Licențiat în Afaceri - Concentrare în Marketing
George Mason University
Informatie cheie
Locația campusului
Fairfax, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 4.897 / per semester *
Termen limită de aplicare
01 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2024
* școlarizare în stat cu normă întreagă (12-15 credite); 16.980 USD - școlarizare în afara statului cu normă întreagă (12-15 credite); 1.803 USD - taxă obligatorie pentru studenți
Introducere
Marketingul este fundamental pentru succesul tuturor afacerilor.
Concentrarea în marketing a lui Mason vă învață cum să cunoașteți, să înțelegeți nevoile și să oferiți valoare clienților.
De ce să alegi Mason?
Concentrarea de marketing a lui Mason oferă o varietate de cursuri de marketing, astfel încât să puteți adapta programul la interesele dvs. Domeniile de interes includ analize de marketing, comunicații de marketing, afaceri și marketing guvernamental federal, managementul vânzărilor, marketing nonprofit, dezvoltarea de noi produse și managementul mărcii.
Studenții de marketing Mason învață cum să dezvolte produse noi, să construiască un brand, să stabilească prețuri, să creeze comunicații și promoții de marketing, să gestioneze relațiile cu clienții și să analizeze comportamentul consumatorilor și tendințele pieței.
Rezultatul programului
- Elaborați un plan de marketing acceptabil
- Demonstrați înțelegerea contextelor sociale, globale, etice și juridice ale afacerilor și să fiți capabil să reflectați asupra rolului individului în afaceri
- Demonstrați înțelegerea și capacitatea de a aplica cunoștințele profesionale necesare în afaceri, inclusiv scrierea eficientă a afacerilor
- Demonstrați abilități tehnice și analitice adecvate pentru succesul în afaceri
- Demonstrați înțelegerea și capacitatea de a aplica cunoștințele disciplinelor de bază ale afacerii
- Demonstrați cunoștințe și abilități adecvate pentru specializarea în concentrare
- Demonstrați o înțelegere a modului în care cercetarea în disciplinele de afaceri contribuie la cunoaștere și modul în care este efectuată o astfel de cercetare
Abilități pe care le vei dezvolta
- Gândire critică
- Vorbitul în public
- Creativitate
- Gandire analitica
- Conducere
- Analiza pieței/tendințelor
- Convingere
- Perceptivitatea socială
- Coordonarea programului
- lucru in echipa
Oportunități de carieră
Carierele pe care o concentrare de marketing vă poate ajuta să le lansați includ:
- Manager de cont de publicitate
- Brand Manager
- Manager Dezvoltare Afaceri
- Analist de informații despre consumatori
- Manager de continut
- Manager de relații cu clienții/ Manager de implicare cu clienții
- Specialist media digitală
- Global Account Manager/ International Marketer
- Specialist în comunicare de marketing
- Consultant de marketing
- Analist de cercetare de piata
- Media Planner
- Specialist în marketing de produs
- Specialist Relatii Publice
- Cumpărător cu amănuntul
- Reprezentant de vânzări
- Specialist în optimizarea motoarelor de căutare
- Social Media Manager
Curriculum
Cerințe de diplomă
Total credite: 120
Studenții de la Școala de Afaceri care urmează o diplomă de licență trebuie să finalizeze minimum 120 de credite, inclusiv cerințele Mason Core, bazele de afaceri, esențialul de afaceri și cerințele de concentrare. În plus, trebuie îndeplinite următoarele cerințe:
- Un minim de 45 de credite la nivelul de 300 sau 400 de niveluri.
- Un minim de 30 de credite pentru cursurile de bază, capstone și de concentrare ale Școlii de Afaceri la Mason.
- Cel puțin 9 credite necesare pentru concentrarea specifică și cursul BUS 498 Capstone: Modele avansate de afaceri (Mason Core) luate la Mason.
- O notă de C sau mai mare obținută în bazele de afaceri, baza de afaceri și cerințele de concentrare.
Concentrare în marketing (MKTG)
Cursuri necesare
- MKTG 312 Comportamentul consumatorilor 3
- MKTG 351 Cercetare de marketing 3
- MKTG 471 Managementul marketingului 3
opţionale
Selectați patru cursuri din următoarele: 12
- MKTG 307 Marketing al Guvernului Federal
- MKTG 310 Vânzare Consultativă
- MKTG 311 Managementul vânzărilor
- MKTG 313 Publicitate și comunicare de marketing
- MKTG 315 Marketing digital
- MKTG 316 Strategie de marketing social media
- MKTG 332 Managementul comerțului cu amănuntul și al comerțului electronic
- MKTG 333 Business to Business Marketing
- MKTG 335 Management strategic al mărcii
- MKTG 352 Marketing Analytics pentru dezvoltarea de noi produse
- MKTG 353 Dezvoltare de noi produse
- MKTG 355 Marketing direct
- MKTG 450 Consultanta de marketing
- MKTG 407 Marketing global
- MKTG 455 Marketing etnic și multicultural
- Seminar de onoare MKTG 462 în marketing (subiectul variază)
- MKTG 481 RS: Marketing în sectorul nonprofit
- Seminar MKTG 491 în Marketing
- MKTG 492 Stagiu în Marketing
- MKTG 499 Studiu independent
- Orice alte cursuri MKTG de nivel 300-400
Total credite 21