Onoruri Bachelor of Leadership timpurie copilarie
Fanshawe College
Informatie cheie
Locația campusului
London, Canada
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CAD 28.925 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* 3.963,01 USD / termen: taxa totală pentru studenții canadieni. 8.735,94 USD / termen: taxa totală pentru studenții internaționali pe termen. Costurile reale pentru 2020/21 sunt încă stabilite
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Faceți o diferență în viața copiilor mici cu o diplomă de educație timpurie
Educația și peisajul timpuriu se dezvoltă rapid și necesită lideri de succes și pasionați. Începeți-vă călătoria cu programul onorific inovatoare al programului de învățare timpurie a copilăriei.
Acest program de patru ani de educație timpurie vă va pregăti cu o bază solidă în dezvoltarea copilului, pedagogie, relații umane, dezvoltarea curriculumului și abilități de conducere. Veți participa la învățarea aplicată, studii de caz, cercetare și plasări în teren în comunitate. Toate acestea culminează cu un stagiu de paisprezece săptămâni înainte de ultimul an de studii, urmat de ultimul proiect de cercetare capstone. Studiile și experiențele voastre în programul Bachelor of Early Childhood Education vă vor oferi nu numai studiile de licență în dezvoltarea copilului, ci și abilitățile necesare pentru absolvire și avansare în diferite roluri de conducere.
După absolvire:
Călătoria voastră vă poate duce la studii superioare la Colegiul de Învățământ Profesor - Profesor sau Master în Educație. Sau puteți alege să lucrați și să conduceți ca profesor de educație timpurie înregistrat sau alte posturi de supraveghere / conducere în cadrul agențiilor de educație și servicii sociale. Indiferent de rolul conducerii pe care o alegeți, programul de educație timpurie a copilului vă va ajuta să faceți o diferență în viața copiilor mici!
Alte informații
- Un program Bridging pentru absolvenții de educație timpurie a absolvenților pentru a deveni eligibili pentru admiterea la nivelul 5 al programului de Onoare al Licențiatului de Onoare al Programului de Conducere al Copilăriei este următorul:
- Două cursuri compuse (Bridging Curs # 1 Practica bazată pe dovezi în copilărie timpurie și curs de legătură # 2 Introducere în conducerea copilăriei timpurii) pentru un număr de șase credite
- Plus metode de cercetare aplicată de la nivelul 3 al programului de onoare licență în conducerea copilăriei timpurii
- Plus un curs de lărgime electiv (se recomandă ca acesta să fie luat la nivelul 6 dacă nu în sesiunea de punte)
- Primele două experiențe de teren la nivel 2 și nivel 3 sunt completate concomitent cu activitatea de curs. Studenții vor fi așteptați să demonstreze capacitatea lor de a-și aplica cunoștințele crescânde despre învățarea și dezvoltarea timpurie a copiilor, ținând cont de contextul vieții lor de zi cu zi în familii și în comunitățile rezidențiale și culturale. De asemenea, vor demonstra abilități din ce în ce mai mari de a proiecta, implementa și evalua curriculum-ul pentru indivizi și grupuri de copii. Cea de-a treia experiență în domeniu este un termen de muncă de 14 săptămâni într-un program de copilărie timpurie, un serviciu pentru copii și familie aferent sau departamentul guvernamental relevant. Termenul de lucru se concentrează pe înțelegerea în creștere a elevilor a condițiilor care ghidează și promovează un curriculum și o pedagogie eficientă. Profesorii vor susține învățarea individuală a studenților și pregătirea unui portofoliu detaliat prin finalizarea plasamentului. A patra plasare pe teren este concomitentă cu nivelul 7 și se va alinia cu cursurile din studiile timpurii, conducerea curriculumului și gestionarea proiectelor. Elevii vor continua pe site-ul termenului lor de lucru și vor finaliza un proiect legat de pedagogie sau curriculum. Ei vor lucra cu site-ul pentru identificarea problemelor și vor colabora cu personalul și familiile corespunzătoare pentru finalizarea proiectului.
Rezultatele învățării
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Analizați forțele sociale și biologice care interacționează care formează colectiv dezvoltarea timpurie a creierului și au pregătit stadiul învățării, comportamentului și sănătății pe tot parcursul vieții.
- Respectați rolul central al familiilor în creșterea copilului și învățarea timpurie și impactul structurilor familiale, sistemele de sprijin comunitar, cultura și statutul socio-economic asupra părinților.
- Conduce proiectarea și punerea în aplicare a programelor de învățare eficiente și inclusive pentru copiii mici, pe baza unei analize critice a perspectivelor istorice, observației, cercetărilor actuale și înțelegerilor dezvoltării umane timpurii.
- Dezvoltarea programelor de intervenție timpurie incluzive care să răspundă copiilor cu nevoi speciale identificate.
- Evaluează programele din copilărie, implicând părțile interesate în acest proces și abordând nevoile diverse ale copiilor și familiilor mici.
- Dobândi cunoștințe de sine, abilități de gândire critică și obiceiuri profesionale ale minții esențiale pentru practicarea și conducerea educației timpurii.
- Aplica abilități de cercetare, inclusiv evaluarea procesului de cercetare, formularea întrebărilor de cercetare și colectarea și interpretarea datelor, într-o varietate de proiecte de cercetare.
- Stabiliți relații responsive și reciproce cu copiii, familiile, colegii și alte părți interesate.
- Îndepliniți responsabilitățile într-o manieră în concordanță cu codurile de conduită etice și profesionale; în conformitate cu cerințele legislative și legale; și, în limitele de practică definite.
- Avocați în numele copiilor, familiilor, colegilor și comunității mai largi, promovând principiile calității în programele din perioada fragedă.
- Aplicați principiile resurselor umane, gestionarea resurselor financiare și a facilităților la operațiunile unui program de vârstă fragedă.
- Colaborează cu educatorii din prima copilărie și alți profesioniști din medii multidisciplinare sau intersectoriale și pe diverse domenii de practică.
- Comunicați în mod profesionist în toate suporturile verbale, non-verbale și scrise.
Cursuri
Cursuri de bază
Luați toate următoarele cursuri obligatorii (Core):
GPA minim cumulativ pentru cursurile de bază este de 2,5 (ECED-7002 și ECED-7001 sunt destinate doar studenților care fac legătura cu ECE)
Grupa 1
- Nivelul 1
În plus față de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerințele non-core de nivel 1 de mai jos- ECED-7004 Dezvoltare Umană-Fundații
- Wellness personal HLTH-7001
- ECED-7005 Observarea, înregistrarea și evaluarea
- COMUN-7009 Comunicare interpersonală
- ECED-7024 Principii de practică în anii timpurii
Grupul 2
- Nivelul 2
În afară de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerința non-core de nivel 2 de mai jos- ECED-7006 Dezvoltare umană-Primii ani
- HLTH-7002 Wellness & the Young Child
- FLDP-7010 Field Practicum 1
- Curriculum ECED-7013 pentru învățare timpurie
- FLDP-7008 Seminar 1
Grupul 3
- Nivelul 3
- Dezvoltare umană ECED-7009 pentru adulți târzii
- ECED-7003 Metode de cercetare aplicată
- PHIL-7011 Filosofia și istoria ECE
- SOCI-7016 Studii de familie-Cercetare și aplicare
Grupa 4
- Nivel 3 Cerințe suplimentare
- Luați ECED-7008 sau ECED-7002
- ECED-7008 Reflecție și gândire critică
- ECED-7002 Introducere în conducerea copilăriei timpurii
Grupa 5
- Nivelul 4
- ECED-7012 Dezvoltare umană-relații
- MGMT-7001 Structura organizatorică
- FLDP-7011 Plasament 2
- FLDP-7009 Seminar 2
- ECED-7010 Practică incluzivă
Grupa 6
- Nivel 4 Cerințe suplimentare
- Luați ECED-7011 sau ECED-7001
- Curriculumul ECED-7011 pentru copii mici
- ECED-7001 Prac bazat pe dovezi în prima copilărie
Grupa 7
- Nivelul 5
- ECED-7014 Asigurarea calității în ECE
- MGMT-7002 Conducere în organizații de învățare
- MGMT-7003 Conducere într-o lume tehnică
- ECED-7017 Comunitate sănătoasă - Advocacy & Leadership
Grupa 8
- Nivelul 6
- ECED-7016 Dezvoltare umană - Subiecte actuale
- MGMT-7005 Gestionarea proiectelor
- ECED-7020 Conducerea curriculumului în programele ECE
Grupa 9
- Nivelul 7
- Cercetarea ECED-7022 în prima copilărie
- Soluții FLDP-7007 pentru conducerea copilăriei timpurii
- ECED-7018 Programul ECE și livrarea sistemului
Grupa 10
- Nivelul 8
În plus față de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerințele non-core de nivel 8 de mai jos- ECED-7023 Probleme curente - Conducere pentru calitate
- SOSC-7029 Politica socială în Canada
Grupa 11
Stagiu (Termen de lucru în cooperare. De obicei finalizat după nivelul 6
- COOP-ECL1W ECL1 Internship
Cursuri non-core
Urmați următoarele cursuri obligatorii (non-core):
- Adus la nivelurile 1 și 2
GPA Minimum cumulativ pentru cursuri non-core este de 2.0
Grupa 1
- COMM-7008 Compoziție și retorică
- PSYC-7044 Principiile psihologiei
Grupul 2
Educație generală - electivi
Ia 6 credite elective pentru educație generală la nivel introductiv de la două dintre următoarele materii - Umanități, cultură globală, matematică, știință - în mod normal luate la nivelurile 5 și 6
Grupul 3
Ia 9 credite pentru educație generală la nivel superior (non-introductiv) - în mod normal, la nivelele 6, 7 și 8
Grupa 4
Ia 3 credite de educație generală la nivel introductiv sau superior - în mod normal, la nivelul 8
Programul de rezidență
Studenții trebuie să completeze un minim de 35 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și să absolve acest program.
ePhotographyAustralia / Pixabay
Cerințe de admitere
- OSSD cu cursuri de la Universitatea (U) sau Universitatea / Colegiul (M) cu :
- Clasa a 12-a engleză (U)
(Notă: nota finală minimă necesară este 65) - Matematică unul dintre :
- Gradul 12 Matematică pentru tehnologia colegiului * (C)
- Bazele clasei 12 pentru matematica colegiului * (C)
- Gradul 12 Funcții avansate (U)
- Gradul 12 Calcul și vectori (U)
- Gradul 12 Matematica managementului datelor (U)
sau - Orice grad 12 știință (U) sau (M)
- În plus, patru cursuri suplimentare universitare de grad 12 (Universitatea U) sau Universitate / Colegiu (M); * Solicitanții care solicită matematica de gradul 12 pentru tehnologia colegiului (C) sau clasa a 12-a pentru fundamentarea colegiului de matematică (C) trebuie să aibă cinci cursuri suplimentare de gradul 12 la Universitatea (U) sau Universitatea / Colegiul (M)
- O medie minimă de 65,0%, bazată pe cele mai mari șase cursuri universitare de grad 12 (Universitatea U) sau Universitate / Colegiu (M)
- Clasa a 12-a engleză (U)
sau
- Adulți maturi, care se află în cursurile și clasele necesare menționate mai sus
sau
- Post-secundar * (dacă este cazul)
Limba engleză cerințe
Solicitanții a căror limbă maternă nu este limba engleză vor fi obligați să demonstreze competența în limba engleză prin una dintre următoarele metode:
- Un credit de gradul 12 College Stream sau un credit de la Universitatea Stream de la o școală secundară Ontario sau echivalent, în funcție de cerințele de admitere ale programului
- Testul de limbă engleză ca limbă străină (TOEFL), cu un scor minim de 88 pentru testul bazat pe internet (iBT), cu rezultatele testelor în ultimii doi ani
- Sistemul internațional de testare a limbii engleze (IELTS) Test academic cu un scor general de 7,0, fără scor mai mic de 6,5 în citire și ascultare și un scor de 7,0 în scris și vorbind, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Cercetarea limbii engleze academice canadiene (CAEL) cu un scor global de 70, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Test Pearson de limba engleză academică (PTE) cu un scor minim de 65, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Un test Cambridge English (FCE / CAE / CPE) cu un scor general pe scara engleza Cambridge de 185 fara scor mai mic de 176 in cititul si ascultarea si 185 in scris si vorbind, cu rezultate de testare in ultimii doi ani
- O evaluare a limbii engleze (ELE) la Fanshawe College cu un scor minim de 75% în toate secțiunile testului, cu rezultate de testare în ultimii doi ani
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studenți: Gradul minim de 80% în ESL4 / GAP5 Nivelul 9 sau 75% în ESL4 / GAP5 Nivelul 10
Pregătire academică recomandată
- Gradul 11 Creșterea copiilor sănătoși (O)
- Gradul 11 Lucrul cu sugarii și copiii mici (C)
- Gradul 12 Provocarea și schimbarea în societate (U)
- Grad 12 Familii în Canada (C) sau (U)
- Gradul 12 Dezvoltarea umană pe tot parcursul vieții (M)
Atitudine avansată
- Atitudinea avansată va fi luată în considerare în funcție de situația de la caz la caz pe baza domeniului anterior de studiu.
Criterii de selecție a solicitanților
În cazul în care numărul de solicitanți eligibili depășește spațiile disponibile în program, criteriile de selecție a candidatului vor fi:
- Preferința pentru rezidenții permanenți din Ontario.
- Primirea cererii până la 1 februarie (după această dată, Fanshawe College va lua în considerare candidații la prima venire, prima servire până la finalizarea programului).
- Realizarea cerințelor de admitere.
- Realizare în Studii Postliceale * (dacă este cazul).
Notă:
** Solicitanții înscriși în prezent într-o universitate sau care au urmat anterior universitatea sau alte instituții postliceale și solicită să se transfere în programul de onoare licență de conducere a copilăriei timpurii sunt luate în considerare pe baza poziției lor postliceale. În mod specific, solicitanții înscriși în prezent într-o universitate sau care au urmat anterior universitatea trebuie să mențină o medie minimă de 65,0% pe ultimele zece cursuri complete de credit sau echivalent de credit complet pentru a putea fi luate în considerare pentru admitere. Solicitanții cu mai puțin de zece cursuri de credit complet trebuie să mențină o medie minimă de 65,0% la toate cursurile pentru a fi luați în considerare pentru admitere. Solicitanții care solicită un colegiu comunitar trebuie să fi finalizat cu succes un program de diplomă cu un GPA total de 2,5 în programul finalizat. În plus, toți studenții care solicită universitatea sau colegiul trebuie să fi terminat cursurile pre-obligatorii de engleză, matematică și / sau știință, așa cum se prevede în cerințele de admitere.
Oportunități de carieră
Această diplomă de bacalaureat pentru Leadership timpuriu pentru copii (ECL) pregătește absolvenții pentru a ghida și conduce programa și pedagogia în programele de copilarie timpurie ale Ontario, alte programe de sprijin familial și serviciile de intervenție timpurie. Scopul programului este de a pregăti profesioniști din domeniul copiilor cu capacitate de conducere a programelor să se mute în funcții de supraveghere / director într-o gamă completă de programe de educație timpurie și / sau să-și continue studiile în programe postuniversitare, cum ar fi programele Bachelor of Education și Master of Education .
Galerie
Admitere
Curriculum
Cursuri de bază
Urmați toate următoarele cursuri obligatorii (de bază): GPA cumulativ minim pentru cursurile de bază este de 2,5 (ECED-7002 și ECED-7001 sunt numai pentru studenții ECE-punte)
Grupa 1
Nivelul 1
În plus față de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerința de nivel 1 non-core de mai jos
- ECED-7004 ---- Dezvoltarea Umană-Fundații
- HLTH-7011 ---- Wellness Holistic
- ECED-7025 ---- Observing for Pedagogic Documentation
- COMM-7009 ---- Comunicare interpersonală
- ECED-7024 ---- Principii de practicat în primii ani
Grupa 2
Nivelul 2
În plus față de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerințele de nivel 2 non-core de mai jos
- ECED-7006 ---- Dezvoltarea umană-Primii ani
- HLTH-7002 ---- Sănătatea și copilul mic
- FLDP-7015 ---- Practic de teren 0-3 ani
- ECED-7026 ---- Curriculum pentru copii mici: 0-3 ani
- FLDP-7016 ---- Seminar de teren 0-3 ani
Grupa 3
Nivelul 3
- ECED-7009 ---- Dezvoltarea umană până la adulți târziu
- PHIL-7011 ---- Filosofia și istoria ECE
- SOCI-7016 ---- Studii Familiei-Cercetare și Aplicare
Grupa 4
Cerință suplimentară de nivel 3
Luați ECED-7008 sau ECED-7002
- ECED-7008 ---- Reflecție și gândire critică
- ECED-7002 ---- Introducere în conducerea timpurie a copilăriei
Grupa 5
Nivelul 4
- ECED-7012 ---- Dezvoltare umană-Relații
- MGMT-7001 ---- Structura organizatorica
- FLDP-7017 ---- Practic de teren 3-6 ani
- FLDP-7018 ---- Seminar de teren 3-6 ani
- ECED-7010 ---- Practică incluzivă
Grupa 6
Cerință suplimentară de nivel 4
Luați ECED-7027 sau ECED-7001
- ECED-7027 ---- Curriculum Învățare timpurie: pentru 3-6 ani
- ECED-7001 ---- Practica bazată pe dovezi în copilăria timpurie
Grupa 7
Nivelul 5
- ECED-7014 ---- Asigurarea calității în ECE
- MGMT-7002 ---- Leadership in Learning Organizations
- MGMT-7003 ---- Conducere într-o lume tehnologică
- ECED-7017 ---- Comunitate sănătoasă-Advocacy și Leadership
- ECED-7003 ---- Metode de cercetare aplicată
Grupa 8
Nivelul 6
- ECED-7016 ---- Dezvoltare umană-Subiecte curente
- MGMT-7005 ---- Gestionarea proiectelor
- ECED-7028 ---- Conducere pedagogică în programele ECE
- FLDP-7012 ---- Seminar de stagiu
Grupa 9
Nivelul 7
- ECED-7029 ---- Capstone Research 1
- FLDP-7007 ---- Soluții pentru conducerea timpurie a copilăriei
- ECED-7018 ---- Livrare program și sistem ECE
Grupa 10
Nivelul 8
În plus față de următoarele cursuri obligatorii, vă rugăm să consultați cerința de nivel 8 non-core de mai jos
- ECED-7030 ---- Capstone Research 2
- SOSC-7029 ---- Politica socială în Canada
Grupa 11
Stagiu (termen de lucru în cooperare)
Finalizat de obicei după nivelul 6
- COOP-ECL1W ---- Stagiu ECL1
Cursuri non-core
Urmați următoarele cursuri obligatorii (non-core):
Luat la nivelurile 1 și 2
GPA cumulativ minim pentru cursurile non-core este 2.0
Grupa 1
- COMM-7008 ---- Compoziție și retorică
- PSYC-7044 ---- Principiile psihologiei
Grupa 2
Luați 9 credite opționale pentru educație generală la nivelul superior (non-introductiv) - în mod normal, luate la nivelurile 6, 7 și 8
Grupa 3
Învățământ general - Opțiuni
Luați 6 credite opționale pentru educație generală la nivelul introductiv sau superior de la două dintre următoarele discipline - Umanistice (HUMA), Cultură globală (GBLC), Matematică (MATH) și Științe (PHYS) - În mod normal, luate la nivelurile 3 și 6
Grupa 4
Luați 3 credite opționale pentru educație generală fie la nivel introductiv, fie la nivel superior - în mod normal, luate la nivelul 8
Program de rezidență
Studenții trebuie să finalizeze un minim de 36 de credite în acest program la Fanshawe College pentru a îndeplini cerința de rezidență a programului și pentru a absolvi acest program
Rezultatul programului
Absolventul a demonstrat în mod fiabil capacitatea de a:
- Analizați forțele sociale și biologice care interacționează care modelează în mod colectiv dezvoltarea timpurie a creierului și pregătiți scena pentru învățarea, comportamentul și sănătatea pe tot parcursul vieții.
- Respectați rolul central al familiilor în creșterea copiilor și învățarea timpurie, precum și impactul structurilor familiale, sistemelor de sprijin comunitar, culturii și statutului socio-economic asupra educației parentale.
- Conduceți proiectarea și implementarea unor programe incluzive și eficiente pentru copiii mici, bazate pe o analiză critică a perspectivelor istorice, a observației, a cercetării curente și a înțelegerii dezvoltării umane timpurii.
- Dezvoltați programe incluzive de intervenție timpurie care să răspundă copiilor cu nevoi speciale identificate.
- Evaluați programele pentru prima copilărie, implicați părțile interesate în proces și abordați nevoile diverse ale copiilor mici și ale familiilor.
- Dobândiți autocunoaștere, abilități de gândire critică și obiceiuri mentale profesionale esențiale pentru practica și conducerea educației timpurii.
- Aplicați abilitățile de cercetare, inclusiv evaluarea procesului de cercetare, formularea întrebărilor de cercetare și colectarea și interpretarea datelor, într-o varietate de proiecte de cercetare.
- Stabiliți relații receptive și reciproce cu copiii, familiile, colegii și alte părți interesate.
- Îndeplinește responsabilitățile într-o manieră compatibilă cu codurile de conduită etice și profesionale; în conformitate cu cerințele legislative și legale; și, în cadrul limitelor definite de practică.
- Avocați în numele copiilor, familiilor, colegilor și comunității în general, promovând principiile calității în programele pentru copilăria timpurie.
- Aplicați principiile managementului resurselor umane, financiare și a facilităților la operațiunile unui program de copilărie timpurie.
- Colaborați cu educatori timpurii și cu alți profesioniști în medii multidisciplinare sau intersectoriale și în diverse domenii de practică.
- Comunicați într-o manieră profesională în toate mediile verbale, non-verbale și scrise.
Oportunități de carieră
Bacalaureatul Fanshawe’s Early Childhood Leadership (ECL) îi pregătește pe absolvenți să își asume un rol de lider în setarile de copilărie timpurie din Ontario, în programele de sprijin pentru familie sau în serviciile de intervenție timpurie. Scopul programului este de a pregăti profesioniști din copilărie cu capacitate de conducere a programului pentru a trece în posturi de supervizare/director într-o gamă completă de programe pentru copilărie timpurie și/sau pentru a-și continua studiile în programe postuniversitare, cum ar fi programele de licență în educație și master în educație. .
Iată câteva exemple de oportunități de carieră pentru absolvenții programului Fanshawe's Honors Bachelor of Early Childhood Leadership:
Educator timpuriu
Entuziast și pasionat de lucrul cu copii cu vârsta cuprinsă între trei luni și patru ani.
Au Pair
Îngrijirea copiilor care lucrează cu familii private într-o varietate de locații internaționale, inclusiv Anglia, Țările de Jos, Franța, Spania, Italia, China, Australia și Noua Zeelandă.
Educator timpuriu
Colaborați cu un profesor de clasă pentru a planifica și implementa un program de învățare timpurie.
Mărturii studențești
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Educație timpurie (diplomă consecutivă/diplomă GBC)
- Toronto, Canada
Licență în educație (Studii la vârsta timpurie)
- Joondalup, Australia
- Mount Lawley, Australia
Licențiat în grădiniță
- Budapest, Ungaria