B.Sc. în comunicarea de masă
Gulf University
Informatie cheie
Locația campusului
Sanad, Bahrain
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
130 ore
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
BHD 100 / per credit
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de licență în media de la Gulf University este conceput pentru a dezvolta competențe media pentru studenții care doresc să lucreze în domeniile media, dezvoltându-și cunoștințele și abilitățile profesionale. Programul vizează, de asemenea, studenții cu o experiență anterioară în mass-media.
Rațiunea programului este de a oferi studenților cunoștințele necesare în domeniul mass-media, radio și televiziune, jurnalism și relații publice, urmând o abordare multidisciplinară și practici profesionale care urmează o succesiune ordonată de module. Aceste module permit dezvoltarea cunoștințelor și înțelegerii studenților, concentrându-se pe teoriile comunicării, istoria, lingvistica, tehnologia comunicării, științele sociale, jurnalismul, mass-media, relațiile publice și cercetarea. Abilitățile elevului vor fi îmbunătățite prin studierea unei game largi de cursuri care echilibrează cunoștințele, aplicația, abilitățile specializate, gândirea critică și creativă, abilitățile generale și proiectele de absolvire.
Programul califică absolvenți pentru diverse profesii în domenii media precum radio și televiziune, jurnalism, relații publice, sectoare private și publice ale administrației locale, ministere, jurnalism, marketing și comunicații, industrii legate de mass-media. În plus, își stabilesc proiectele private în același domeniu media. Programul permite, de asemenea, studenților să-și finalizeze studiile postuniversitare.
Studiul din programul media se extinde la patru ani universitari distribuiți în opt semestre. Fiecare semestru include 15 unități de studiu, astfel încât numărul total din ceea ce studiază studentul pentru a obține o diplomă de licență în mass-media ajunge la 130 de ore de credit. Programul media de la Gulf University are încredere din partea Autorității pentru Calitatea Educației și Formării (QQA). În viitor, își propune să fie acreditat la nivel internațional de Consiliul pentru acreditarea educației în jurnalism și comunicații de masă (ACEJMC) pentru a asigura capacitatea absolvenților de a concura pe piața muncii în mass-media, fie că este locală, regională sau internațională.
Obiective
Programul media de la Gulf University vizează următoarele:
- Oferind studenților o înțelegere a subiectelor teoretice și aplicate ale mass-media, cum ar fi sistemele de comunicare, teoriile, istoria, lingvistica, tehnologia comunicării, științele sociale, științele sociale, economia, managementul și metodele de cercetare.
- Abilitarea studenților cu abilități tehnice specializate în mass-media și multimedia.
- Dezvoltarea gândirii critice a elevilor, a creativității, independenței și abilităților de învățare pe tot parcursul vieții necesare pentru domeniile media. De asemenea, scriind corect toate formularele potrivite pentru profesiile de comunicare în masă.
- Promovarea creativității în domeniul media pentru a convinge publicul țintă. Mai mult, proiectarea diferitelor tipuri de produse de comunicare în masă.
- Stabilirea principiilor etice, legale și profesionale pentru a urmări adevărul, acuratețea, corectitudinea, diversitatea și responsabilitatea față de societăți.
- Formarea studenților cu privire la abilitățile precise de scriere media prin intermediul formularelor servesc scopurilor comunicării în masă.
Rezultatele învățării intenționate ale programului
- Aplicare practică a cunoștințelor (K-PA)
- Înțelegerea teoretică a cunoștințelor (K-TU)
După finalizarea cu succes a programului, studentul va putea:
- LO6: K-PA) Practicați abilitățile de editare și publicare a mijloacelor electronice utilizând o varietate de platforme media digitale.
- (LO7: K-PA) Folosiți diverse abilități, variind de la abilități esențiale, cum ar fi analiza datelor, tehnologie bazată pe web și abilități multimedia digitale.
- (LO8: K-PA) Produceți lucrări media care se bazează pe manipularea eficientă a uneia sau mai multor tehnologii audio, video și scrise, luând în considerare standardele relevante din industrie și cum să le atingeți.
- (LO9: K-PA) Traduceți textele media în engleză.
- (LO10: K-PA) Aplică cadrele legale, etice și de altă natură legate de mass-media, producția culturală, distribuția, difuzarea și primirea mesajelor.
Abilități (rezolvarea problemelor- S-PS) (Analitică- SA)
După finalizarea cu succes a programului, studentul va putea:
- (LO11: SA) Analizează dovezile colectate care ajută la găsirea adevărului și rezolvarea problemelor de comunicare.
- (LO12: SA) Interpretează informațiile pentru a formula argumente în mod concludent și eficient în exprimarea lor scrisă, orală sau în alte forme.
- (LO13: S-PS) Alegeți cele mai adecvate abordări în scrierea cercetărilor, articolelor și proiectelor, pe baza argumentelor convingătoare pentru publicul țintă.
- (LO14: S-PS) Dezvoltă idei creative în domeniile media legate de crearea de conținut, distribuție, circulație și primire.
- (LO15: S-PS) Evaluează mass-media și formele de comunicare, luând în considerare acordurile academice și profesionale, problemele și discuțiile.
Abilități (comunicare- SC)
După finalizarea cu succes a programului, studentul va putea:
- LO16: SC Comunică eficient oral, în scris și vizual cu ceilalți.
Competență (Autonomie - CA) (Responsabilitate - CR) (Context - CC)
După finalizarea cu succes a programului, studentul va putea:
- (LO17: CA) Asumați-vă responsabilitatea pentru propria învățare, demonstrând capacitatea de învățare pe tot parcursul vieții, efectuarea de cercetări și adaptarea la o societate multiculturală.
- (LO18: CC) Participă într-un grup sau echipă, arătând diverse capacități în diferite situații, cum ar fi ascultarea, participarea și conducerea eficientă.
- (LO19: CC) Luați inițiativa în îndeplinirea sarcinilor care îi sunt atribuite într-un anumit timp.
- (LO20: CR) Respectați regulile etice și profesionale pentru a vă angaja cu succes în dezvoltarea socială în timpul practicilor media.
Criterii de admitere
- Studentul trebuie să dețină o diplomă de liceu sau echivalentul acesteia și să fie recunoscut de Ministerul Educației din Regatul Bahrain. GPA cumulativ nu trebuie să fie mai mic de 60%. În caz contrar, studentul va fi înscris într-un program pregătitor care include mai multe cursuri.
- Studentul trebuie să aibă un scor acceptabil în oricare dintre următoarele: TOEFL (500 PBT / 61 IBT), IELTS (5.5), FCE (60%) sau echivalent. În caz contrar, el / ea trebuie să susțină un test de plasare la Gulf University .
- Pentru studenții care nu îndeplinesc cerințele de limba engleză, aceștia trebuie să promoveze cu succes cursurile de engleză.
- Studentul trebuie să promoveze următoarele teste de disciplină: Abilități de computer, limbă arabă și, în caz contrar, trebuie să se înregistreze și să promoveze cursurile pregătitoare asociate.
- Studentul trebuie să treacă interviul personal în fața Comitetului de admitere.
Oportunități de carieră
Programul își propune să ofere absolventului cunoștințele necesare în domeniul mass-media pentru a satisface nevoile pieței muncii a cadrelor naționale din Bahrain și din țările Consiliului de Cooperare a Golfului în diferite domenii ale mass-media, în special următoarele:
- Companii guvernamentale și private și instituții de radio și televiziune (programator - scenarist - editor de știri - regizor - cameraman de televiziune - producător de scurtmetraje - editor - prezentator - reporter)
- Instituții de presă (editor de știri - reporter de presă - fotoreporter - director de presă).
- Departamente de relații publice în instituții publice și private (angajat în relații publice - specialist în managementul comunicării corporative - organizator de evenimente).
- Site-uri media.
- Agentii de stiri.
- Companii de publicitate.
- Specialist în gestionarea platformelor de socializare.
- Și alte medii regenerabile și profesii de relații publice.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență în comunicare de marketing
- Community of Madrid, Spania
Bachelor of Science (BSc) Majoring in Information Science
- Dunedin, Noua Zeelandă
Licențiat în Tehnologia Informației și Comunicațiilor
- Middelburg, Ţările de Jos
- Velp, Ţările de Jos