Licențiat în Științe Consumatorului
ESPM – Brasil
Informatie cheie
Locația campusului
São Paulo, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
BRL 4.025 / per month
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
Introducere
Acest curs este pentru cei care sunt curioși să înțeleagă comportamentul uman, să explice tendințele societății și să înțeleagă, la urma urmei, de ce oamenii fac ceea ce fac. La sfârșitul cursului, veți putea lucra în domenii legate de economia comportamentală, tendințe, cunoștințele consumatorilor, comportamentul uman, inteligența artificială și managementul diversității și incluziunii, precum și să lucrați la cercetare pe subiecte conexe.
diferenţialele
ESPM este diferențiat, prin urmare, profesioniștii instruiți aici sunt și ei!
Pe lângă formarea tipică în Științe Sociale și ale Consumatorului, la ESPM vei avea:
- Cercetare de piață și informații despre consumatori
- Studiul diversității și incluziunii
- Volumul mare de muncă din psihologie
- Analiza comportamentală și tehnoumanismul
- Accent pe marketing și managementul oamenilor
Galerie
Studenți ideali
Acesta este un adevărat curs de Științe Comportamentale, deoarece combină disciplinele clasice ale științelor sociale - sociologie, antropologie și științe politice - cu o cantitate semnificativă de psihologie. Pentru cei cărora le place să analizeze și să înțeleagă comportamentul uman, acesta este, dintre toate cursurile de licență, cel care oferă cel mai mare volum de muncă și număr de discipline de psihologie (desigur, fără a număra facultățile de psihologie). Pe lângă faptul că combină științele sociale și psihologia, oferă și discipline îndrăznețe, cum ar fi sexualitatea umană, științele religioase și neuroștiințele. Vedeți dacă vă identificați cu unul sau mai multe dintre aceste interese:
- Îi plac științele umaniste și pune întrebări
- Este curios despre comportamentul uman
- Vrei o profesie în care să te simți util societății
- Vrei să înțelegi de ce produsele intră și se demodează
- Doriți să vă implicați în cauze sociale și de mediu
- Îți dorești o profesie dinamică în care vei descoperi lucruri noi în fiecare zi
- Întrebați prezentul și proiectați viitorul
Curriculum
Curriculum
Aflați toate detaliile despre ceea ce veți învăța.
2.790 de ore
diurn
anul 1
Semestrul I
- Gândirea contemporană I 72 h/a
- Fundamentele raționamentului logic și analitic 72 h/a
- Filosofie contemporană 72 h/a
- Psihologie: Motivație și emoție 72 h/a
- Istorie contemporană 72 h/a
- Identitate și diversitate 72 h/a
- ESPM Life Lab I (Extensiune - Învățare la distanță) 72 h/a
Semestrul 2
- Fundamente în Marketing 72 h/a
- Analiza și vizualizarea datelor 72 h/a
- Comportamentul consumatorului I 72 h/a
- Psihologia Personalitatii 72 h/a
- Sociologie contemporană 72 h/a
- Teorii antropologice 72 h/a
- ESPM Life Lab II (Extensiune - Învățare la distanță) 72 h/a
al 2-lea an
Semestrul 3
- Marketing Strategic 72 h/a
- Fundamentele economiei 72 h/a
- Cercetare de piata: Metoda calitativa 72 h/a
- Comportamentul consumatorului II 72 h/a
- Psihologie Socială 72 h/a
- Opțional 72 de ore
- ESPM Life Lab III (Extensiune - Învățare la distanță) 72 h/a
Semestrul 4
- Neuroștiințe aplicate consumului 72 h/a
- Bioetică 72 h/a
- Teorii ale organizațiilor și managementului 72 h/a
- Stiinte Politice 72 h/a
- Etnografie și tendințe de consum 72 h/a
- Opțional 72 de ore
- ESPM Life Lab IV (Extensiune - Învățare la distanță) 72 h/a
al 3-lea an
Semestrul 5
- Economie comportamentală 72 h/a
- Inteligență artificială și societate 72 h/a
- Cultură, Religie și Consum 72 h/a
- Opțional 72 de ore
- ESPM Life Lab V (Extensie - Învățare la distanță) 72 de ore
Semestrul 6
- Scenariu Construcție 72 h/a
- Geopolitică 72 h/a
- PGC I - Am nevoie de 36 h/a
- Opțional 72 de ore
- ESPM Life Lab VI (Extensie - Învățare la distanță) 72 h/a
al 4-lea an
Semestrul 7
- Sociologie Urbană 72 h/a
- PGC II - Am nevoie de 72 h/a
- Opțional 144 de ore
Semestrul 8
- Sociologia viitorului 72 h/a
- PGC III - Am nevoie de 72 h/a
- Opțional 72 de ore
Opțional
- Lire sterline 36h/A
Rezultatul programului
Acest curs, un pionier în Brazilia, încearcă să explice tendințele societății, astfel încât să înțelegeți, până la urmă, de ce oamenii fac ceea ce fac.
La sfârșitul cursului, veți putea lucra în domenii legate de economia comportamentală, tendințe, cunoștințele consumatorilor, comportamentul uman, inteligența artificială și managementul diversității și incluziunii, în plus față de activitatea de cercetare pe subiecte conexe.