B.A. in Business Administration: Marketing and Communications
Prague, Republica Cehă
DURATA
3 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 10.500 / per year **
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Admiterea continuă; dacă aveți nevoie de viză, vă recomandăm să depuneți cererea cu cel puțin 10 săptămâni înainte de data de începere a semestrului în care doriți să începeți studiile.
** for Non-EU | for EU 9000 EUR per year
Admitere
Galerie
Curriculum
Administrarea afacerilor: marketing și comunicații este un program de studiu de 3 ani. Pentru a absolvi, studenții trebuie să acumuleze 90 de credite din SUA (180 de credite ECTS) prin parcurgerea a 30 de cursuri.
Modulul Educație Generală
- Compoziția I
- Compoziția II
- Sisteme informatice informatice
- Introducere la gândirea economică
- Introducere în lege
Un curs din următoarele:
- Introducere în politică (Politica I)
- Introducere în psihologie
- Intro la sociologie
Un curs din următoarele:
- Istoria lumii I
- Istoria lumii II
- Istoria europeană I
- Istoria europeană II
- Sondaj de artă occidentală
Modul major
- Business Math I
- Introducere în management
- Introducere în marketing
- Statistici de afaceri
- Contabilitate financiara
- Abilități avansate de comunicare și prezentare pentru manageri globali
- Corporate Finance
- Planificare strategica
În plus, studenții trebuie să finalizeze seminarul de teză, stagiul și modulul de teză.
Modul de concentrare
- Comunicări de marketing
- Cumpărător Comportament
Și 2 cursuri din următoarele: Introducere în Marketing digital / Relații publice / Marketing internațional / Marketing direct / Marketing turistic / Marketing internațional pentru ospitalitate.
Notă: se poate deschide o concentrare, cu condiția să se înscrie minimum 12 studenți.
opţionale
Studenții pot alege cinci cursuri din lista cursurilor oferite de orice școală de la AAU.
După ce au promovat toate cursurile obligatorii și opționale, studenții își finalizează studiile susținând examene de absolvire: examen de stat care acoperă modulul major, examen de stat care acoperă modulul de concentrare și susținerea tezei.
Rezultatul programului
Absolvenții licenței în administrarea afacerilor: marketing și comunicații se pot aștepta să:
- Utilizați tehnologiile de comunicare a informațiilor, mass-media și rețelele sociale pentru a implica eficient publicul internațional pe diferite canale.
- Înțelegeți cum să optimizați strategia de comunicare de marketing pentru a transmite mesaje de piață vizate în cadrul companiei și al mass-media, utilizând publicitate, răspuns direct, relații publice și promovarea vânzărilor.
- Creați, proiectați, implementați și evaluați o campanie de marketing atât din perspectiva individuală, cât și din perspectiva managementului.
- Înțelegeți cum să comunicați cel mai eficient cu părțile interesate, adică proprietarii, investitorii, comunitățile și, cel mai important, clienții.
- Recunoașteți conceptele culturale, sociologice, economice și politice în care acestea interacționează cu comunicările strategice și interculturale.
- Analizați implicațiile financiare ale activităților de marketing pentru a vă asigura că valoarea clientului este livrată la cel mai mic cost posibil.
- Acționați ca profesioniști în afaceri capabili să lucreze în cadrul întreprinderilor orientate tehnologic și orientate spre consumator și să gestioneze propria lor dezvoltare și cariera altora.
- Comunicați profesional, decisiv și strategic în engleză verbală și scrisă; absolvenții noștri sunt capabili să identifice, să analizeze, să descrie, să prezinte și să discute probleme complexe și soluții pentru publicul internațional.
Oportunități de carieră
Absolvenții AAU prosperă în medii multinaționale și sunt capabili să comunice profesional în limba engleză publicului internațional. În calitate de absolvent al acestui program de studii, veți fi bine echipat să vă continuați studiile sau să urmați o carieră globală în domenii precum:
- Director / manager de cont publicitar
- Planificator cont publicitar
- Director / manager de comunicatii de marketing
- Director / manager de cont de promovare a vânzărilor
- Asistent / director / manager social media
- Proiectant UX [experiență utilizator]
- Executiv / manager de conținut web
- Analiști de marketing
- Cercetător de piață (ing) (executiv / manager)
- Manager strategie de marketing
- Manager de campanii
- Generator de plumb
- Asistent de marketing
- Director de marketing
- Manager de marketing (intern / internațional / global)
- Executiv / manager de cont de relații publice