MasterStudii de DoctoratLawMBAHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
Diploma University of Applied Sciences Licență în Arte Media și Media Management
Diploma University of Applied Sciences

Licență în Arte Media și Media Management

6 up to 7 Semesters

Germană

La zi, Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

Învățământ la Distanță, În campus

Burse de studiu

Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Citeste mai mult

Introducere

ba

Cu studiul la distanță "economia mass-media și managementul mass-mediei" (consultarea studiului tehnic după consultare: [email protected]), universitatea DIPLOMA a creat un concept de studiu care satisface cerințele creatorilor mass-mediei și al utilizatorilor media: Combinația dintre administrarea afacerilor, sociologie și jurnalism face absolvenții Studiați media din jur care sunt în mare cerere de către companiile media din industria online, de imprimare, de radio și TV și industria cinematografică.

Atelierul cu o vizită la Deutschlandradio cu atelier de radio și atelierul multimedia din cadrul Consiliului Europei (Strasbourg): www.diploma-aus-dem-europarat.de.

Programul de licență "Media Management and Media Management" aprobat de stat poate fi finalizat în trei versiuni: ca curs de învățământ la distanță la toate centrele de studiu la nivel național, ca învățământ la distanță online sau ca studiu de clasă la campusul din Bad Sooden-Allendorf.

Durata cursului este de 7 semestre în învățământul la distanță și 6 semestre în cadrul clasei de studiu. Cu toate acestea, poate fi prelungită cu până la patru semestre gratuit, astfel încât studiul, de exemplu, lângă ocupație sau alături de alte obligații, cum ar fi creșterea copilului, Rudele etc. pot fi terminate. Prelegerile ambelor tipuri de studii au loc la locul unde se află centrul de studiu ales sau pot fi luate ca învățământ la distanță prin intermediul unor cursuri și examene interactive interactive la centrele de studiu.

Diploma academică „Bachelor of Arts (BA) Media Management & Media Management” dă dreptul la o diplomă de master ulterioară, de exemplu, Master of Arts consecutiv (MA) în Business and Law - focus pe management la DIPLOMA. Dacă aveți un loc de muncă, puteți finaliza, de asemenea, un master, de exemplu, MBA la Universitatea DIPLOMA.

Jurnalism, sociologie media și economie media într-un singur curs

Cu ajutorul celor trei piloni ai Administrației de Afaceri, Jurnalismului și Sociologiei, studiul "Managementul mass-mediei și gestionarea mass-media" creează o noutate în toate variantele de studiu și oferă o bază solidă pentru toate cele trei domenii tematice menționate mai sus. Evenimentele de administrare a afacerilor includ aspecte ale teoriei operațiunilor media speciale. Pe parcursul studiului, sunt disponibile și proiecte practice jurnalistice și concepte media în diferite genuri de media. O importanță deosebită se acordă competențelor interdisciplinare, cum ar fi planificarea, gândirea strategică și analitică, activitatea antreprenorială, comunicarea interdisciplinară, lucrul în echipă și reflecția asupra eticii profesionale.

În ultimul an universitar, cunoștințele de specialitate sunt aprofundate într-unul din modulele elective: economia mass-mediei, sociologia mass-media (accentul pe comunicarea corporativă) sau jurnalismul . Cu aceasta, absolvenții se specializează în funcție de preferințele personale.

Studiul "Media Management and Media Management" se pregătește pentru multiplele sarcini conceptuale, creative și strategice ale companiilor media. Producția media, teoriile media, particularitățile și modelele de afaceri ale subsectoarelor media sunt luate în considerare. Aceste cunoștințe ne permit să dezvoltăm concepte media care sunt adecvate pentru grupul țintă în termeni de viabilitate economică. Elevii învață să se adapteze la noile condiții-cadru care se schimbă într-o lume din ce în ce mai multiculturală și multimedia.

Aspectele internaționale sunt abordate în domeniul comunicării interculturale și a conținutului studiilor cu conținut în limba engleză. În timpul studiilor de " Managementul mass-mediei și gestionarea mass-media ", elevii trebuie să compună și să prezinte lucrări scrise în limba engleză în unele discipline.

Perspectivele carierei după managementul media de învățare la distanță

Domeniile de activitate ale absolvenților programului de diplomă DIPLOMA "Managementul mass-mediei și gestionarea mass-media" se găsesc în mass-media în sine și unde se întâlnesc mediile și afacerile. Absolvenții lucrează în case de presă publice și private, pe piețele de tipărire, pe internet și pe alte suporturi electronice, precum și pe industria jocurilor și pe segmentul de aplicații, precum și pe consultanți de PR și marketing în agenții de comunicații, asociații, companii industriale și de servicii sau în companii care activează în domeniul educației.

De exemplu, managerii mass-media sunt responsabili pentru estimarea raportului cost-beneficiu al proiectelor media, a conținutului media de marketing, controlul bugetelor proiectelor, direcționarea producțiilor sau achiziționarea de produse media și utilizarea în spațiul de licențiere.

Absolvenții programului de studii "Media Economics and Media Management" au perspective foarte bune de muncă pe piața germană a muncii și în străinătate: publicațiile comerciale raportează starea de spirit în diferite sectoare media și în combinație cu industria divertismentului și sectorul digital ca fiind pozitive pe termen lung.

perioada normală

Învățământ la distanță: 7 semestre / 180 ECTS

Perioada actuală de studiu poate fi extinsă gratuit pentru până la 4 semestre pe durata standard de studiu.

valoarea inițială

Cu un număr suficient de participanți în semestrul de iarnă (octombrie) și semestrul de vară (aprilie).

acreditare

Acreditarea programului de diplomă de către agenția de acreditare AHPGS.

taxele de școlarizare

Învățare la distanță: 247,00 € / lună (total 11.039,00 € plus taxa de examinare unică de 665,00 €)

formularul de studiu

Studiu de admitere sau învățământ la distanță. Cursul de învățământ la distanță are loc alternând între auto-studiu cu cărți de studiu și seminarii de sâmbătă (aproximativ 12 sâmbete pe semestru) la unul dintre numeroasele noastre centre de studiu la nivel național sau online în "sala de conferințe virtuală" a campusului DIPLOMA Online.

cerinţe de admitere

Diploma generală de admitere universitară, Fachhochschulreife, a trecut examenul de masterat sau în conformitate cu regulamentul privind accesul la învățământul superior din statul Hesse, adică fie finalizarea unei formări de carieră de cel puțin 400 de ore, o școală tehnică sau o academie vocațională sau administrativă sau o examinare finală într-o ocupație de formare recunoscută de stat, cel puțin 2 ani de muncă și un examen de admitere la universitate separat.

Pentru informații suplimentare privind calificările speciale, vă rugăm să contactați DIPLOMA Hochschule. Solicitanții care nu îndeplinesc cerințele menționate mai sus pot participa inițial la curs ca auditori oaspeți, în cazul în care autorizația de acces este într-o limită maximă. 2 semestre.

Pentru gradele străine, trebuie demonstrată echivalența pentru admitere.

declaraţii

Bachelor of Arts (BA) (Media Business Management)

Absolvenții primesc o diplomă de licență și o diplomă, precum și o Supliment de Diplomă scrisă în limba engleză și o transcriere a înregistrărilor, care le identifică pe plan internațional ca academicieni cu diplomă de licență.

domenii majore de studiu

ziaristică

Evenimente majore în cadrul licenței în Management și Management Media (BA):

1. Media Design:

Elevii cunosc designul media ca parte a designului media. Ei dobândesc cunoștințe în arhitectura comunicării media prin dobândirea atât de competențe artistice și tehnice, cât și prin gestionarea proceselor de proiectare și producție în ambele domenii. Ca instrument principal de lucru, veți afla despre PC / laptop cu grafică, layout, imagine, imagini în mișcare și software de editare a sunetului. Cu accentul pus pe imprimarea genurilor media și pe internet, ele sunt la fel de potrivite pentru abilitățile hardware și software ca abilități estetice și de design. În cadrul unui produs tipărit, ele demonstrează utilitatea cunoștințelor și abilităților dobândite.

2. Forme jurnalistice de prezentare:

Elevii știu că definiția, funcția și definiția formelor jurnalistice de prezentare nu sunt variabile fixe, ci depind de multe lucruri: starea de artă, posibilitățile mediei de a transmite mesajul și nu în ultimul rând condițiile istorice, sociale și politice . Veți cunoaște aceste dependențe și le veți aplica reflexiv. Aceștia pot face diferența între forme de raportare, reprezentări de opinie și fantezie și pot pregăti un eveniment jurnalistic independent în cadrul unei forme de prezentare. În strânsă legătură cu modulele "designul media" și "jurnalismul special", ele creează un text jurnalistic care reflectă performanța acestora după finalizarea evenimentului.

3. Jurnalism special:

Cu accentul pe mediile de imprimare și online, studenții cunosc starea curentă a jurnalismului lingvistic mediatic. Ei dezvoltă o înțelegere de bază a limbii germane și a criteriilor sale științifice, variind de la sintaxă, de la aspecte morfologice și ortografice la aspecte stilistice. Pe de o parte, ei cunosc termeni de bază jurnaliști de bază ("autor", "text media", "intertextualitate" etc.), pe de altă parte cele mai importante fenomene lingvistice din mass-media de astăzi în limba germană. Puteți descrie aceste fenomene prin intermediul unui material eșantionat actualizat (formă orală și scrisă, tipuri de texte media, limbă și dialecte standard etc.). Ei pot, de asemenea, relaționa limba cu alte sisteme de semnalizare, în special cu imagini și grafică, și cunosc principiile de bază ale hipertextului.

sociologie mass-media

Evenimente majore în cadrul licenței în Management și Management Media (BA):

1. Etica mass-media:

Discuții discursive privind sarcinile unei etici mediatice în era digitală, problemele etice ale relației "individ - mediu - societate", precum și o conștientizare a caracteristicilor de bază ale mass-media.

Pe baza unei înțelegeri intense în problemele eticii mass-mediei și a discuțiilor lor extinse, se desfășoară discuții metodologice privind fundamentele, sarcinile și procesele de judecată etică. Scopul evenimentului este de a descoperi legătura dintre media, etică și realitate în viața cotidiană, ținând cont de experiențele concrete ale studenților, astfel încât problema manipulării responsabile a produselor media să devină realistă ("Etica mass-media ca etică aplicată: Zur Organizarea proceselor etice de luare a deciziilor «). Obiectivul de învățare al evenimentului este de a pune în aplicare discursul de valoare pe mass-media în imaginea de sine a acționării profesionale a viitorilor manageri media.

2. Media și comunicări corporative:

Impartasirea elementelor de baza in domeniile teoriei mass-media si comunicatiilor, comunicare vizuala, forme de comunicare si interactiune cu noile medii, comunicare expert; Comunicarea corporatistă - bazată pe psihologia socială, psihologia și sociologia mass-mediei, și istoria mass-media.

Ausalt = "Construirea competențelor de comunicare prin retorică, cursuri de prezentare și moderare și aprofundarea competențelor retorice în exerciții practice (roluri): strategii de marketing, producție text specifică destinatarului, producție tehnică de texte multimedia și design web.

În cadrul comunicării corporative, înțelegerea și cunoașterea sunt promovate în următoarele domenii: orientarea spre client; de introducere pe piață; Cooperarea cu întreprinderile locale sau regionale; Comunicarea calităților locației; Identitatea corporativa si imaginea corporativa; design conștient al unei culturi corporative; comunicațiile angajaților; medierea comunicativă a CIP a tuturor factorilor de producție și marketing; Coaching personal al directorilor; Practical Feedalt = "tehnici de back-and conversation.

3. Sociologia specială a mass-media:

Cunoașterea și înțelegerea structurilor extrem de reflective ale mass-media și referirea lor la procesele sociale, dezvoltarea instrumentelor de analiză și eliminare a proceselor sociologice = construirea de competențe în managementul facilităților și conducerea echipelor.

industria media

Evenimente majore în cadrul licenței în Management și Management Media (BA):

1. Producția de produse media și media:

  • Media Review
  • Tipologia produselor media
  • Mass-media pe piața de informații

2. Procese media, producție și strategii:

  • Contexte și sarcini de gestionare a mass-media
  • Producția media: managementul mass-media ca management editorial și al producției
  • strategii media

3. Gestiunea strategică și internațională a mass-media:

  • Termeni terminologici de bază și fundamentele managementului strategic al mass-media
  • Gestiunea strategică în companiile media
  • Economia media internațională

Studenții au o imagine de ansamblu aprofundată și cuprinzătoare a tuturor spectrelor industriei mass-media din Germania și în contextul lumii multimedia a Golfului, care pot dobândi cunoștințe despre marketingul media și managementul mass-mediei și managementul mass-media dintr-un produs, producție, resurse, management și perspectivă comercială deoarece au dezvoltat o înțelegere de bază a acțiunii și gândirii specifice mass-media într-un mod economic și social.

Ei folosesc procesele de producție media la fel de eficient ca și în cazul în care sunt capabili să formuleze și să implementeze strategiile media respective. De asemenea, studenții învață managementul strategic și internațional pentru produsele media și producțiile media. Conceptele de marketing și management sunt dezvoltate pentru companiile media și profesioniștii media care operează pe plan internațional.

Ca parte a proceselor media, studenții dobândesc, de asemenea, cunoștințe speciale în print și online, în cooperare cu piețele internaționale și sunt mereu la curent cu cunoașterea noilor forme de comunicare pe piața media: tehnologie. Aici veți afla despre utilizarea noilor elemente de politică de comunicare, precum și despre gama completă de tehnologii Web 2.0. Puteți crea concepte de marketing social media prin twitter, xing, facebook, tub și altele.

Despre Școală

Întrebări

Cursuri similare

  • Licențiat în Afaceri Creative, Media Management
    • Leeuwarden, Ţările de Jos
  • Bachelor of Communication Arts în producție media inovatoare
    • Khlong Nueng, Thailanda
  • Managementul mass-media și comunicării (BA)
    • Berlin, Germania