BA în Marketing
Global College Malta
Informatie cheie
Locația campusului
Il-Kalkara, Malta
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
36 Luni
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 13.750
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Mar 2024
Introducere
Acest curs este conceput pentru a îmbunătăți și îmbunătăți cunoștințele, abilitățile și aptitudinile manageriale/de marketing ale cursanților, oferindu-le contribuțiile cheie în domeniile în cauză prin prelegeri interactive, ateliere de discuții de caz, jocuri de rol și exerciții de auto-învățare. Programul este livrat cu normă întreagă în fiecare domeniu cheie, cu ajutorul unei abordări de învățare centrată pe elev. Întregul program este extrem de interactiv și este de așteptat să îmbogățească cunoștințele studenților în domenii cheie manageriale și de marketing; își ascuți abilitățile manageriale; și să-și îmbunătățească competența profesională în mediul de afaceri extrem de dinamic de astăzi.
Organismul de acordare
Global College Malta este autorizată de Autoritatea pentru Învățământ Superior și Superior din Malta (MFHEA) ca instituție de învățământ superior. Toate cursurile oferite de Global Malta sunt acreditate și/sau recunoscute și, astfel, mapate la MQF/EQF.
Galerie
Admitere
Curriculum
Nivelul EQF/MQF
6 – (Cadrul Calificărilor European/ Malta).
ECTS
Pentru a primi licența în marketing, studenții trebuie să obțină 180 ECTS, parcurgând cu succes toate modulele.
Module
Codul modulului | Titlul modulului | ECTS |
BAM 101 | management | 15 |
BAM 102 | Economie | 15 |
BAM 103 | Contabilitate si Finante | 15 |
BAM 104 | Metode cantitative și cercetare | 15 |
BAM 201 | Managementul marketingului | 15 |
BAM 202 | Management strategic | 15 |
BAM 203 | Întreprindere pentru manageri | 15 |
BAM 204 | Marketing international | 15 |
BAM 301 | Comportamentul consumatorului | 15 |
BAM 302 | Cercetare de piata | 15 |
BAM 303 | Metode de cercetare | 10 |
BAM 304 | Disertație | 20 |
Modul de studiu
Cursuri de seară.
Evaluare
Evaluarea cursului este concepută pentru a fi o parte integrantă a procesului de învățare pentru studenți și pentru a îmbunătăți și confirma cunoștințele și practica lor. Feedback-ul formativ va fi oferit studenților printr-o combinație de auto-reflecție, grup de colegi și feedback din partea tutorelui. Evaluările sumative vor oferi o măsură a măsurii în care elevii au atins rezultatele învățării ale modulelor. Evaluarea în cadrul modulelor va lua diferite forme, inclusiv sarcini de curs, rapoarte, prezentări, examene și disertație. Detaliile complete ale procedurilor de evaluare pentru fiecare modul sunt prezentate în specificațiile modulului individual. Pe parcursul cursului, studenților, ca parte a dezvoltării lor personale, li se vor oferi oportunități ample de a-și îmbunătăți abilitățile transferabile. În plus, studenții își vor dezvolta și abilitățile de cercetare.
Toate modulele, cu excepția disertației, vor fi evaluate printr-o combinație de lucrări scrise sumative/de final de modul și evaluare formativă/continuă (până la 50%).
Evaluarea continuă va fi efectuată printr-o combinație de abordări de predare și învățare, inclusiv:
- Studii de caz
- Lucrul la proiect
- Exerciții în echipă/grup
Studenților li se va oferi feedback oral și scris cu privire la evaluarea continuă și, acolo unde este cazul, strategiile implementate pentru a se asigura că sunt pe deplin pregătiți pentru evaluările de la sfârșitul cursului.
Material de studiu
Toți studenții vor avea acces la EBSCO, cea mai mare bibliotecă online din lume, Moodle pentru note de clasă și Turnitin pentru încărcarea temelor.