BA (Hons) în marketing și comerț cu amănuntul
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 65.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* AED 63000 pe an. Toate taxele de școlarizare inclusiv TVA.
Introducere
Prezentare generală
Programul nostru de Marketing și comerț cu amănuntul pregătește cu încredere studenții pentru o carieră în industria de marketing și vânzare cu amănuntul. Studenții dobândesc abilități creative, critice și transferabile pentru marketing și vânzare cu amănuntul, care sunt axate pe modă, dar totodată ample. Studenților li se învață fundamentele marketingului și vânzării cu amănuntul și a modei. Acoperim nevoile primare ale clientului și documentul de lucru, punctul focal al produsului și apelul său către clienți / consumatori, împreună cu abilități cheie precum merchandising, cumpărare, logistică, promovare, publicitate și analiză de tendințe pentru a sprijini produsul. Legături și colaborări extinse cu partenerii noștri industriali îi ajută pe elevi să dobândească o experiență de învățare „în direct”. Solicitanții ar trebui să aibă o dorință și o aptitudine puternică în domenii de artă și design.
Studenții de gradul obișnuit care doresc să progreseze în anul IV anul de onoare vor trebui să își continue studiile în Marea Britanie.
De ce să studiezi Marketingul și vânzarea cu amănuntul la moda în campusul Dubai din Universitatea Heriot-Watt?
- Program bazat pe practică, cu accent puternic pe standardele academice și colaborări „live”.
- Educație vestimentară unică britanică unde studenții sunt implicați în procesul global de marketing, promovare, publicitate și vânzare cu amănuntul.
- Lăudat foarte mult pentru presă activă considerabilă și mediatizare primită de la lansarea la Dubai.
Conținutul cursului
Primul an
Un prim an comun larg pentru toți studenții de modă, care oferă o bază puternică de abilități pentru industria modei. Pe lângă studierea Pathways specifice, studenții vor urma studii creative și contemporane pentru a-și pune munca în context. Cursurile includ marketing și vânzare cu amănuntul, comunicare de modă, materiale textile, studii contemporane și contextuale, publicitate și PR, CAD și competențe de prezentare și cunoștințe de producție și montaj.
Al doilea an
Studenții explorează idei, probleme și inovații actuale legate de marketingul și vânzarea cu amănuntul a modei. Studenții se angajează într-un nivel mai înalt de învățare în domeniile Cumpărare, Promovare, Publicitate, Merchandising, Brand și Conștientizarea Clienților și Analiza și Dezvoltarea Produsului. Abilitățile de prezentare sunt îmbunătățite odată cu utilizarea CAD și explorarea diverselor media și a dezvoltării site-urilor prin aplicația digitală. O mai bună înțelegere a pieței și a consumatorilor este oferită prin proiecte și colaborări din acest an.
Al treilea an
Se concentrează pe studenți să se implice mai activ în industria modei printr-o varietate de proiecte interdisciplinare care permit dezvoltarea abilităților și cunoștințelor adecvate. La acest nivel superior de studiu, studenții urmează cursuri în practică de afaceri pentru rapoarte de modă, management și finanțe, coafuri industriale și dezvoltare de tendințe.
Al patrulea an
Disponibil la Universitatea Heriot-Watt din Marea Britanie.
Carieră
După absolvire, studenții urmăresc o serie de cariere și roluri în industria modei și în domeniile sale conexe de marketing și vânzare cu amănuntul, inclusiv:
- Cumpărături de modă
- Promovare și publicitate
- Stilist de modă
- Furnizarea de modă
- Comercializare vizuală
- Coordonator de moda
- Director de modă
- Comerciant cu amănuntul
- Relații publice de modă
- Scriitor de modă
- Logistică cu amănuntul
Limba engleză
În cazul în care limba engleză nu a fost mediul de învățare în școala gimnazială, solicitanții trebuie să demonstreze competența în limba engleză echivalentă cu IELTS 6.0 Academic (fără element sub 5.5).
Termen limita
Campusul nostru din Dubai operează un proces continuu de admitere pe tot parcursul anului: de îndată ce un aport a fost închis începem să acceptăm cererile pentru următoarea. De asemenea, este posibil să vă amânați data de început până la un an.
Majoritatea studenților aplică cu 6-10 luni înainte de aportul ales. Putem accepta cereri cu până la 3 săptămâni înainte de începerea fiecărui aport, însă trebuie să rețineți că o cerere cu întârziere va însemna aproape sigur o întârziere în furnizarea de servicii administrative esențiale, cum ar fi cartea de matriculare a studentului (fără de care nu veți fi capabil să acceseze biblioteca sau serviciile online).
Admitere
Curriculum
Conținutul cursului
Primul an
Un prim an comun larg pentru toți studenții de modă, care oferă o bază solidă de competențe pentru industria modei. Pe lângă studiul specificului Pathways, studenții vor urma studii creative și contemporane pentru a-și pune munca în context. Cursurile includ marketing și retail, comunicare în modă, textile, studii contemporane și contextuale, publicitate în modă și PR, abilități CAD și de prezentare și cunoștințe de producție și asamblare.
Al doilea an
Elevii explorează ideile, problemele și inovațiile actuale legate de marketingul modei și retailul. Elevii se angajează într-un nivel superior de învățare în domeniile Cumpărare, Promovare, Publicitate, Merchandising, Conștientizarea mărcii și a clienților și Analiza și dezvoltarea produselor. Abilitățile de prezentare sunt îmbunătățite cu utilizarea CAD și explorarea diferitelor medii și dezvoltarea site-ului web prin intermediul aplicației digitale. O mai bună înțelegere a pieței și a consumatorilor este oferită prin proiecte și colaborări din industrie în acest an.
Al treilea an
Se concentrează pe studenții care se implică mai activ în industria modei printr-o varietate de proiecte interdisciplinare care permit dezvoltarea abilităților și cunoștințelor adecvate. La acest nivel superior de studiu, studenții urmează cursuri de Practică de afaceri pentru modă, rapoarte de management și finanțe, stil industrial și dezvoltare de tendințe.
Al patrulea an
Disponibil la Universitatea Heriot-Watt din Marea Britanie.
Oportunități de carieră
La absolvire, studenții urmează o serie de cariere și roluri în industria modei și în domeniile ei conexe de marketing și retail, inclusiv:
- Cumpărare de modă
- Promovare si publicitate
- Stilist de modă
- Aprovizionare de modă
- Visual merchandising
- Coordonator modă
- Director de modă
- Comerciant de vânzare cu amănuntul
- Relații publice în modă
- Scriitor de modă
- Logistica de retail