Managementul afacerilor BA (Hons)
Czech College
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Prague, Republica Cehă
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.950 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Oferim studenților noștri oportunitatea unică de a transfera creditele către universitățile partenere din SUA și Marea Britanie, oferindu-le astfel o expunere internațională de neegalat
module
Dreptul afacerilor
Legea constă în mai multe domenii care pot avea un impact asupra afacerilor, cum ar fi legislația privind protecția consumatorilor și legislația muncii. Dar întreprinderile sunt, de asemenea, expuse unor domenii precum dreptul contractual și relațiile externe cu furnizorii care au implicații juridice. Acest modul examinează aceste domenii și impactul acestora și, până la sfârșitul modulului, elevii vor înțelege domeniile care trebuie monitorizate și gestionate.
Planificarea afacerii și stabilirea obiectivelor
Fiecare afacere are nevoie de un plan. Fiecare afacere are nevoie de obiective. O afacere trebuie să fie clară în cazul în care dorește să meargă, ce obiective are și cum va ajunge acolo. Acest modul va duce elevii prin procesul de planificare. Când, de ce și de ce La sfârșitul modulului elevii vor înțelege stabilirea obiectivelor și vor putea să își stabilească propriile obiective și, de asemenea, să știe să le tese în planul de afaceri.
Cultura și organizația
O cultură a organizațiilor este deseori definită ca fiind "modul în care facem lucrurile în organizația noastră". Cultura derivă din contextul afacerii, al clienților săi, al pieței în care se află, dar mai ales din partea oamenilor din organizație. Stilul de management și modul în care oamenii răspund stilului respectiv de management ajută la modelarea culturii și acest modul explorează aceste domenii. Până la sfârșitul modulului elevii vor înțelege modul în care se formează cultura și impactul pe care îl poate avea asupra unei organizații.
Clienții și Serviciul Clienți
Clienții sunt sângele unei afaceri. Aceștia pot fi clienți externi care achiziționează produse sau servicii de la companie și pot fi clienți interni care comercializează servicii între ei în cadrul unei organizații. În orice caz, clienții trebuie să fie deserviți și susținuți în cel mai bun mod posibil pentru a se asigura că nevoile lor sunt îndeplinite în cel mai eficient și eficient mod posibil. Acest modul examinează aceste domenii și până la sfârșitul modulului elevi vor înțelege pe deplin importanța acestui aspect al unei afaceri.
Dezvoltarea abilităților personale
În mediul de afaceri și management, care sunt multe abilități de învățat. Ele nu sunt numai cunoașterea și înțelegerea afacerilor, ci și cunoașterea și înțelegerea poporului cu care vă aflați. Acest modul analizează unele dintre aceste abilități, cum ar fi comunicarea, influențarea, ascultarea. Până la sfârșitul modulului elevii vor recunoaște necesitatea dezvoltării acestor abilități și vor fi conștienți de diferitele tehnici disponibile pentru a le îmbunătăți.
Comunicare efectiva
Comunicarea este o interacțiune umană importantă. Aceasta poate avea loc în multe feluri atât verbale, cât și non-verbale, dar trebuie înțeleasă, clară și eficientă. Acest modul analizează diferitele metode de comunicare și contextul în care pot fi utilizate și, până la sfârșitul modulului, elevii vor fi învățați cum să-și îmbunătățească propriile tehnici de comunicare.
Gestiunea și controlul financiar
O modalitate utilă de a învăța este să revizuiți studii de caz în jurul problemei la îndemână. Există multe studii de caz disponibile în domeniul finanțelor care pot înregistra ceea ce sa întâmplat și modul în care diferite organizații au răspuns la diferite aspecte ale fluxului de numerar, lichidității și datoriei bilanțiere. Aceste module examinează unele dintre aceste cazuri și ilustrează cele mai bune practici în abordarea problemelor financiare. Până la sfârșitul modulului studenții vor înțelege unele dintre abordările fundamentale ale problemelor financiare.
Bazele contabilității
Menținerea înregistrărilor financiare exacte și actualizate este absolut esențială pentru o afacere. Nu este doar o cerință legală, ci este o informație pe care un manager nu o poate face fără să planifice și să ia decizii. Acest modul identifică principalele domenii pe care un manager trebuie să le cunoască și să le înțeleagă și, până la sfârșitul modulului, studenții vor putea să-și asume noi competențe financiare la locul de muncă.
Gestionarea etic
Exact ce sunt etica afacerilor și de ce sunt ele importante? Este posibil să fie neetic și de succes sau este posibil să fie de succes și etic. Acest modul explorează aceste domenii și analizează modul în care o companie își poate echilibra cultura și poate dezvolta operațiuni și sisteme care nu dezavantajează pe nimeni. Până la sfârșitul modulului studenții vor fi expuși la diferite modele de evaluare.
Gestionarea în lumea de astăzi
Managerii de astăzi trebuie să gestioneze într-o stare constantă de flux și schimbare și este important să înțelegem fundamentele fundamentale și modul în care această schimbare constantă poate și trebuie să fie gestionată. Modulul explorează atât constantele, cât și variabilele și, până la sfârșitul modulului, studenții vor avea un set rafinat de abilități care pot ajuta la înțelegerea procesului de management.
Planificarea marketingului și vânzărilor
Vânzarea produsului final este ceea ce este judecat în cele din urmă și în această perioadă de noi căi de marketing și de vânzare este esențial ca studenții să înțeleagă importanța planului de marketing și abilitățile vitale de vânzări care trebuie să se desfășoare alături. Până la sfârșitul acestui modul studenții vor înțelege importanța marketingului și au învățat tehnici de îmbunătățire atât a abilităților de marketing, cât și a abilităților de vânzare.
Structuri organizatorice
Organizațiile diferite trebuie să se structureze în moduri diferite din diferite motive. Aceasta poate depinde de produsul sau de piața lor sau chiar de cultura pe care doresc să o dezvolte. Acest modul examinează și analizează diferitele structuri organizaționale și contextele lor diferite. Până la sfârșitul modulului studenții vor înțelege de ce organizațiile trebuie să fie structurate în moduri specifice.
Managementul performantei
Managementul performanței se referă la managementul personalului. Cum își fac treaba. Eficiența și eficacitatea acestora. Acest modul analizează modalitățile de măsurare și îmbunătățire a performanței și modul în care managerul poate supraveghea procesele și structurile care trebuie să fie în vigoare. Până la sfârșitul modulului elevii vor înțelege necesitatea și utilizarea acestor tehnici pentru a ajuta la îmbunătățirea performanței.
Politică și afaceri
Una dintre marile influențe externe asupra afacerilor este politica. Se impune în multe moduri prin legislație, protecția consumatorilor, politici fiscale și multe alte politici locale mai mult ca regulile de călătorie și planificare. Acest modul examinează diferitele domenii care trebuie înțelese de o afacere pentru a permite planificării operațiunilor sale în jurul reglementărilor și controalelor existente. Până la sfârșitul modulului elevii vor înțelege impactul politicii asupra afacerilor și vor putea influența influențele asupra planului de afaceri.
Analiza practică a contabilității
Conturile unei afaceri vă pot spune atât de mult despre starea de sănătate a afacerii, cât de profitabile sunt, cât de eficient își utilizează resursele financiare și cât de puternice sunt financiare. Acest modul va introduce studenții la o serie de tehnici analitice și calcule care pot fi întreprinse pentru a evalua puterea financiară a unei afaceri și până la sfârșitul modulului studenții vor putea să folosească aceste tehnici.
Abilități cantitative
Managerii de multe ori trebuie să efectueze calcule de bază și matematică în legătură cu domenii precum nivelul vânzărilor, faptele statistice sau studiile comparative. Aceste abilități sunt adesea trecute cu vederea în cadrul setului de manageri, dar sunt totuși competențe necesare. Acest modul acoperă câteva tehnici cantitative de bază și, până la sfârșitul modulului, elevii vor înțelege nevoia și vor ști cum să utilizeze astfel de competențe.
Management strategic al resurselor umane
Managementul Resurselor Umane este despre oameni. Cum le selectați, cum le dezvoltați, cum le recompensați și cum le păstrați. Acest modul explorează atât aspectele juridice ale angajării oamenilor, cât și aspectul interpersonal al asigurării că organizația le folosește la maximum.
Mediul de afaceri
O afacere nu funcționează izolat. Există presiuni care o acționează din toate părțile în multe feluri și atât pe plan intern, cât și pe plan extern. Acest modul explorează unele dintre aceste domenii și privește aspecte precum presiunea politică, presiunea consumatorilor și presiunile schimbării. Până la sfârșitul modulului studenții vor înțelege impactul acestor lucruri asupra unei afaceri și vor fi conștienți de necesitatea de a planifica în jurul lor.
Managerul antreprenorial
Ce este un antreprenor și puteți dezvolta abilitățile? Există multe definiții și multe opinii despre abilitățile identificabile inerente unui antreprenor. Acest modul explorează câteva dintre opiniile și ideile din jurul spiritului antreprenorial și până la sfârșitul modulului studenții vor avea o înțelegere largă a profilului.
Mixul de marketing
Definiția clasică a mixului de marketing este "The 4 P's". Produs, pret, loc, promovare. Există diferite modele derivate care derivă din această definiție clasică și acest modul va examina domeniile de marketing care cuprind "amestecul". Acest lucru permite planificarea în jurul unei strategii de marketing a organizațiilor și, până la sfârșitul modulului, studenții vor înțelege elementele produsului, serviciului și operațiunilor care trebuie luate în considerare în planul de marketing.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BBA în Managementul Internațional al Ospitalității
- Dubai, Emiratele Arabe Unite
Licență europeană în administrarea afacerilor (concentrare în management sportiv)
- Prague, Republica Cehă
BBA Business Administration
- Southend, Regatul Unit