BA (Hons) în Management de Marketing
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Informatie cheie
Locația campusului
Kuala Lumpur, Malaysia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 22.615 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* total pentru studenții malaezieni: 87.000 RM | total pentru studenții internaționali: 88.200 RM/22.615 USD
Introducere
APU-DMU program dual grad
Studenții care se află în programul de licență vor avea opțiunea de a se înscrie pentru schema de diplomă dublă APU În cadrul acestei scheme, studenții vor primi 2 certificate de diplomă și foi la absolvire: 1 de la Universitatea Asia Pacific ( APU ), Malaezia și 1 de la Universitatea De Montfort (DMU), Marea Britanie.
Mai mult decât o diplomă de management de marketing
Acreditat CMI.
Admitere
Curriculum
Schema programului
Acest program este conceput special pentru a oferi studenților:
- O înțelegere a teoriilor și conceptelor care stau la baza marketingului eficient și a abilităților practice necesare pentru a începe o carieră în marketing.
- Expunerea la domenii cheie, inclusiv stilul de viață și comportamentul clienților, valorile clienților, comunicațiile de marketing, marketingul internațional, luarea deciziilor de marketing și managementul de marketing.
- O combinație cu alte module de marketing și afaceri generale, permițând studenților să dobândească o înțelegere clară a rolului vital al marketingului în contextul afacerii.
- Expunerea la modul în care disciplina de marketing își are impactul într-o varietate de contexte.
Nivelul 1
Elevii vor învăța abilitățile fundamentale cerute de fiecare profesionist în managementul afacerilor și înțelegerea de bază a contextului în care operează afacerile - Management, Drept, Contabilitate, Economie, Antreprenoriat, Marketing, Managementul oamenilor și Contabilitate. De asemenea, îi vom expune abilităților de afaceri și comunicare, abilități de calcul și IT și abilități cantitative, învățare independentă. Toate programele de management al afacerilor au un prim an comun, astfel încât vor obține o bază solidă în teoriile și practicile managementului de afaceri.
Module comune
- Introducere în management
- Abilități de contabilitate
- Abilități de afaceri și comunicare
- Economia afacerilor
- Gândire digitală și inovație
- Fundamentele antreprenoriatului
- Dreptul afacerilor
- Marketing
- Managementul oamenilor
- Abilități cantitative
Nivelul 2
Se va învăța o gamă mai largă de abilități, în care studenții vor dobândi o mai bună înțelegere a managementului funcțional și a managementului afacerilor, cu un accent specializat pe Informații (Cercetare și publicitate), Marketing electronic, Relații cu clienții și Creativitate și inovare. Vom cultiva în continuare învățarea lor independentă pentru a-i pregăti pentru locul de muncă și pentru cercetări ulterioare.
Module comune
- Știința comportamentală în organizație
- Etica în afaceri și guvernanță
- Creativitate și inovație
- Gândire critică în management
- Cultura și comunicații internaționale
- Metode de cercetare în afaceri
Module specializate
- Inteligență de marketing și cercetare
- Comunicații de marketing integrate 1
- Marketing B2B
- Marketing digital
- Oferirea valorii clientului
- Comportamentul consumatorului
Stagiu (16 săptămâni)
Studenții vor efectua un stagiu/instruire industrială pentru o perioadă minimă de 16 săptămâni pentru a-i pregăti pentru o tranziție lină de la clasă la mediul de lucru.
Nivelul 3
Studenții își vor folosi studiile anterioare și experiența industrială pentru a-și extinde familiaritatea cu strategiile de marketing, descoperind noi oportunități, exploatând avantajul competitiv și procesele de luare a deciziilor, cu scopul de a-i pregăti ca specialiști în marketing. Un proiect de ultimul an le cere să exploreze un subiect individual - ei vor demonstra aspectele academice și practice ale abilității lor în domeniul de studiu ales.
Module specializate
- Managementul brandului
- Construirea relației cu clienții
- Marketing global
- Managementul inovației și dezvoltarea de noi produse
- Comunicații integrate de marketing
- Investigații în managementul marketingului
- Luarea deciziilor de marketing
- Proiect de management de marketing
- Teoria și Practica Leadership-ului
- Managementul marketingului cu amănuntul
- Planificare strategică de marketing
Subiecte obligatorii MQA*
- Relații etnice (studenti M'sian)
- Civilizația islamică și asiatică (studenți M'sian)
- Studii malaeziene (studenți internaționali)
- limba malaeză de comunicare (studenți internaționali)
- Abilități profesionale de comunicare la locul de muncă
- Tendințe angajaților și angajării
- Co-curriculum
(*Toți studenții sunt obligați să finalizeze cu succes aceste module, așa cum este stipulat de Agenția de Calificare din Malaezia.)
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Opțiuni de carieră
- Manager de publicitate și promoții
- Manager Comunicare de Marketing
- Brand Manager
- Manager Serviciu Clienți
- Manager de marketing
- Manager de retail
- Director de vânzări
- Manager de produs
- Director de marketing
- Specialist în marketing de conținut
APU - Conducerea transformării digitale în afaceri, management și marketing
Viitorul este tehnologie - Fiecare afacere are nevoie de talente digitale pregătite pentru viitor pentru economia digitală
Ca a patra revoluție industrială (IR4.0) preia lumea, asistăm la o tendință ascendentă de amalgamare a tehnologiei digitale cu afaceri. Pe măsură ce companiile infuzează tehnologia digitală în operațiunile lor, Transformarea digitală îmbunătățește experiența clienților și transformă modelele de afaceri și modelele de operare în cadrul organizației.
Pentru ca întreprinderile să rămână rezistente și competitive, trebuie să inoveze, să adopte produse digitale, soluții digitale, să aibă o strategie de creștere digitală, să folosească tehnologia pentru extindere și creștere, precum și să-și echipeze forța de muncă cu setul de abilități necesare pentru a îmbrățișa transformarea pe scară largă și revoluție digitală în această eră digitală. Rolul „Tehnologiei în afaceri” este vital, iar tehnologia a provocat și a schimbat fiecare aspect al modului în care afacerile funcționează într-un ritm rapid. Globalizarea rapidă a fost posibilă datorită tehnologiei. Oricine poate face acum afaceri oriunde în lume, folosind internetul de mare viteză, conectivitate și prezența rețelelor sociale bine conectate. Tehnologia a impulsionat dezvoltarea E-Business, E-Commerce și Marketing Digital și a adus o nouă dinamică globalizării afacerilor.
Creșterea comerțului electronic – Cumpărare și vânzare fără frontiere
Pe măsură ce pandemia globală a perturbat lumea, platformele de cumpărături pe internet au devenit canalul dominant pentru consumatori pentru a cumpăra bunuri și servicii esențiale. Se prognozează că e-business-ul și comerțul electronic vor susține această tendință ascendentă și vor continua să crească. În calitate de viitori profesioniști în e-business, veți fi instruiți să gestionați afaceri dincolo de granițele tradiționale, transformându-vă în profesioniști capabili să facă față provocărilor viitoare de afaceri.