Licențiat în Marketing
EAN - Escuela Argentina de Negocios
Informatie cheie
Locația campusului
Buenos Aires, Argentina
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
titluri de valoare
intermediar
Universitatea de Marketing Analyst (3 ani)
capăt
Marketing de licență (4 ani)
Curriculum aprobat prin Rezoluția. ME Nr 1721-1704 - Modif. Notă NO2017-02829872-APN-DNGU # ME
Modality. Cariera Grad
intrare EAN este nerestricționat, deși solicitantul trebuie să îndeplinească următoarele cerințe de admitere:
- Interviu cu consultant educațional.
- incumbencies asistență profesională vorbesc cu directorul cursei.
- Assist prezentare instituțională de cancelar.
- curs de intrare participare: Introducere în Management Science
- În plus față de cerințele de documentare prevăzute în normele
consideraţii
Procesul de globalizare a avut impact asupra stilurile și metodele de ridicare și de dezvoltare a strategiilor de marketing și a politicilor generale, precum și necesitatea unor instrumente de marketing într-o gamă largă de structuri și entități sociale. profesioniști în marketing sunt capabili să dezvolte o abordare cuprinzătoare și strategică de marketing, oportunități de afaceri și de a distinge în mai multe scenarii concurează, punerea în aplicare a strategiilor de marketing pentru bunuri și servicii care satisfac cerințele segmentelor care ghidează politica sa comercială.
EAN oferă un curriculum pentru Universitatea absolvenți în Analiștii de marketing și legitimat de către un consiliu consultativ de companii care se dedică proiectului instituțional. Cadrele didactice au pregătirea și o vastă experiență și sunt instruiți în manipularea strategiilor de predare pentru a promova dobândirea de competențe. Instruirea practică a studenților este pus în aplicare prin analiza cazurilor reale ale companiilor asociate cu EAN, expunând problemele lor pentru tratament în cadrul subiectelor.
ateneos pre profesioniști în companii și discuții cu experți din practicile Management Sciences sunt efectuate.
Domeniul de aplicare a titlului
DOMENIUL DE TITLU: GRADUL IN MARKETING ANALIST
- Analizeaza condițiile de piață, precum și diferiții actori care lucrează în activități comerciale în diferite piețe.
- Facilitarea căutării pentru informațiile necesare pentru a permite luarea deciziilor corespunzătoare în departamentul de marketing al unei companii.
DOMENIUL DE TITLU: POSTUNIVERSITARE IN MARKETING
- Elaborarea de strategii, planuri de marketing și cercetătorii de piață și să definească strategii și structuri de vânzări în companiile de natură diferită și domeniul de aplicare.
- Proiectarea, implementarea și campanii de cale și acțiuni integrate de comunicare de marketing, ca parte a cadrelor de conducere de afaceri de organizații de natură diferită și domeniul de aplicare sau un consultant consultativ / independent.
- Participa la dezvoltarea de strategii și acțiuni de marketing și de comunicații integrate care vizează lansarea și îmbunătățirea produselor pe piețele tradiționale și non-tradiționale, naționale și internaționale, ca parte a tabelelor de exploatare și / sau comportamentul comercial al organizațiilor de natură diferită și domeniul de aplicare în calitate de consultant / consultant independent.
Planul de studiu
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
BSBA în Marketing
- Lawrence Township, Statele Unite ale Americii
Marketing Bachelor's degree
- Växjö, Suedia
International Communication
- Groningen, Ţările de Jos