Licențiat în științe în comunicare și științe media - Concentrarea în comunicările strategice integrate
Zayed University
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Mohammed Bin Zayed City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Prezentare generală
Curriculum-ul urmat de studenții care au participat
Toate concentrările au cursuri introductive în Istoria Media, Media și Critica Culturală, Media Storytelling, Etica Media, Aplicații Digitale Aplicate, Vorbire Publică și Persuasiune, precum și cursuri avansate de Cercetare și Analiză în Comunicare și Media, Legea Media și Internship. Mai degrabă decât să se concentreze pe o formă sau mijloc de comunicare, studenții studiază o varietate de medii și tehnologii, inclusiv audio, video, web, multi-media și imprimare. Această abordare oferă o integrare distinctivă a instruirii și aplicațiilor practice.
Programul academic urmărește modelul de programe acreditate de Asociația Internațională de Publicitate, Consiliul de Acreditare pentru Educație în Jurnalism și Comunicare Mass-media și Societatea Relațiilor Publice din America. Acest lucru asigură o educație artistică liberă largă și profunzime în înțelegerea și aplicarea principiilor, abilităților și competențelor profesionale. Acest model face ca programul Zayed University pentru comunicare și științe media să fie unic pentru Emiratele Arabe Unite și Orientul Mijlociu.
În timpul primelor trei semestre, studenții completează cursuri de învățământ general plus COM 200 Comunicare, Media și Societate. Odată ce elevii sunt admiși la program, ei se concentrează pe cursuri de comunicare și științe media și se concentrează într-una din cele trei domenii:
- Producție media și povestiri
- Comunicări strategice integrate
- Turism și comunicații culturale
Concentrări în comunicațiile strategice integrate
(Această concentrare este acreditată de Asociația Internațională de Publicitate)
Comunicările strategice integrate descriu integrarea domeniilor bine stabilite ale relațiilor publice, publicității, promovării și marketingului. Comunicările strategice integrate implică planificarea și executarea programelor de comunicare, a campaniilor și a mesajelor pentru a crea strategii și tactici de comunicare coordonate și coerente pentru corporațiile publice și private care răspund nevoilor complexe ale clienților în secolul XXI. Absolvenții în domeniul comunicărilor strategice integrate sunt bine pregătiți pentru poziții profesionale în domeniul publicității, relațiilor publice, relațiilor cu comunitatea, serviciului clienți, planificării evenimentelor și promoțiilor, serviciilor clienților și planificării mass-mediei, precum și a carierei în comunicarea guvernamentală și corporativă. La absolvire, studenții se califică pentru Diploma de Comunicare de Marketing din cadrul Asociației Internaționale de Publicitate (IAA) dacă îndeplinesc anumite cerințe de curs.
Rezultatele învățării programului
După finalizarea cu succes a acestui program, elevii vor putea:
- Să înțeleagă și să aplice principiile și legea libertății de exprimare și presă pentru țara în care se află instituția care invită ACEJMC, precum și înțelegerea gamei de sisteme de libertate de exprimare din întreaga lume.
- Demonstrați o înțelegere a istoriei și rolului profesioniștilor și instituțiilor în modelarea comunicațiilor.
- Demonstrați o înțelegere a formelor de diversitate în culturile globale și în societatea națională în ceea ce privește comunicațiile în masă.
- Demonstrați o înțelegere a diversității popoarelor și culturilor și a semnificației și impactului comunicațiilor în masă într-o societate globală.
- Înțelege concepte și aplică teorii în utilizarea și prezentarea imaginilor și a informațiilor.
- Demonstrați o înțelegere a principiilor etice profesionale și lucrați etic în căutarea adevărului, preciziei, corectitudinii și diversității.
- Gândiți-vă critic, creativ și independent.
- Realizarea cercetării și evaluarea informațiilor prin metode adecvate profesiilor de comunicare în care lucrează.
- Scrieți corect și clar în forme și stiluri potrivite pentru profesiile de comunicare, audiențele și scopurile pe care le deservesc.
- Evaluați critic propria lor muncă și cea a altora pentru acuratețe și corectitudine, claritate, stil adecvat și corectitudine gramaticală.
- Aplicați concepte numerice și statistice de bază.
- Aplicați instrumentele și tehnologiile actuale adecvate pentru profesiile de comunicare în care lucrează și înțelegeți lumea digitală.
- Lucrează eficient în grupuri și contexte interpersonale; demonstrează capacitatea de a atinge obiectivele; prezintă profesionalism la locul de muncă.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BS în Studii Comunicare
- Harrisonburg, Statele Unite ale Americii
Licențiat în studii de comunicare și tehnologii de gestionare a informațiilor
- Kaunas, Lituania
BS în Comunicare
- Online USA