Licențiat în Branding și Promovare de modă
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 - 4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 65.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* toate taxele de școlarizare inclusiv TVA
Introducere
Prezentare generală
Fashion Branding and Promotion este un nou program pentru 2021, o combinație de comunicare în modă, marketing de modă, branding și management. Elevii își dezvoltă abilitățile pentru a stabili cariere în domeniile branding, promovare și publicitate, stil și marketing. Programul oferă o combinație de cursuri care permit abilități puternice de design și analiză, special adaptate cerințelor industriei modei:
- Un program nou-nouț dezvoltat pentru a satisface nevoia industriei modei de profesioniști care au o înțelegere deplină a aspectelor comerciale ale sectorului, precum și abilități de design creativ.
- Susținut de abilități serioase de fotografie, design 3D, dezvoltarea de strategii de branding și planuri de marketing.
- Oportunități de a colabora cu industria pe proiecte live cu mărci de ultimă generație din industrie.
- Facilități excelente, inclusiv laboratoare de producție, studio de fotografie, suită de design și ateliere de modă și textile.
Acreditare
Campusul din Dubai este acreditat de Autoritatea de Cunoaștere și Dezvoltare Umană (KHDA) și este complet licențiat pentru a-și preda diplomele în Dubai. Toți absolvenții primesc o diplomă britanică, care este acreditată de Royal Charter în Marea Britanie.
Admitere
Curriculum
Conținutul cursului
Anul 1
Se concentrează pe abilitățile inițiale de design și marketing, pregătind studentul cu elementele fundamentale ale abilităților precum fotografia, gândirea de design și introducerea în strategia de branding și marketing.
Anul 2
Al doilea an se bazează pe aceste elemente fundamentale prin introducerea unor subiecte de specialitate, cum ar fi Comportamentul consumatorilor și Publicitatea. Acest lucru este completat cu cursuri creative de film/media digitală, tipografie și grafică.
Anul 3
Elevii își dezvoltă abilitățile de analiză și reflecție critică și lucrează la proiecte în stilul modei, întreprindere și inovație, managementul evenimentelor și merchandising vizual.
Anul 4
Accentul anului cu onoruri este un proiect de cercetare ales de student. Mulți studenți din ultimul an colaborează cu parteneri din industrie pentru a rezolva o problemă din lumea reală sau pentru a examina o dezvoltare actuală a industriei.