Studii internaționale de management al afacerilor cu bunuri de lux
EuroPort Business School
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Rotterdam, Ţările de Jos
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Industria de lux sa dublat în dimensiune în ultimii 10 ani, reflectând o prezență din ce în ce la nivel mondial. În mod tradițional un sector asociat cu Europa, brandurile de lux se extind în piețele economiilor BRICS rapidă în curs de dezvoltare.
Asia, în general, și China, în special, sunt acum recunoscute ca fiind cele mai mari piețe potențiale pentru bunuri de lux. Recente vânzări de marcă de lux demonstrează în mod clar faptul că consumatorii din Asia place elemente de lux. Marci de lux sunt acum direcționarea în funcție de țările BRIC (Brazilia, Rusia, India, China și Africa de Sud), pentru a crește ratele de creștere, care este un indicator clar de perspective luminoase pentru afaceri de lux.
Managementul companiilor care operează în industria Produse de lux necesită abilități și cunoștințe specifice și specializate, care nu sunt de obicei acoperite de programele traditionale de management general. In zilele noastre brandurile de lux necesita o noua rasa de manageri, capabile să gestioneze atât de afaceri, inovare și imperative creative. Scopul programului este acela de a se asigura că participanții dezvolte o viziune globală a sectorului de lux, unele solide de marketing și abilități manageriale și capacitatea de a se angaja cu inovație și creativitate.
Ai o minte-set internațional, un interes specific pentru a intra în sectoarele de retail de lux (autoturisme, Moda & Accesorii, Ceasuri & Bijuterii) și un interes pentru dobândirea expertizei manageriale, antreprenoriale sau de marketing în afaceri de lux?
Ești student orientat de vânzări care doresc să dezvolte o carieră internațională în domeniul distribuției de lux și / sau doriți să înființeze o companie din industria de lux?
Apoi, programul de licență Studii Internaționale de Management în Afaceri Produse de lux este alegerea potrivita pentru tine!
General
Programul de IBMS Produse de lux Management este o educație largă în ceea ce privește conținutul și metodele de predare. Primele 11 trimestre (termeni) trebuie să fie în principal, la școală. O parte importantă a acestor trimestre este proiectul (viața reală), care scoate în evidență un aspect specific (internațional) de afaceri fiecare termen. Desigur, toate clasele sunt în limba engleză. Programul oferă oportunități excelente dacă sunteți ambițios și doriți să exceleze.
Primul an IBMS Produse de lux Managementul
Pe parcursul primului an va fi introdus pe piața internațională din perspectiva unei internaționale Marketeer, un manager internațional și un manager de comunicare internațională, întotdeauna cu un accent special pe grupul țintă. abilități de management general și de comunicare (predate în limba engleză) sunt parte integrantă a programului. De-a lungul studiilor dumneavoastra, diverse module si training-uri vor contribui la proiectele (viata reala), in care vei participa. Pe parcursul acestor proiecte, vei invata multe despre modul în care să funcționeze într-un mediu de afaceri international.
Al doilea an IBMS Produse de lux Managementul
În al doilea an va fi de lucru pe abilitățile operaționale și să învețe cum să identifice problemele legate de afaceri dintr-un punct de vedere tactic. Veți vedea pe piața internațională prin ochii unui manager financiar, un manager de export și un manager de vânzare cu amănuntul de bunuri de lux. Veti participa, de asemenea, într-un proiect privind crearea unei societăți autentice. Se va termina anul acesta cu un stagiu de orientare de zece săptămâni, în ramura de bunuri de lux.
Al treilea an IBMS Produse de lux Managementul
În al treilea an ne vom uita la industria bunurilor de lux din perspectiva unui brand manager, un consultant de management și un manager de produs. Ca parte a programului vom vizita, de asemenea, Franța. Pe masura ce casa de coniac, parfum, șampanie, Couture și foie gras, nimeni nu poate nega faptul că francezii stiu un lucru sau doua despre lux. Și, în timp ce industria a evoluat din producția artizanală, tradiția lumii vechi și un bogat patrimoniu cultural, creșterea companiilor moderne LVMH si PPR a cimentat, de asemenea, Franța ca capitala de afaceri al industriei: acasa, la una dintre cele mai mari armate de directori de brand de lux .
Al patrulea an IBMS Produse de lux Managementul
In ultimul an, va efectua un stagiu internațional într-o companie Produse de lux. Din experiența noastră știm că lucrează ca stagiar este o piatră de temelie perfectă pentru o carieră în industria internațională de bunuri de lux. Ați terminat anul trecut cu scris teza dumneavoastră, care este de încheiere culminant al studiului tău. Vă sfătuim pe o organizație internațională în industria bunurilor de lux pe o problema in care experienta sau o oportunitate pe care doresc să exploreze. Tu lucrezi într-un cadru teoretic și să efectueze cercetări în această organizație, în scopul de a le oferi un sfat bun. Folosind cunoștințele, aptitudinile și experiența pe care ați realizat în timpul studiului, vă sunt de așteptat să facă cercetări, să analizeze datele și să dea recomandări specifice pentru a rezolva problema de afaceri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în afaceri de lux și ceasuri
- Geneva, Elveţia
Licențiat Ferrieres
- Ferrières-en-Brie, Franţa