MasterStudii de DoctoratLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
British University Vietnam Managementul marketingului BA (Hons)
British University Vietnam

Managementul marketingului BA (Hons)

3 Years

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2024

În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Citeste mai mult

Introducere

Informatii generale

Gradul: Licență în Managementul Marketingului (acordat de Universitatea Staffordshire)

Durata: 3 ani (cu normă întreagă)

Caracteristici cheie

Mediul de afaceri actual este puternic orientat spre un personal bine instruit și eficient de marketing. Premiul BA (Hons) Marketing Management a fost creat ca rezultat al cererii angajatorilor pentru absolvenți cu abilități practice de marketing, susținută de o înțelegere a cadrului de afaceri mai larg, fie în contextul organizațiilor comerciale, industriale, profesionale sau publice . Cursul este conceput pentru a vă dota cu abilitățile și cunoștințele pentru a vă oferi un start capăt în cariera ta în marketing și este susținută de un grup mare de specialiști de marketing și de tutori de afaceri cu legături strânse cu Chartered Institute of Marketing.

  • Studiați mediul de afaceri și juridic mai larg, rolul marketingului în acest mediu și modul în care diferite aspecte ale unei organizații se reunesc pentru a servi piața
  • Scopul studiului specializat al marketingului și modul în care specialiștii în marketing adaugă valoare organizației prin înțelegerea clienților.
  • Urmăriți abilitățile și cunoștințele pentru a începe o carieră în următoarele domenii: vânzări, publicitate, relații publice, managementul mărcii, comerțul cu amănuntul și managementul general.

Structura cursului

Cerințe de intrare

17 ani și mai sus și au ambele:

  • Anul încheiat 12 (sau echivalent) și
  • O trecere într-un an universitar

British University Vietnam permite accesul direct la calificări în cazul în care un student a îndeplinit cerințele de mai jos:

A obținut o limbă engleză satisfăcătoare cu un scor IELTS de 6.0 (fiecare componentă trebuie să înscrie un minim de 5.5) sau TOEFL (IBT) 87 (scoruri minime ale componentelor: Ascultarea 17, Vorbire 20, Citirea 18 și Scrisoarea 17) sau echivalent și au trecut cel puțin una dintre următoarele opțiuni:

  • 2 subiecți la nivel avansat CE-A
  • Un program de acces a trecut la standardul recunoscut de QAA pentru intrarea în învățământul superior
  • Diplomă de bacalaureat internațional cu minimum 24 de puncte

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Diplomă în marketing și cercetare de piață
    • León, Spania
  • BA (Hons) Managementul Afacerilor (Marketing) cu Anul Fundației
    • Berlin, Germania
  • Bachelor of Arts in International Marketing Management
    • Lugano, Elveţia