Licență în Arte în Comunicare Vizuală
Stellenbosch Academy of Design and Photography
Informatie cheie
Locația campusului
Stellenbosch, Africa de Sud
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
ZAR 132.797 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Programul nostru academic unic permite studenților noștri să se implice cu noile tendințe interesante în diverse discipline creative, culturi vizuale populare și tehnologii de design de ultimă oră. Încep cu un an de bază în care studenții au ocazia să experimenteze toate disciplinele noastre vizuale: Design grafic, Fotografie, Direcție artistică, Ilustrație și Multimedia, înainte de a alege un subiect vizual major pe care să îl parcurgă în al treilea an. Acest lucru permite o înțelegere unică a comunicării vizuale, precum și o oportunitate pentru studenții noștri de a-și organiza cu adevărat învățarea în funcție de căile lor de talent și interes.
Combinăm această practică cu subiecte precum Marketing, Leadership în afaceri, Discurs și Studii vizuale, asigurându-ne că studenții noștri sunt în fruntea unei industrii care evoluează constant.
Cele cinci specializări (Ilustrație aplicată, Direcție artistică, Design grafic, Multimedia și Fotografie) se concentrează pe cunoștințe și abilități practice creative și legate de industrie, restul de trei componente oferind context vital și teorie care îi deosebesc pe absolvenții noștri pe piața muncii din Africa de Sud. .
Studiile vizuale dezvoltă înțelegerea studenților cu privire la modul în care evenimentele mondiale istorice și contemporane au modelat producția de imagini, fotografii și design specifice. Ei sunt expuși formelor europene, africane și sud-africane de practică și teorie a comunicării vizuale, a căror intenție este de a permite luarea deciziilor în cunoștință de cauză în propria practică creativă a studenților noștri.
Marketingul se implică în lumea marketingului modern, unde studenții sunt introduși în teoriile și conceptele esențiale ale marketingului, care sunt esențiale pentru gestionarea relațiilor profitabile cu clienții într-un mediu de marketing și de afaceri în continuă schimbare.
Discursul este preocupat de proiectare și de practica de proiectare responsabilă social. În acest context, elevii sunt conștienți de puterea și responsabilitatea pe care le au comunicatorii vizuali în modelarea modului în care tratează umanitatea și pământul.
Credem că, învățându-i pe studenții noștri importanța cetățeniei și a responsabilității sociale, vom fi capabili să cultivăm o viitoare generație creativă de soluționatori de probleme și factori de schimbare care își vor folosi creativitatea pentru binele comunității. Într-o lume cu tot atâtea probleme ca a noastră, este corect să ne uităm la modalități inovatoare și creative de a rezolva unele dintre cele mai mari probleme ale Africii de Sud (și ale planetei).