Licență în proiectarea produselor
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 14.600 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
01 Sep 2024
* Total Taxa Studenți UE: 13.900 € - Total Taxa Extra Studenți UE: 14.400 €. Contactați-ne pentru facilități de plată și condiții speciale
Introducere
Specializarea în proiectarea produselor - care este echivalentă cu o diplomă universitară (240 ECTS) - oferă viitorilor profesioniști cunoștințele și abilitățile de care au nevoie pentru a proiecta produse ținând cont de utilizator și de mediul înconjurător, ergonomie, valoare socială, tehnologie și materialele necesare. pentru a crea un „design bun” . Cursul acoperă diverse domenii precum iluminat, electronice de consum, articole de uzură, ambalaje, accesorii personale, ustensile, mobilier, electrocasnice, produse alimentare, design de servicii și multe altele.
De asemenea, explorează noi realități financiare și productive, cum ar fi consumul în colaborare, crowdfunding, producția digitală, prototiparea rapidă și imprimarea 3D.
Gradul de licență în design specializat în proiectarea produselor are scopul de a oferi soluții inovatoare și eficiente, cu un angajament pentru o dezvoltare durabilă. Studierea la IED Design oferă studenților șansa de a lucra cu companii de proiectare și instituții din sector, precum și cu centre de inovare. Toți profesorii sunt profesioniști care lucrează, iar atelierele școlii sunt complet noi și echipate cu cele mai bune instrumente și materiale pentru dezvoltarea de proiecte.
Fotografie de: Paula Chacártegui
Obiective
Caracteristicile fizice și funcționale sunt învățate să obțină un produs care să fie fabricat industrial și să funcționeze așa cum este prevăzut cu cea mai mare eficiență și calitate. De asemenea, dobândirea de competențe pentru valorizarea și rezolvarea problemelor, nevoilor și cerințelor care afectează formalizarea unui produs, determinând calitatea sa industrială și integrarea corespunzătoare pe piață.
În sfârșit, înțelegerea faptului că proiectarea nu este recomandabilă doar companiilor pentru a-și îmbunătăți eficiența și rentabilitatea : are, de asemenea, o funcție socială, datorită condițiilor de intervenție a calității mediului și a vieții oamenilor.
Primul an al cursului se concentrează pe dobândirea conceptelor de bază ale proiectării produselor, precum și cultura și metodologia acestuia. Studenții sunt provocați să analizeze și să înțeleagă mediul lor, să creeze și să comunice.
Al doilea an se concentrează pe dezvoltarea creativității individuale, iar studenții încep să învețe instrumentele acestei specialități, cum ar fi fabricarea mucegaiului, sisteme de producție mecanică și digitală, schițare, povestiri, Rhino, CAD și comunicare prin Illustrator, Photoshop și comunicare orală.
În al treilea an, încep să petreacă timp în companii și dezvoltă proiecte tehnice mai complexe care implică prototipuri și costuri reale. Studenții de proiectare a produselor, design interior și design de transport lucrează împreună în echipe intersectoriale. De asemenea, studiază materiale noi, cum ar fi materiale durabile și inteligente, nanomateriale etc.
În al patrulea an, au stagii obligatorii cu o companie și își selectează direcțiile profesionale individuale. O mare importanță este acordată managementului creativ, folosind managementul de proiect și regândit și modificând ceea ce se face, astfel încât utilizatorii și piața să aibă într-adevăr nevoie. În cele din urmă, aceștia întreprind un proiect final de final de curs cu companii reale, în care construiesc mai întâi prototipuri și apoi, dacă reușesc, le văd produse și lansate pe piață.
Metodologie
Produsul de proiectare oferă o cale formativă care îi învață pe elevi să înțeleagă și să anticipeze cerințele pieței, prin negocierea cu intențiile de afaceri și transpunerea lor într-un proiect corect definit, care poate fi fabricat. Acesta subliniază importanța conceptului, pentru a prezice tendințele și stilurile consumatorilor, pe baza unei înțelegeri a cererilor pieței și a nevoilor sociale.
De asemenea, cursul oferă studenților cunoștințe despre materiale de producție și tehnologie, astfel încât să își poată aduce proiectele la viață. În plus față de o înțelegere teoretică a proiectului, studenții se concentrează pe analiza tehnologiilor, funcției, ergonomiei și utilizabilității.
Posibilități de angajare
Proiectanți independenți, departamente de design, marketing, color & trim sau inovare pentru companii și studiouri de design, inginerie și arhitectură, companii care lucrează la inovație și strategie, departamente creative și de artă în agenții de publicitate, departamente de cercetare în companii și instituții.
Elevii de proiectare ex-IED lucrează pentru:
Bertone, Frecan, Capmar, Projektta, Zicla, Lamborghini, Hyundai, Grupo Pangea, Seat, Fun Lab, Orbitel, Cazaly Sylvain, Design Home, MTL, BMW, McLaren, Pia Capdevila, VMoto Europa, Scutum Logistica, Gama Ubica, Tarrago Cortés Interioristes, Ibisland Invest, Interiodista Decoración Digital etc.
Companii
Cursul promovează o cultură de proiect cu companiile pentru a reduce decalajul dintre educație și lumea muncii. Studenții nu numai că învață metodologia și instrumentele diferitelor discipline, dar, de asemenea, învață să lucreze și să construiască relații prin informări cu clienții din viața reală.
Departamentul a colaborat cu următoarele companii: Ferrari, Inițiativa BMW, Seat, Medici fără frontiere, Mercedes Benz, Casa Decor, Volvo, Gira, Unopiù, Frecan, Primavera Sound, Orbea, Panasonic, Derbi, Renault, Zicla, Roca, Decoexpo, Alstom, Hyundai, Toyota, Panatta Sport, Illy, Capmar, Piquadro, Entitate Metropolitana del Transport, Japonia Tutunul Internațional, AHEC, Elite Gourmet, Vmoto, Omega Z, I ED Lab, Idearideas, Arhitectură pentru Umanitate, Consorzio Tecnologie Meccaniche Centro Italia, Volta Motorbikes, Casa Gracia BCN și Los Cármenes.
Coordonator
Sebastián Alberdi
Fost student al IED Barcelona, a câștigat concursul Antonio Miró în 2004, a obținut premiul al doilea în concursul Bombay Sapphire Spania și câștigător al concursului „La Incubadora” de FAD în 2006.
În prezent, își combină activitatea de profesor în Licența în Proiectare de Produse cu mai multe proiecte întreprinse de Outofstock, un studio cu locuri în Barcelona și Singapore și din care este membru fondator, Conformitatea dintre formă și funcție, inovație, surpriză și eleganța sunt reperele caracteristicilor produselor sale, care în plus sunt prezente în marile expoziții internaționale. Ligne Roset, Turnatorie, Metalarte sau Bolia sunt unii dintre clienții săi.
Unul dintre cele mai recente proiecte ale sale a fost prezentat în expoziția The Weight of Blue at Any Tokyo, o expoziție în care s-au dezvoltat mai multe modele dezvoltate prin tehnica de suflare a sticlei. Alte proiecte notabile sunt „By the edge”, „Landscape daybed”, o rafturi Bridge.
Galerie
Studenți ideali
Acest curs este pentru cei care doresc să-și exprime talentul creativ la maximum, explorând lumea designului de produse, dobândind cunoștințe aprofundate despre cum funcționează designul de produs și cum poate ajuta la îmbunătățirea modului în care trăim în lumea modernă.
În special, acest curs se adresează persoanelor care doresc să fie proactive în găsirea de soluții pentru problemele de mediu, tehnologice, estetice și culturale ale lumii noastre moderne, profitând la maximum de această oportunitate de a lucra într-un sector profesional care astăzi este mai concentrat ca niciodată. privind îndeplinirea cerințelor durabile ale utilizatorilor de produse.
Veți învăța să înțelegeți realitatea din ce în ce mai globală și hiperconectată a lumii noastre și să evoluați pentru a deveni un jucător cheie în efortul colectiv de a obține bunăstarea universală, creând produse care combină valorile incluziunii, durabilității, funcționalității, inovației și frumuseții.
Nu în ultimul rând, mediul multidisciplinar al comunității IED vă ajută să vă transmiteți ideile pentru un nou produs în cel mai bun mod posibil, în prezentări vizuale, verbale și scrise.
Burse și finanțare
Rețeaua IED oferă 182 de burse pentru cursurile sale de licență susținute în Italia și Spania.
IED Italia și Accademia di Belle Arti Aldo Galli oferă 152 de burse pentru cursurile susținute la Milano, Cagliari, Florența, Roma, Torino și în Accademia di Belle Arti Aldo Galli din Como. Termenul limită de aplicare 5 mai 2022.
IED Spania oferă 30 de burse pentru cursurile susținute la Madrid, Barcelona și Bilbao.
Termenul limită de aplicare 5 aprilie 2022
Noroc.
Curriculum
Metodologie
Product Design oferă o cale formativă care îi învață pe studenți să înțeleagă și să anticipeze cerințele pieței, negociind cu intențiile de afaceri și transpunându-le într-un proiect bine definit, care poate fi fabricat. Se subliniază importanța conceptului, pentru a prezice tendințele și stilurile de consum, pe baza înțelegerii cerințelor pieței și a nevoilor sociale.
De asemenea, cursul oferă studenților cunoștințe despre materialele și tehnologia de producție, astfel încât să își poată aduce proiectele la viață. Pe lângă o înțelegere teoretică a proiectului, studenții se concentrează pe analiza tehnologiilor, funcției, ergonomiei și uzabilitatii.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Posibilități de angajare
Proiectanți independenți, departamente de design, marketing, color & trim sau inovare pentru companii și studiouri de design, inginerie și arhitectură, companii care lucrează la inovație și strategie, departamente creative și de artă în agenții de publicitate, departamente de cercetare în companii și instituții.
Elevii de proiectare ex-IED lucrează pentru:
Bertone, Frecan, Capmar, Projeckta, Zicla, Lamborghini, Hyundai, Grupo Pangea, Seat, Fun Lab, Orbitel, Cazaly Sylvain, Home Design, MTL Brands, BMW, McLaren, BM Lightning Design, Design Dies, Ubica, Estudi Interiorisme Salietti, Pia Capdevila, VMoto Europa, Scutum Logistics, Gama Ubica, Tarrago Cortés Interioristes, Ibisland Invest, Interiodista Decoración Digital etc.
Companii
Cursul promovează o cultură de proiect cu companiile pentru a reduce decalajul dintre educație și lumea muncii. Studenții nu numai că învață metodologia și instrumentele diferitelor discipline, dar, de asemenea, învață să lucreze și să construiască relații prin informări cu clienții din viața reală.
Departamentul a colaborat cu următoarele companii: Ferrari, Inițiativa BMW, Seat, Medici fără Frontiere, Mercedes Benz, Casa Decor, Volvo, Gira, Unopiù, Frecan, Primavera Sound, Orbea, Panasonic, Derbi, Renault, Zicla, Roca, Decoexpo, Alstom, Hyundai, Toyota, Panatta Sport, Illy, Capmar, Piquadro, Entitat Metropolitana del Transport, Japan Tobacco International, AHEC, Elite Gourmet, Vmoto, Omega Z, I+ED Lab, Idearideas, Architecture for Humanity, Consorzio Tecnologie Meccaniche Centro Italia, Volta Motorbikes, Casa Gracia BCN și Los Cármenes.