
Colecțiile
Produceți și comercializați colecțiile, spectacolul nostru anual de modă pentru studenți, un eveniment dinamic de pistă înființat în 1944.
Oportunități de rețea impresionante
Rețea cu profesioniști de top din industrie care vizitează Stephens în fiecare an, inclusiv designeri de prestigiu invitați de Jeannene Booher Fashion Lecture Series.
A studia in strainatate
Studenții Stephens din program studiază adesea în străinătate sau finalizează stagii în capitalele internaționale de modă pentru credit universitar. Bursele pot fi disponibile.
Muzeul Costumelor și Biblioteca de Cercetare
Fii inspirat de Muzeul nostru de costume istorice și Biblioteca de cercetare, care conține peste 13.000 de piese, inclusiv articole de îmbrăcăminte de designer din icoanele de modă Bill Blass, Chanel, Oscar de la Renta și Valentino.
Alumne notabile
- Kelsey Benson '11, Buy Planner, Nordstrom, Seattle, Washington
- Ashley Bryant '12, Omni Assistant Buyer, Macy's, New York, New York
- Kalynn Coy '17, Coordonator marketing conținut, Menser & Co., Columbia, Missouri
- Erin Ewy '13, analist de afaceri, bijuterii fine, JC Penney, Plano, Texas
- Shannon Forcade '12, Analist de vânzări de cont cheie, The North Face, Dallas, Texas
- Sharhonda Hunter '09, Dezvoltarea produselor / Sourcing, Carter's / OshKosh B'gosh, Atlanta, Georgia
- Lizann LaGrange '84, director magazin, Tory Burch, New York, New York
- Angela LeVota '10, Director vânzări cu amănuntul, Velvet de Graham & Spencer, Chicago, Illinois
- Amanda Puccio '10, Senior Account Executive, Cinq a Sept, Jaya Apparel Group, LLC, New York, New York
- Alexis Roepe '10, Asortment Planner, Hallmark Cards, Kansas City, Missouri
- Caroline Sheridan '13, campionat și membru PGA, manager de merchandising, PGA of American, Palm Beach Gardens, Florida
Curriculum
Cerințe majore
- Pe baza catalogului curricular 2020-2021
- Diplomă: BS
- Curriculum: Marketing și management al modei (FMM)
- Cursuri opționale: 29 de credite
- Cursuri de educație generală: 31 de credite
- Centrul pentru carieră și dezvoltare profesională (CCPD): 8 clase fără credit
- Cursuri majore: 60 de credite
Necesar: 54 de credite
- BUS 225 Principii de management, 3 credite
- BUS 230 Contabilitate I, 3 credite
- BUS 250 Principii de marketing, 3 credite
- BUS 321 Vânzări și negocieri, 3 credite
- COMD 331 Comunicări integrate de marketing, 3 credite
- FAS 170 Perspective de modă, 3 credite
- Procesul creativ FAS 201, 3 credite
- FAS 203 Textile, 3 credite
- FAS 232 Tehnologie pentru prezentarea modei, 3 credite
- FAS 270 Merchandising Math, 3 credite
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 credite
- FAS 303 Product Development, 3 credite
- FAS 310 Producția și coordonarea prezentărilor de modă, 3 credite
- FAS 314 Rezolvarea problemelor pentru Marketing / Managementul modei, 3 credite
- FAS 315 Istoria și cultura rochiei și modei, 3 credite
- FAS 483 Analiza pieței modei, 2 credite
- FAS 487 Proiect de marketing / management al modei aplicate, 3 credite
- FAS 492 Stagiu în industria modei, 1 credit
- FAS 493 Probleme actuale în industria mondială a modei, 3 credite
- FAS 496 Seminar post-stagiu, 1 credit
Clusterul 1: 3 credite
- FAS 301 Trend Forecasting, 3 credite
- FAS 305 Visual Merchandising și Display, 3 credite
Alegeți 1: 3 credite
- BUS 345 Marketing pe Internet, 3 credite
- BUS 354 Comportamentul consumatorului, 3 credite
- BUS 362 Comunicări profesionale, 3 credite
- BUS 386 Global Markets, 3 credite
- COMD 105 Tehnologie de comunicare strategică, 3 credite
- FAS 111 Bazele construcției de îmbrăcăminte, 3 credite
- FAS 375 Rochie și modă: 1900 până în prezent, 3 credite
Curriculum
Curriculum
Cerințe majore
- Pe baza Catalogului Curriculum 2020-2021
- Gradul: BS
- Curriculum: Marketing și management al modului (FMM)
- Cursuri opționale: 29 de credite
- Cursuri de educație generală: 31 de credite
- Centrul pentru Cariera și Dezvoltare Profesională (CCPD): 8 clase fără credit
- Cursuri majore: 60 de credite
Necesar: 54 de credite
- BUS 225 Principii de management, 3 credite
- BUS 230 Contabilitate I, 3 credite
- BUS 250 Principii de marketing, 3 credite
- BUS 321 Vanzari si Negociere, 3 credite
- COMD 331 Comunicații de marketing integrate, 3 credite
- FAS 170 Fashion Perspectives, 3 credite
- FAS 201 Proces de creație, 3 credite
- FAS 203 Textile, 3 credite
- FAS 232 Tehnologie pentru prezentare de modă, 3 credite
- FAS 270 Merchandising Math, 3 credite
- FAS 285 Fashion Retail Management, 3 credite
- FAS 303 Dezvoltare produs, 3 credite
- FAS 310 Productie si coordonare prezentari de moda, 3 credite
- FAS 314 Rezolvarea problemelor pentru marketing/managementul modei, 3 credite
- FAS 315 Istoria și cultura vestimentației și a modei, 3 credite
- FAS 483 Analiza pieței modei, 2 credite
- FAS 487 Proiect de marketing/management de modă aplicată, 3 credite
- FAS 492 Stagiu în industria modei, 1 credit
- FAS 493 Probleme curente în industria modei globale, 3 credite
- Seminar post-stagiu FAS 496, 1 credit
Cluster 1: 3 credite
- FAS 301 Trend Forecasting, 3 credite
- FAS 305 Visual Merchandising și Display, 3 credite
Alegeți 1: 3 credite
- BUS 345 Internet Marketing, 3 credite
- BUS 354 Comportamentul consumatorului, 3 credite
- BUS 362 Comunicații profesionale, 3 credite
- BUS 386 Global Markets, 3 credite
- COMD 105 Tehnologia comunicațiilor strategice, 3 credite
- FAS 111 Bazele construcției de îmbrăcăminte, 3 credite
- FAS 375 Rochie și modă: 1900 până în prezent, 3 credite
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.