Licență în comerț și marketing
University Of Debrecen
Informatie cheie
Locația campusului
Debrecen, Ungaria
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Disciplina academică: Științe economice
Grad: Bachelor of Arts (BA)
Calificare: economist în comerț și marketing
Durata: 7 semestre
Credite obținute: Diploma de licență necesită finalizarea a 180 de credite 30 (ETC).
Scopul programului: Scopul programului este de a pregăti specialiști în economie și afaceri cu competențe și abilități de comerț și marketing, care să poată procura și comercializa diverse produse și servicii și să organizeze și să gestioneze activitățile comerciale ale întreprinderilor mici și mijlocii.
Cerințe de intrare: - certificat de liceu - competență în limba engleză (TOEFL 513 / IELTS 5.5 / examen oral) - examen de admitere în matematică și engleză (scris și oral)
Prelegere, Seminar: 40% Practica: 60%
Disciplinele principale includ de obicei: Introducere în economie, Matematică, Bazele Marketingului, Contabilitate Financiară Internațională, Comunicare, Business Civil Law, Studii UE, Filozofie, Sociologie, Informatică de Afaceri, Microeconomie, Introducere în Afaceri, Finanțe, Descriere, Management, Macroeconomie, Managementul proceselor de creare de valoare, Limba de afaceri, Statistica, Finante corporative, Managementul marketingului, Economie de mediu, Economie internationala, Drept public de afaceri, Planificarea afacerii, Cercetare de marketing, Comunicare de marketing, Sisteme, Economia Comerțului, Comportamentul Organizațional, Managementul Produselor și Marcilor, Prețul în Marketing, Servicii Marketing, Planificarea și Analiza Canalelor de Marketing, Marketingul Internațional, Planificarea Publicității și Publicității, Marketingul Non-Profit și IMM,
Internship, practică: studenții trebuie să-și finalizeze o practică de semestru la o companie multinațională sau locală sau la o organizație non-profit.
Perspective de carieră: Absolvenții pot merge pe o varietate de cariere specifice subiectului în publicitate, relații publice, cont, brand, marketing sau managementul vânzărilor. Programul oferă 18 elevi cu cunoștințe de bază necesare pentru a continua cu a doua (MA) și mai târziu a treia (Ph.D.) faze de formare.
Taxe: Taxa de cerere 150 USD, taxa de procedură de intrare 350 USD
Taxă de școlarizare: 6.000 USD / an
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BA(Hons) în Marketing
- Bristol, Regatul Unit
BA Hons Business cu Marketing
- London, Regatul Unit
Afaceri în Marketing
- Louisville, Statele Unite ale Americii