Mass-media Ba și managementul comunicării

Generalități

Programul de descriere

Abilități de comunicare eficientă

Interesati de o cariera cu un accent pe comunicare în domeniul marketing și management de eveniment și relații publice?

Cu acest program ne-am califica rapid și practic pentru o carieră în industria mass-media sau în companii cu intensive de comunicare, atât pe plan intern și extern.

Câștigați cu noi expertiză orientată spre comunicare: În plus față de conținutul afaceri accent de prezentare desigur, limba, relații publice, jurnalism sau retorica. Tehnologie mass-media si design ridica profilul dvs. în plus.

Grupuri mici, o atenție individuală și profesori dedicate și lectori cu cunoștințe practice a garanta condiții optime de studiu.

Beneficiați de servicii excelente

Universitatea noastră a introdus în 2008, pentru prima dată criteriile Centrului pentru Dezvoltarea Învățământului Superior (CHE). Mai puțin de 40 de școli media ne-am clasat pe locul în clasament în CHE "Studii Media / Comunicare și Jurnalism" locul 1 în grija, locul 2 la relevanța practică și locul 4 în organizație studiu.

Conceptul nostru pentru succesul dumneavoastră

Cursul vă echipează cu abilitățile care necesită gestionarea interfețelor de mass-media și comunicare. Cu o combinație de cursuri, seminarii și "studii de caz", vă oferim cunoștințele necesare util, cuprinzător și durabil.

Structura și conținutul Programului acoperă toate domeniile de competență ale profesiei din: Domenii de muncă în companiile de media din sectorul comercial sau in marketing, evenimente, precum și în management de produs, departamentele de PR și întreprinderile mijlocii.

Acest studiu te califici rapid și practic pentru o carieră în domeniul managementului în ambele companii mass-media și în toate companiile cu activitati de comunicare, atât pe plan intern și extern.

Scopul cursului este că elevii dobândesc o, orientate spre aplicație, managementul afacerilor larg și cunoștințe orientate spre comunicare, care se bazează pe cunoștințe, metode și proceduri științifice și practice.

Cursul oferă regiunii de bază un management afaceri globale, expertiza orientate spre comunicare, completate de proiectare, cunoștințe tehnologice și specifice industriei de orice fel de comunicare corporate. Pentru a aptitudinile necesare pentru a fi în măsură să transmită gestionarea interfețelor de mass-media, comunicatii, afaceri si drept fiscal util, cuprinzătoare și susținută, este oferit-o combinație de cursuri, seminarii și "studii de caz".

Cursul include a cincea și 6. Fig. O trimestru practic de studiu peste șase luni pentru a aplica cunoștințele dobândite de a aprofunda și clarifica care a deschis drumul pentru achiziționarea în continuare de cunoștințe.

Avantajele dumneavoastra:

  • Studiu de design și conținutul acoperă toate domeniile de competență ale fișei postului.
  • O combinație de cursuri, seminarii și "studii de caz", aduce cunoștințe și practici în linie.
  • Studii spațioasă de trimestru și un curs pe sistemul standard internațional (sistem de puncte de credit).
  • Am nevoie de timp nostru! Sprijin individual și o atmosferă prietenoasă sprijini succesul de învățare.
  • Un Koorperation cu SRH de la distanță liceu Riedlingen o schimbare în programul de învățământ la distanță identice la orice moment, oferindu-vă flexibilitate maximă și adaptarea la situația dumneavoastră personală.

Care conținutul curs sunt acoperite?

Principii generale (limbi, științific muncă / învățare și tehnici de lucru, Metode cantitative, vorbire / orasul), Studii Media, Media design, media I (Principii generale de administrare a afacerilor, economie, drept), Media II (Management), Tehnologie Media.

Domenii de absolvenți

Programul oferă acces la toate industriile în care este nevoie de un combinația de afaceri și de comunicare. De la IMM-uri la corporatii mari, agenția a reușit-proprietar de pornire internet, de la inginerie la conducere companii IT din lume în competențele absolvenților programului sunt necesare.

Training intensiv în administrarea afacerilor, finanțe, estimarea costurilor și controlul, precum și de stabilire a companiilor permite absolvenților noștri bine pentru un Tätigkeit- independent care poate fi comercial, creativ, comunicativ sau caracterizat prin servicii.

Domenii de cercetare

  • departamentele de marketing - departamentele de vânzări - departamente de evenimente sau agenții - departament de relații publice - putere interne si externe de comunicații - agentii de publicitate si studiouri de design - Edituri - companii mass-media
Ultima actualizare Feb 2015

Despre facultate

Zukunftsorientierte Bachelor- und Masterstudiengänge in den Bereichen Wirtschaft und Medien in kleinen Gruppen mit individueller Betreuung in Calw studieren.

Zukunftsorientierte Bachelor- und Masterstudiengänge in den Bereichen Wirtschaft und Medien in kleinen Gruppen mit individueller Betreuung in Calw studieren. Citește mai puţin