Studii in marketing

Generalități

Programul de descriere

2

Procesul de globalizare a avut un impact asupra stiluri și metode pentru a ridica strategii de marketing și de evoluțiile pe scară largă și necesitatea unor politici și instrumente de marketing într-o gamă largă de structuri și entități sociale. profesioniști în marketing sunt capabili să dezvolte o abordare cuprinzătoare și strategică de marketing, oportunități de afaceri și de a distinge concura în mai multe scenarii, punerea în aplicare a strategiilor de marketing pentru bunuri și servicii care îndeplinesc cerințele segmentelor care ghidează politica sa comercială.

EAN oferă un curriculum pentru tehnicieni și absolvenți în Marketing legitimat de către un consiliu consultativ al companiilor angajate în proiectul instituțional. Cadrele didactice au o pregătire și o experiență vastă și sunt instruiți de manipulare a strategiilor didactice pentru a promova dobândirea de competențe. Instruirea practică a studenților efectiviza analizând cazuri reale ale companiilor asociate cu EAN, care expun problemele de tratament din cadrul subiecților. ateneos pre profesioniști în companii și discuții cu experți din Management Sciences sunt realizate.

Domeniul de aplicare a titlului Associate de ieri în Marketing

Absolvenții vor fi capabili să:

  • Participarea la managementul comercial al unei societăți, în dezvoltarea sarcinilor inerente în acest departament.
  • Analizeaza condițiile de piață, precum și diferiții actori care lucrează în activități comerciale pe piețe diferite.
  • Facilitarea căutării pentru datele necesare pentru a permite luarea de decizii corespunzătoare în departamentul de marketing al unei companii.

Domeniul de aplicare Bachelor Degree în Marketing

Absolvenții vor fi capabili să:

  • Să dezvolte strategii, planuri de marketing și cercetare de piață.
  • Să definească strategii și structuri de vânzări în companii de natură diferită și domeniul de aplicare.
  • Proiectarea, implementarea și urmări campanii și acțiuni de marketing integrate, ca parte a tabelelor organizațiilor de management comerciale sau in calitate de consultant de comunicații consultant / independente.
  • Participă la elaborarea de strategii și acțiuni de marketing și integrate de comunicații în vederea lansării și îmbunătățirea produselor pe piețele tradiționale și non-tradiționale, naționale și internaționale, ca parte a tabelelor de exploatare și / sau comportamentul comercial al organizațiilor de natură diferită și mărimea sau în calitate de consultant / consultant independent.

curriculum

PRIMUL AN

Primul semestru

  • 01. Bazele de marketing
  • 02. Sociologie
  • 03. Calculatoare
  • 04. Matematica I

Semestrul al doilea

  • Planificarea 05. de afaceri
  • Comportamentul consumatorului 06.
  • 07. matematică II
  • 08. Bazele de contabilitate
  • 09. Economie generală

ANUL II

Primul semestru

  • 10. Statistica
  • Politica 11. Dezvoltarea Produsului
  • 12. costuri
  • 13. Economie Aplicată
  • 14. Administrația de vânzări și de supraveghere

Semestrul al doilea

  • 15. Managementul
  • 16. Drept comercial
  • 17. Managementul și negocierea cu ict
  • Istoria economică 18.
  • 19. Tehnici cantitative

Al treilea an

Primul semestru

  • 20. Marketing
  • 21. Tehnici de marketing direct
  • Servicii de marketing 22.
  • 23. Logistica
  • Integrare 24. și Management Seminar Practica

Semestrul al doilea

  • Politica 25. Stabilirea pretului
  • 26. Marketing pe Internet (e-commerce)
  • 27. Planificarea și Buget
  • 28. Managementul financiar
  • 29. Etică și etică profesională

al patrulea an

Primul semestru

  • Metodologia de cercetare 30.
  • 31. Formularea și evaluarea
  • Panoul de control 32.
  • Retail Managementul 33. (cu amănuntul)

Semestrul al doilea

  • 34. Publicitate și promovare
  • Managementul calitatii 35.
  • 36. Cercetare de piață
  • 37. Practica Seminarii profesionale
  • 38. Atelier final

titluri de valoare

produse intermediare

Analist de marketing University (3 ani)

final

De marketing de licență (4 ani)

Ultima actualizare Iunie 2016

Despre facultate

EAN es una institución universitaria que se propone conformar una comunidad educativa donde se analice, discuta, reflexione y produzca conocimiento en torno a las Ciencias de la Administración, con e ... Citeste mai mult

EAN es una institución universitaria que se propone conformar una comunidad educativa donde se analice, discuta, reflexione y produzca conocimiento en torno a las Ciencias de la Administración, con especial atención a la relevancia cultural y social de los procesos formativos y de los servicios que se transfieren a la comunidad. Citește mai puţin