Licențiat în administrarea afacerilor - comerț electronic și marketing
American University in the Emirates
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
8 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 21.000 / per semester
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Ajungeți la clienți în toate unghiurile
Colegiul de administrare a afacerilor oferă un program actualizat în comerțul electronic și marketing, cu cunoștințe manageriale și tehnologice care le permite studenților să participe și să utilizeze mass-media electronică ca piață.
Comerțul electronic sau comerțul electronic este o știință computerizată care utilizează sisteme digitale în scopuri economice și de afaceri. Această formă de marketing sa extins în mare măsură în ultimele trei decenii.
Căutați un loc de muncă imediat după studii? O soluție logică este o diplomă de licență în comerț electronic și marketing la AUE. Conceptul „sat global” a adus toate industriile să funcționeze pe o platformă comună. Contactul virtual nu mai este o problemă de sine stătătoare; mai degrabă, este cea mai eficientă soluție la nevoile industriale ale noului mileniu.
Volumul comerțului, disponibilitatea mărfurilor, transferul de finanțe, schimbul de informații și furnizarea articolelor către piață este un exercițiu înflăcărat de inteligență; și rămâne la doar un clic distanță.
O persoană curioasă, care are potențialul și încrederea unei comunicări adecvate, a capacității de convingere și este dispusă să obțină performanțe mai bune, ar trebui să studieze această specializare. Programele de curs dezvoltă studenții pentru a fi gânditori cu mai multe piste, pentru a susține presiunea, pentru a utiliza oportunitățile și pentru a aprecia progresele tehnologice ale acestei ere.
CIM Graduate Gateway
Colegiul de Administrare a Afacerilor BBA în E-Commerce și Marketing grad la American University in the Emirates a fost recunoscut de Chartered Institute of Marketing (CIM). CIM este cel mai important organism de marketing profesional din lume, cu peste 30.000 de membri la nivel mondial, incluzând peste 3.000 de comercianți autorizați. Recunoașterea permite studenților să fie scutiți de anumite module pe calea lor pentru a deveni certificate în Marketing profesional și Marketing digital profesional.
AUE este acum listată pe „căutarea scutirilor” site-ului web CIM pentru a informa studenții cu privire la scutirile referitoare la specializarea lor și anul finalizării pot fi găsite aici:
https://www.cim.co.uk/qualifications/graduate-gateway/
Studenții vor trebui să se înregistreze ca membru CIM în termen de 3 ani de la absolvire pentru a solicita scutirile și apoi au până la 5 ani de la absolvire pentru a finaliza modulul (modulele) suplimentar (e) pentru a obține calificările complete.
American University in the Emirates este acreditată de Ministerul Educației din Emiratele Arabe Unite
Admitere
Burse și finanțare
Curriculum
42 de cursuri | 126 de ore de credit
Educatie generala | Cursuri (12) | Ore de credit (36) |
Curs de bază | Cursuri (16) | Ore de credit (48) |
Specializare | Cursuri (10) | Ore de credit (30) |
Opțiuni libere | Cursuri (4) | Ore de credit (12) |
Curs de educație generală
A: Limbi străine și studii de comunicare
Studentul selectează 12 ore de credit (4 cursuri) din lista de mai jos
Studenții trebuie să urmeze toate următoarele cursuri:
- Viața universitară - [3 ore de credit]
- Scriere academică - [3 ore credit]
- Introducere în cercetare - [3 ore de credit]
Studenții trebuie să urmeze unul dintre următoarele cursuri de limba arabă:
- Compoziție arabă - [3 ore credit]
- Arabă pentru non-arab - [3 ore de credit]
- Abilități de comunicare în arabă - [3 ore de credit]
B: Științele naturii
Studentul selectează 3 ore credit (1 curs) din lista de mai jos
- Științe naturale - [3 ore de credit]
- Energie durabilă - [3 ore de credit]
- Știința mediului - [3 ore de credit]
- Fizică - [3 ore de credit]
C: Științe sociale sau comportamentale
Studentul selectează 6 ore credit (2 cursuri) din lista de mai jos
- Psihologie generală - [3 ore credit]
- Inovație și antreprenoriat - [3 ore de credit]
- Introducere în științe sociale - [3 ore credit]
- Introducere în științe politice - [3 ore credit]
- Introducere în sociologie - [3 ore credit]
- Introducere în antropologie - [3 ore credit]
- Introducere în geografie - [3 ore credit]
- Drepturile omului - [3 ore de credit]
D: Tehnologia informației sau cantitativ
Studentul selectează 9 ore credit (3 cursuri) din lista de mai jos
- Matematică generală - [3 ore credit]
- Statistici generale - [3 ore de credit]
- Introducere în sistemul informatic - [3 ore de credit]
- Matematică pentru afaceri - [3 ore de credit]
E: Științe umaniste sau arte
Studentul selectează 3 ore credit (1 curs) din lista de mai jos
- Artă arabă contemporană - [3 ore de credit]
- Introducere în filosofie - [3 ore credit]
- Istoria Orientului Mijlociu - [3 ore de credit]
- Istoria lumii - [3 ore de credit]
- Literatură americană - [3 ore credit]
- Istoria artei islamice - [3 ore credit]
F: Studii islamice
Studentul selectează 3 ore credit (1 curs) din lista de mai jos
- Cultura islamică - [3 ore de credit]
- Civilizația islamică - [3 ore de credit]
G: Studii din Emiratele Arabe Unite
Studentul selectează 3 ore credit (1 curs) din lista de mai jos
- Emiratele Arabe Unite și Societatea GCC - [3 ore de credit]
Curs de bază
- Principii de management - [3 ore de credit]
- Principii de contabilitate - [3 ore de credit]
- Contabilitate managerială - [3 ore de credit]
- Microeconomie - [3 ore de credit]
- Principii de marketing - [3 ore de credit]
- Sistem informațional de management - [3 ore de credit]
- Macroeconomie - [3 ore de credit]
- Statistici de afaceri - [3 ore de credit]
- Comportament organizațional - [3 ore de credit]
- Management financiar - [3 ore de credit]
- Drept comercial - [3 ore de credit]
- Analiză cantitativă - [3 ore de credit]
- Managementul producției și operațiunilor - [3 ore de credit]
- Practică de afaceri în Emiratele Arabe Unite și GCC - [3 ore de credit]
- Afaceri internaționale - [3 ore de credit]
- Management strategic - [3 ore de credit]
Curs de specializare
- Comportamentul consumatorului - [3 ore de credit]
- Sustenabilitate și marketing responsabil - [3 ore de credit]
- Marketing în mediul digital - [3 ore de credit]
- Comunicare de marketing integrată - [3 ore credit]
- Introducere în Analytics de marketing - [3 ore de credit]
- Managementul mărcii - [3 ore de credit]
- Cercetare de marketing - [3 ore credit]
- Marketing global - [3 ore de credit]
- Marketing strategic - [3 ore de credit]
- Subiecte speciale în marketing - [3 ore credit]
Opțiuni libere
4 Cursuri | 12 ore credit
Pe baza dobânzii
- Cursuri de mass-media și comunicare în masă
- Cursuri de educație
- Cursuri de design
- Cursuri de securitate și studii globale
- Cursuri de tehnologia informației
- Cursuri de informatică
Sprijin domeniul de studiu
- Cursuri de finanțe
- Cursuri de asigurare și management al riscului
- Cursuri de management al afacerilor
- Cursuri pentru lanțul de aprovizionare
- Cursuri de management al asistenței medicale
- Cursuri de contabilitate
- Cursuri de resurse umane
prezență
Studentul construiește programul pe baza cursurilor disponibile oferite în semestrul înregistrat
Cursuri de dimineață în timpul săptămânii | Cursuri de seară în timpul săptămânii |
Duminică - Marți | Între orele 9:00 – 16:00 Luni - Miercuri | Între orele 9:00 – 16:00 | Duminică - Marți | Între orele 16:00 – 21:00 Luni - Miercuri | Între orele 16:00 – 21:00 |
Rezultatul programului
- Dezvoltați abilități de analiză critică relevante pentru traseul lor de carieră.
- Analizați și interpretați date și informații specializate pentru a lua decizii de afaceri raționale.
- Aplicați abordări inovatoare și avansate pentru a evalua mediul de afaceri național și internațional.
- Demonstrați abilități practice în diverse discipline de afaceri.
- Dobândiți cunoștințe despre conceptele, principiile și teoriile fundamentale din specializare.
Taxa de școlarizare a programului
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BBA în Managementul Internațional al Ospitalității
- Dubai, Emiratele Arabe Unite
Licențiat în Administrarea Afacerilor în Antreprenoriat și Managementul Afacerilor Mici
- Nashville, Statele Unite ale Americii
BBA Business Administration
- Southend, Regatul Unit