
Licențiat în Managementul Turismului în Arte
DURATA
7 Semesters
LIMBI
Germană
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2023
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 247 / per month *
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
* Învățare la distanță: 247,00 € / lună
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere

Programul de Management al Turismului este un program de licență axat pe competențe de management, care oferă o primă calificare academică pentru managementul mediu și superior în industria turismului internațional. Pentru profesioniști, DIPLOMA oferă programul de studii Turism ca învățământ la distanță în două variante: ca învățământ virtual la distanță, cu cursuri virtuale online și examene în zilele de sâmbătă la centrele de examen la nivel național sau alternativ ca studiu de fracțiune de normă cu faze reale de participare sâmbătă la centrele de studiu Kassel sau München. În plus față de învățământul la distanță, managementul turismului este, de asemenea, oferit ca un studiu de studiu cu frecvență întreagă pe site-ul principal al colegiului din Bad Sooden-Allendorf.
Managementul turismului ca învățământ la distanță
Durata standard de studiu este de 7 semestre într-un curs de învățământ la distanță și poate fi extinsă cu până la 4 semestre fără taxă de școlarizare. În învățământul la distanță există o schimbare între auto-studiu cu programe de studiu și seminarii de sâmbătă întreaga (aproximativ 12-14 sâmbătă pe semestru) într-unul din centrele noastre de studiu și examinare din Kassel sau München online, în "sala de conferințe virtuală" a campusului DIPLOMA Online.
În plus față de învățământul la distanță cu faze de prezență față în față, în special învățarea la distanță spațială flexibilă la distanță oferă condiții ideale pentru un studiu extra-ocupațional . Urmând conceptul de "învățare mixtă", veți studia în grupuri mici care trăiesc în sala de conferințe virtuală a unei platforme de învățare online. Cu o conexiune stabilă la internet, puteți studia de oriunde cu noi!
Concentrează-te pe studiile de turism
Programul oferă o înțelegere largă și integrată a economiei în general și a managementului turismului în special - acesta este conținutul principal al programului de diplomă în diverse domenii, cum ar fi managementul destinației și evenimentului, turismul de sport și de sănătate sau managementul călătoriilor de afaceri.
Scopul este de a obține o înțelegere critică a celor mai importante teorii, principii și metode de management al turismului și a turismului. Dezvoltarea de cunoștințe și abilități solide în domeniul tehnologiilor informaționale , al limbilor străine (engleză, spaniolă sau chineză) și dobândirea de competențe interculturale sunt în plus față de analiza conceptelor durabile de călătorie și mobilitate în centrul acestui curs.
Într-o fază incipientă, competențele cheie sunt instruite, de exemplu, sub forma competențelor de comunicare, care joacă un rol important în cursul studiilor și dincolo de acestea. Un raport excelent de sprijin pentru dimensiunile grupurilor mici oferă condiții ideale pentru o activitate activă, reflectorizantă și autocritică. În prezentări și discuții studenții dobândesc experiența cu privire la consecințele unui aspect și comportament particular, cum să se ocupe de critici constructive și cum să ajungă la o găsire a rezultatelor orientate spre scopuri.
Cursurile cursului, care sunt orientate pe proiecte, oferă legături reale cu întreprinderile economice, sociale și culturale din industria turismului. Numeroase proiecte practice reprezintă o parte integrantă a cursurilor din industria turistică specială, precum și administrarea generală a afacerilor și managementul afacerilor, globalizarea, marketingul, dreptul la călătorii, gestionarea proiectelor și a timpului. Bazându-se pe aceste fundații, studenții pot alege între cele trei domenii principale de studiu : "Destinație și Eveniment Management", "Sport și Sănătate Turism" și "Business Travel Management" .
Orientarea internațională și perspectivele de carieră
Orientarea internațională a programului este în mod special promovată de module globale orientate, proiecte practice și excursii. Într-un stagiu sau stagiu de 14 săptămâni , pe care elevii îl completează în cea mai mare parte cu companii, instituții sau ONG-uri în străinătate, aceștia dobândesc o experiență profesională suplimentară.
Programul de licență pregătește studenții pentru activități profesionale în managementul de mijloc sau ca manageri juniori în companii de turism mijlocii, precum și în grupuri de turism care operează pe plan mondial și care operează la nivel global. Acest lucru are ca rezultat oportunități excelente de carieră și oportunități de promovare rapidă pentru absolvenții din întreaga lume . De exemplu, cu funcții de conducere în managementul inferior și mijlociu în domeniile industriei hoteliere, gastronomiei, operatorilor de turism, portalurilor de călătorie pe internet, companiilor aeriene și companiilor de aeroport, feriboturilor, companiilor de autobuze, liniilor de croazieră, agenților de turism, agențiilor de evenimente, Spa management, turism de sănătate și wellness și cercetare de piață.
Odată cu finalizarea cu succes a studiului managementului turistic, sunt obținute 180 de ECTS, o condiție optimă pentru un program de masterat ulterior, de exemplu, Master of Arts (MA) consecutiv în Economie și Drept - Focus focus Management sau MBA Weiterbildungsmaster la DIPLOMA.
perioada normală
Învățământ la distanță: 7 semestre / 180 ECTS
Perioada actuală de studiu poate fi extinsă gratuit pentru până la 4 semestre pe durata standard de studiu.
valoarea inițială
Cu un număr suficient de participanți în semestrul de iarnă (octombrie) și semestrul de vară (aprilie).
acreditare
Acreditarea programului de diplomă de către agenția de acreditare FIBAA.
taxele de școlarizare
Învățare la distanță: 247,00 € / lună (total 11.039,00 €, inclusiv taxa de examinare unică de 665,00 €)
formularul de studiu
De învățare la distanță cu evenimente de prezență virtuală sau de studiu de participare. Învățarea la distanță are loc în schimbarea dintre auto-studiu cu cărți de studiu și seminarii online de zi cu zi în zilele de sâmbătă (aproximativ 12 sâmbete pe semestru). Studiul de participare are loc prin sesiuni, exerciții și seminarii săptămânale la sediul universității.
cerinţe de admitere
Diploma generală de admitere universitară, Fachhochschulreife, a trecut examenul de masterat sau în conformitate cu regulamentul privind accesul la învățământul superior din statul Hesse, adică fie finalizarea unei formări de carieră de cel puțin 400 de ore, o școală tehnică sau o academie vocațională sau administrativă sau o examinare finală într-o ocupație de formare recunoscută de stat, cel puțin 2 ani de muncă și un examen de admitere la universitate separat.
Pentru informații suplimentare privind calificările speciale, vă rugăm să contactați DIPLOMA Hochschule. Solicitanții care nu îndeplinesc cerințele menționate mai sus pot participa inițial la curs ca auditori oaspeți, în cazul în care autorizația de acces este într-o limită maximă. 2 semestre.
Pentru gradele străine, trebuie demonstrată echivalența pentru admitere.
declaraţii
Bachelor of Arts (BA) - Absolvenții vor primi o diplomă de licență și o diplomă de licență, precum și un supliment de diplomă scris în limba engleză și un "Transcriere a înregistrărilor", care le va acorda la nivel internațional ca academicieni cu o diplomă de licență identificare.
domenii majore de studiu
Gestionarea destinațiilor și evenimentelor
Specializarea "Managementul Destinației și Evenimentului" predă o abordare sistematică și internațională în managementul destinațiilor și evenimentelor internaționale. În această abordare de management interdisciplinar, procesele de schimbare specifice cererii și adaptarea acestora într-o destinație modernă (și orientată internațional) și durabilă și gestionarea evenimentelor se află în prim-plan. Afișează evoluțiile și tendințele actuale în managementul destinațiilor și al evenimentelor internaționale.
Accentul cursului "Managementul destinației și evenimentului" include următorul conținut:
managementul destinației
Determinarea managementului destinației, a fundamentelor și a evoluțiilor
- Caracteristici, cerințe și criterii de evaluare a destinațiilor
- Clasificarea și necesitatea gestionării destinațiilor
- finanțarea turismului
- Organizațiile de turism și formele lor
- Dezvoltarea și profilarea destinațiilor
tipuri de destinație
- Stațiune și regiune turistică, țară ca destinație
- Turismul în zonele protejate, drumurile de vacanță
- Destinații temporare
Funcțiile de gestionare a destinației
- Planificarea și controlul strategic
- Măsuri în mixul de marketing
- Tehnologii de informare și comunicare în managementul destinațiilor
Arii transversale în gestionarea destinațiilor
- Gestionarea calității produselor și a serviciilor
- Gestionarea ecologică
- Durabilitatea în gestionarea destinațiilor
- Schimbările demografice și alte influențe socio-economice
- Educație și certificări de imagine
management de eveniment
piață eveniment
- Termeni de bază (eveniment, eveniment, stimulare etc.)
- Piața evenimentelor - structura și actorii
- Tipologia și sistematizarea evenimentelor
- Evoluția și tendințele pieței
eveniment de marketing
- Eveniment strategic de marketing / cercetare de piață și segmentarea pieței
- Concepție și dezvoltare de produse
- Politica de prețuri și bugetare; Sponsorizare, Creșterea fondurilor, Merchandising, Gestionarea randamentului
- Controlul eveniment
Eventrecht
- Contracte / Asigurări / Permise / Mustergemammstättenstätten-VO
- Aspecte ale legislației fiscale și ale mărcilor
- Securitate și securitate
Gestionarea tipurilor de evenimente selectate
- Conferințe, congrese, târguri și expoziții
- Evenimente culturale și sportive
- Evenimente ale politicii
tehnologia eveniment
- tehnologii informaționale
- Conferința, congresul și tehnologia media
- Expoziție de construcție și tehnologie (seturi de evenimente, tehnologie de iluminat, tehnologie de efect)
Studiu de caz (planificare, pregătire, implementare și urmărire pe un exemplu concret)
- Planificare și pregătire
- Dramaturgie și măsuri de etapizare / marketing
- Organizarea / tehnologia proceselor
- Calcularea evenimentului / bugetare
- Urmărirea și controlul succesului
Turismul sportiv și de sănătate
Specializarea "Turismul Sportului și Sănătății" predă o abordare sistematică și internațională de management în sportul internațional, wellness și turismul de sănătate. În această abordare de management interdisciplinar, orientată spre activități și sănătate-economică - și în special turismul pentru sport și sănătate - aspectele din contextele antreprenoriale și private ale turiștilor (naționali și internaționali) din domeniul sportului și sănătății se află în prim-plan. Sunt prezentate evoluțiile actuale, internaționale ale pieței de turism activ și de aventură, precum și turismul și piața turistică de sănătate complementară.
În specializarea "Sport și Sănătate Turism" se predă următorul conținut:
Turismul sportiv și activ
- Forme și piețe, tendințe actuale
- Furnizor de servicii și partener de cooperare
- Asociații și organizații
- Clientele și strategiile de marketing corespunzătoare
- Aspecte de durabilitate ale formelor de turism sportive selectate
Aventura Turism
- Forme și piețe
- Dezvoltarea istorică și tendințele actuale
- Furnizori de servicii, oferte europene și internaționale
- Digresiune: turism de drumeții și drumeții
turismul de sănătate
- Forme și piețe
- Furnizor de servicii și partener de cooperare
- Wellness, Wellness și Prevenire Medicală
- Ofertă de sănătate complementară
- Turism de sănătate în Germania, în Europa și în întreaga lume
Kurtourism și management spa
- Forme de vindecare, vindecare, oferte de sănătate; Statiuni de sanatate in tranzitie
- Furnizori de servicii și parteneri în industria turismului
- Remedii naturale și aplicarea lor
- Definiții și temeiuri juridice
- Băi și predicare
- Asociații și organizații, mărci și etichete de calitate
- Spa management și marketing
Wellness și turism balnear
- Clasificarea wellness și spa în turismul de sănătate
- Dezvoltarea pieței internaționale de sănătate și spa
- Modele de wellness internaționale și oferte de bază ale serviciilor de wellness; Medicină complementară / metode alternative de vindecare
- Factorii de succes ai managementului spa și wellness (strategia, guvernanța corporativă, informarea și poziționarea, orientarea grupului țintă, calitatea, comunicarea și vânzările, profitabilitatea)
- Wellness și spa oferă spa-uri, hoteluri, operatori de turism, nave de croazieră, stațiuni și facilități de club
Business Travel Management
Specializarea "Business Travel Management" predă o abordare sistematică și internațională de management în sectorul de călătorii internaționale de afaceri. Această abordare se axează pe mobilitatea angajaților și a bunurilor (informații, produse) ale unei companii. Afișează evoluțiile și tendințele actuale de pe piața de călătorii de afaceri naționale și internaționale și concepte pentru o mai mare durabilitate și caracteristici interculturale ale călătoriilor de afaceri.
În focusul studiului "Business Travel Management" se predă următorul conținut:
Călătoria de afaceri ca produs turistic
Piața națională și cele mai importante piețe internaționale de călătorii de afaceri: furnizori și clienți (Verband Dt. Reisemanagement - VDR etc.)
Importanța economică a călătoriilor de afaceri efectuate de companiile germane pe baza analizei anuale a VDR
Gestionarea călătoriilor de afaceri
- Managerul de turism de afaceri
- Structura costurilor (costuri directe și indirecte)
- Subprocesele de călătorie de afaceri (lanțul de servicii)
- Managementul normativ: Politica de călătorie
- Management Strategic: Managementul Achizițiilor
- Managementul operațional:
- de management al calității
- Carduri de credit pentru companii
- Cheltuieli de deplasare
- Raportarea / controlul
Caracteristicile interculturale ale BTM
Securitatea datelor privind călătoriile de afaceri
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BIM - Licență în Management Internațional - Management Turism
- Zürich, Elveţia
- Antwerp, Belgia + 7 Mai mult
BA (Hons) Managementul Afacerilor (Turism) cu Anul Fundației
- Berlin, Germania
Licenta in managementul turismului si ospitalitatii
- Riga, Letonia