Licențiat în științe în proiectarea comunicării
Stephens College
Informatie cheie
Locația campusului
Columbia, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 25.800 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* 2022-2023 școlarizare; costuri totale directe: 36.814 USD; cost total de participare: 42.384 dolari
Introducere
Studiați arta în continuă schimbare de a crea mesaje vizuale puternice care să vă oblige publicul să acționeze.
Studenții care studiază designul comunicării au oportunități de a crea tot felul de comunicări - design grafic, design media, carte / publicație, publicitate, jocuri, campanii interactive și digitale, materiale și campanii de tipărire și marketing direct, reviste, site-uri web și multe altele.
Cursurile de bază includ, de asemenea, elemente fundamentale de marketing, comunicări, gândire de design și leadership pentru o experiență completă.
Caracteristici ale programului
- Aflați de la o listă completă de experți profesioniști din industrie care lucrează care provoacă studenți cu proiecte din lumea reală.
- Obțineți experiență practică cu clienți reali la începutul carierei academice prin activități de clasă și practici.
- Obțineți experiență valoroasă de stagiu și experiență profesională cu oportunități în campus, acoperind totul, de la gestionarea evenimentelor la proiectarea revistelor și de la publicitate la comunicații pe rețelele sociale.
- Colaborați în grupuri de lucru cu studenții care studiază într-o gamă largă de specialități creative pentru o experiență de lucru realistă.
- Creați un portofoliu profesional și expuneți-vă cele mai bune lucrări într-un spectacol pentru seniori deschis publicului.
- Proiectează-ți programul în jurul tău, alegând proiectele care provoacă și inspiră, în timp ce îți întinde abilitățile și creativitatea.
Facilităţi
Stephens oferă sisteme și software de ultimă generație, asigurându-se că studenții sunt la curent cu toate tehnologiile din industrie. Studiourile noastre de design utilizează stații de lucru Apple cu software profesional, camere digitale și proiectoare video de înaltă rezoluție. Spațiile de lucru sunt concepute pentru a reflecta stilurile și mediile de lucru colaborative moderne.
Curriculum
Cerințe majore
- Pe baza catalogului curricular 2020-2021
- Diplomă: BS
- Curriculum: Design de comunicare (COMDES)
- Cursuri elective: 31 de credite
- Cursuri de educație generală: 31 de credite
- Centrul pentru carieră și dezvoltare profesională (CCPD): 8 clase fără credit
- Cursuri majore: 58 de credite
Necesar: 58 de credite
- BUS 250 Principii de marketing, 3 credite
- BUS 354 Comportamentul consumatorului, 3 credite
- COMD 101 Comunicare, mass-media și societate, 3 credite
- COMD 105 Tehnologie de comunicare strategică, 3 credite
- COMD 110 Design Technology, 3 credite
- Procesul creativ COMD 201, 3 credite
- COMD 205 Principiile comunicării strategice, 3 credite
- COMD 240 Comunicare vizuală, 3 credite
- Aplicații de proiectare a comunicării COMD 245, 3 credite
- COMD 275 Scriere și producție media, 3 credite
- COMD 290 Crearea media online, 3 credite
- COMD 330 Comunicare digitală, 3 credite
- COMD 331 Comunicări integrate de marketing, 3 credite
- COMD 340 Proiectare informare și promovare, 3 credite
- COMD 390 Probleme contemporane în comunicarea strategică, 3 credite
- COMD 396 Experiență de stagiu, 1 credit
- COMD 400 Research and Analytics, 3 credite
- COMD 475 Studio de inovare și design, 3 credite
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 credite
- COMD 494 Portofoliu Senior, 3 credite
Revista Stephens Life
Aduceți-vă talentele la Stephens Life , revista noastră națională de premii, condusă de studenți. Alegeți rolul potrivit pentru dvs.
O revistă națională de premii, condusă de studenții Stephens.
Stephens Life este produs de studenți ca parte a unei clase de practicum deschisă (prin cerere) oricărui curs major. Practicumul simulează un mediu de publicare din lumea reală, în care studenții își asumă rolurile de director creativ, director de artă, designer grafic, fotograf sau scriitor și lucrează împreună pentru a produce o revistă de înaltă calitate. De la prezentarea articolelor la vânzarea spațiului publicitar până la producția finală și lansarea ediției publice, personalul revistelor câștigă experiență esențială pentru lumea publicării profesionale.
Și ne pricepem la asta.
Stephens Life aduce în mod constant acasă premii naționale de top pentru studenți. Cel mai recent, numărul de călătorie din primăvara anului 2019 a câștigat Cel mai bun spectacol la Convenția Media din toamna anului 2019 din Washington, DC
„Eram atât de nervoasă, tremuram”, a spus Hannah Kueck, care a participat la congres și a primit locul doi pentru Povestea anului pentru rubrica ei despre viața cu scolioză (numărul din toamna anului 2018). „Când am aflat vestea, am început imediat să plâng. Nu-mi venea să cred că acest lucru se întâmplă de fapt. ”
Povestea ei premiată a fost inspirată de propria luptă cu scolioza, inclusiv două operații.
„Am vrut să scriu pentru a face oamenii să se simtă mai puternici”, a spus Kueck. „Oamenii cred că nu putem funcționa, dar putem trăi și putem avea o viață grozavă.” De la câștig, Kueck a continuat să servească drept editor de copii pentru Stephens Life . De asemenea, a câștigat un stagiu la COMO Magazine .
Cerneală creativă
Construiți-vă portofoliul pe măsură ce faceți proiecte provocatoare din lumea reală, ca parte a agenției de servicii creative creată de studenți, Creative Ink. Asumă o poziție de conducere, de management de proiect sau de creație.
O firmă de marketing cu servicii complete administrată de studenții Stephens.
Creative Ink, o firmă de comunicații de marketing integrată, oferă studenților oportunități practice de a lucra cu clienți reali din comunitatea Columbia, precum și cu departamente și organizații de la Stephens College .
Cei mai creativi și dedicați studenți Stephens sunt selectați să se alăture companiei. „Inkers”, așa cum sunt numiți membrii echipei, își aplică strategic expertiza în calitate de directori creativi, directori de conturi și directori de firmă. Ei colaborează cu clienții pentru a oferi o gamă largă de servicii de comunicare de marketing pro-bono concepute profesional. Rezultatul final? Experiență crucială dobândită pentru succesul postuniversitar.
Curriculum
Curriculum
Cerințe majore
- Pe baza Catalogului Curriculum 2020-2021
- Gradul: BS
- Curriculum: design de comunicare (COMDES)
- Cursuri opționale: 31 de credite
- Cursuri de educație generală: 31 de credite
- Centrul pentru Cariera și Dezvoltare Profesională (CCPD): 8 clase fără credit
- Cursuri majore: 58 de credite
Necesar: 58 de credite
- BUS 250 Principii de marketing, 3 credite
- BUS 354 Comportamentul consumatorului, 3 credite
- COMD 101 Comunicare, Media și Societate, 3 credite
- COMD 105 Tehnologia comunicațiilor strategice, 3 credite
- COMD 110 Tehnologie de proiectare, 3 credite
- Procesul de creație COMD 201, 3 credite
- COMD 205 Principiile comunicării strategice, 3 credite
- COMD 240 Comunicare vizuală, 3 credite
- COMD 245 Aplicații de proiectare a comunicațiilor, 3 credite
- COMD 275 Scriere și producție media, 3 credite
- COMD 290 Creare media online, 3 credite
- COMD 330 Comunicare digitală, 3 credite
- COMD 331 Comunicații de marketing integrate, 3 credite
- COMD 340 Design de informații și promovare, 3 credite
- COMD 390 Probleme contemporane în comunicare strategică, 3 credite
- Experiență de stagiu COMD 396, 1 credit
- COMD 400 Research and Analytics, 3 credite
- COMD 475 Studio de inovație și design, 3 credite
- COMD 493 Convergence Studio Senior Capstone, 3 credite
- COMD 494 Portofoliu Senior, 3 credite
Facilităţi
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.