Schema de licență în arte (onoruri) în modă și textile
Hong Kong Polytechnic University
Informatie cheie
Locația campusului
Hung Hom, Hong Kong
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
HKD 145.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pe an academic plătibil cu două tranșe egale înainte de începerea primului și celui de-al doilea semestru al anului universitar
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Cerințele de credit ale acestui program sunt doar orientative și pot fi revizuite.
Scopurile programului
Scopul general al programului este de a instrui profesioniști competenți în domeniul modei în industria textilă, confecții, comerț cu amănuntul, design și organizații conexe. Acești profesioniști joacă un rol activ în dezvoltarea industriei mondiale a modei și a textilelor pe piețele locale și de peste mări. În plus față de competențele profesionale, programul cultivă alte competențe esențiale ale studenților, cum ar fi antreprenoriatul, marketingul social media și analiza afacerilor, extinzând seturile de competențe ale absolvenților pentru mediul de afaceri de astăzi.
Absolvenții posedă excelență personală în leadership, muncă în echipă, stil de viață sănătos și învățare continuă; devin lideri de tendință, inovatori, gânditori critici și rezolvători de probleme creative; desfășoară abilități de comunicare și interpersonale eficiente și prezintă biliterism și trilingvism puternic; și devin lideri etici și cetățeni responsabili la nivel global și etic, care promovează responsabilitatea socială și națională, se angajează în afaceri locale și internaționale și manifestă aprecieri culturale și estetice cu o perspectivă globală.
Caracteristici
Pe baza carierei și performanței academice dorite, studenții pot alege una dintre următoarele cinci specialități în cadrul schemei BA.
- Proiecta
Specialismul în proiectare alimentează creativitatea și abilitatea de proiectare a elevilor, își dezvoltă conștientizarea tehnologiilor actuale și emergente în mediul de modă și de fabricație și le promovează înțelegerea practicilor de marketing și de afaceri. - Design și tehnologie de tricotaje
Această specialitate este similară cu cea a design-ului specializat în sensul că intenționează să alimenteze creativitatea și capacitatea de proiectare. În plus față de o educație generală, studenții dobândesc cunoștințele și abilitățile esențiale ale unui designer de tricotaje. - Retail și Marketing
Această specialitate echipează studenții pentru afacerea mondială la modă. Elevii învață principiile fundamentale de management, practicile contemporane și cunoștințele operaționale ale retailului și marketingului de modă la nivel mondial. În special, dezvoltă abilitățile studenților în definirea, analiza și rezolvarea problemelor de afaceri în domeniul comerțului cu amănuntul și marketing al modei, de la moda rapidă la cea de lux și de la accesorii de modă la produse pentru stilul de viață. Se pune accent pe aprovizionarea cu modă, cumpărarea, cercetarea pieței, brandingul, marketingul digital, distribuția omnicanală, analiza rețelelor sociale, gestionarea magazinelor și distribuția produselor de modă atât în contexte locale, cât și globale. Această specialitate asigură faptul că studenții dobândesc abilitățile profesionale necesare pentru a iniția și desfășura proiecte de cercetare individuale și în echipă. Studenții dobândesc, de asemenea, abilități manageriale, analitice și de rezolvare a problemelor pentru afaceri din oportunități de stagiu local și străin. - Îmbrăcăminte intimă și îmbrăcăminte activă
Scopul acestei specialități este de a se asigura că studenții au cunoștințele academice și practice necesare despre îmbrăcăminte intimă și îmbrăcăminte activă, inclusiv integrarea designului și a tehnologiei. Oferă studenților un mediu de învățare de susținere și inspirație pentru a crea modele imaginative folosind abilități analitice și de rezolvare a problemelor. De asemenea, stimulează judecata independentă a studenților și gândirea critică pentru noua dezvoltare de îmbrăcăminte intimă și îmbrăcăminte activă. Elevii sunt îndrumați pentru a obține experiența de primă mână a celor mai noi tehnologii, materiale moderne și practică industrială. - Tehnologie
Specializarea tehnologică îi hrănește pe absolvenți cu cunoștințe solide despre produsele de modă și procesele de producție; care sunt capabili să-și aplice cunoștințele într-un context tehnic, economic, managerial și comercial; cine poate răspunde flexibil la schimbare; și care au potențialul de a deveni lideri în industrie în dezvoltarea produselor, inovarea proceselor și managementul producției în textile și confecții pe piețele locale și globale.
Există, de asemenea, oportunități pentru plasamente în industrie de a dobândi cunoștințe și experiență la locul de muncă la locul de muncă.
Curriculum
Toți studenții normali de 4 ani încep programul cu trei semestre comune, în care va fi acoperită o bază a spectrului de activități majore ale industriei modei și textilelor. După aceste semestre comune, studenții fără specializare secundară sunt retransmiși într-una dintre cele cinci specializări în funcție de preferințele individuale ale studenților.
În principiu, tuturor studenților li se oferă o alegere liberă a specializării. Cu toate acestea, în cazul puțin probabil în care este suprascris, se urmează o procedură de urgență. Întrucât fiecare specialitate are un număr-prag de studenți, determinat de resursele didactice ale Catedrei, procedura de urgență se aplică la atingerea acestui prag și impune studenților să furnizeze o listă de specializări în ordinea preferințelor. Exercițiul de selecție a specializării este programat în mod normal în trimestrul de vară din primul an de studiu al studenților. Studenții vor fi invitați la un interviu de selecție/evaluare pe baza specializărilor alese. Bazinul de studenți la specializarea suprainscrisă va fi la coadă în funcție de performanța academică din primul lor an de studiu și de performanța la interviu/evaluare. Studenții în surplus cu o performanță mai puțin satisfăcătoare la sfârșitul cozii vor trebui să se alăture unei priorități inferioare a selecției lor de specialitate.
În semestrele de după admiterea la specializările lor, studenții preiau discipline obligatorii aferente acestor specializări, împreună cu o gamă largă de discipline opționale pentru a-și îmbogăți experiența de învățare. În plus, studenții vor urma discipline lingvistice obligatorii, discipline cu cerințe generale universitare (GUR) și educație integrată în muncă (WIE) pentru a îndeplini cerințele de absolvire.
Detalii majore secundare
Opțiunile de specializare secundară în AI și analiză de date (AIDA) și inovare și antreprenoriat (IE) sunt disponibile studenților programului de BA (Hons) în modă și textile.
Criterii de selecție
Studiul pentru o specializare secundară nu este obligatoriu. Doar studenții cu un GPA cumulativ de 2,70 sau mai mult pot fi luați în considerare pentru înscrierea în Liceu Major. Fiecare specializare secundară poate prevedea criterii de selecție suplimentare pentru admitere. Studenții trebuie să solicite și să obțină aprobarea de la Departamentul care oferă programul, nu mai târziu de începerea celui de-al doilea an de studiu, pentru a fi admiși la Liceu.
Cerința de credit
Studenții programului de BA (Hons) în modă și textile (F&T) cu o specializare secundară de AI și analiză de date (AIDA) și inovare și antreprenoriat (IE) trebuie să finalizeze 133 și, respectiv, 138 de credite pentru absolvire.
Oportunități de carieră
Absolvenții au oportunități de carieră în industria modei și textile și în domenii conexe, inclusiv:
- Design de moda si textile
- Design de tricotaje
- Dezvoltare de produs
- Managementul marketing/vanzari
- Cumpărare/merchandising
- Comert cu amanuntul de moda
- Analiza rețelelor sociale
- Managementul mărcii de lux
- Management global al modei
- Producție/producție
- Controlul calității și al culorii
Acreditare profesionala
Absolvenții cu 2 ani de experiență relevantă post-calificare pot aplica pentru Associateship of the Textile Institute (ATI), Marea Britanie.
Absolvenții pot aplica, de asemenea, pentru calitatea de membru absolvent al Instituției de textile și îmbrăcăminte din Hong Kong (GHKITA).
Admitere
Mărturii studențești
Galerie
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BA (Hons) Textile Design
- London, Regatul Unit
BA (Hons) Fashion Textiles: Embroidery
- London, Regatul Unit
BA (Hons) Fashion Pattern Cutting
- London, Regatul Unit