Curs universitar în marketingul modei
IED – Istituto Europeo di Design Florence
Informatie cheie
Locația campusului
Florence, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.200 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
16 Oct 2024
* taxa de înscriere 2.500 € + taxa de curs 14.700 €
Introducere
Cei implicați în marketing în industria modei au o înțelegere profundă a sistemului, proceselor, metodelor și materialelor. Știu cum să citească industria și piața și își folosesc abilitățile pentru a deveni un punct important de legătură între companie și țintă.
Cursul de licență în Fashion Marketing abordează problemele culturale, tehnicile și metodologiile necesare pentru a construi un proiect strategic inovator de marketing și comunicare, cu o atenție deosebită pentru lumea digitală, social media și provocările etice și durabile. O mare parte din învățământ se ocupă de tema marketingului destinată atât ca instrument de comunicare pentru marcă și produs, cât și ca disciplină de studiu aplicată logicii pieței.
Galerie
Admitere
Burse și finanțare
Rețeaua IED oferă 182 de burse pentru cursurile sale de licență susținute în Italia și Spania.
IED Italia și Accademia di Belle Arti Aldo Galli oferă 152 de burse pentru cursurile susținute la Milano, Cagliari, Florența, Roma, Torino și în Accademia di Belle Arti Aldo Galli din Como. Termenul limită de aplicare 5 mai 2022.
IED Spania oferă 30 de burse pentru cursurile susținute la Madrid, Barcelona și Bilbao.
Termenul limită de aplicare 5 aprilie 2022
Noroc.
Curriculum
Metodologie și structură
Scopul parcursului de studiu este de a explica modul de citire a modei înțelegând toate elementele prin semnele sale culturale, istorice și sociale, extinderea semnificației sale pe piață în raport cu analiza, poziționarea, distribuția, identitatea, marca și consumatorul pe lângă metodele și limbajele tipice de comunicare pentru web și noile medii, tendințele și evoluțiile stilului.
În cursul celor trei ani, predarea susține o abordare calitativă și cantitativă a marketingului, destinată ca instrument de narațiune și comunicare a mărcii și produsului și ca disciplină de studiu și măsurare aplicată logicii pieței. Noțiuni și instrumente specifice, cum ar fi cercetarea și analiza pieței, planurile de afaceri, bugetarea, marketingul relațional și viral, psihologia consumatorilor și analiza mărcii, ajută la înțelegerea modei ca un sistem de tendințe și nevoi și la propunerea unui produs, consumator și sector analiză.
Scopul cursului este de a dezvolta abilitățile necesare și o abordare contemporană a provocărilor și complexităților sistemului modei și culturii sale, răspunzând nevoilor de autonomie și atitudine critică, inovație și calitate, conectate la proiectarea unui organic și plan de marketing complet.
Clasamente
IED se străduiește să construiască un mediu de sprijin și o relație de colaborare cu partenerii. De aceea, IED oferă instrumentele necesare pentru a sprijini potențialii studenți în explorarea oportunităților, luarea deciziilor în cunoștință de cauză și proiectarea viitorului lor. Datorită metodologiei inovatoare și succesului profesional al studenților IED, Ministerele Educației și Cercetării din țările în care IED operează direct – Italia, Spania și Brazilia – au acreditat oficial majoritatea cursurilor IED de licență și master.
IED este o rețea internațională de educație cu un ADN 100% italian. IED activează de peste 50 de ani în domeniile formării și cercetării, în disciplinele Design, Moda, Arte Vizuale, Comunicare și Management ale industriilor creative. Misiunea IED este de a oferi tinerilor talente o pregătire temeinică – atât teoretică, cât și practică – și de a le oferi „Cunoașterea și mentalitatea de proiectare”, care va fi factorul cheie de succes în cariera lor.
Conform filozofiei IED, interacțiunea dintre culturi generează creativitate, care se transformă în inovație: acordând atenție schimbărilor continue care au loc în modurile în care gândim, comunicăm, construim. Acesta este motivul pentru care educația IED reprezintă o oportunitate de a aborda un viitor mai conștient. IED este mult mai mult decât o școală: datorită angajamentului său neclintit față de inovare, este criza în care noile generații de profesionalism se desfășoară în mod constant. IED formează o rețea cu adevărat unică de întâlniri, experiențe, oameni și culturi. Studenții noștri dezvoltă un sentiment profund de apartenență, iar dorința lor de a inova și de a împărtăși resurse, idei și contacte formează o comunitate de absolvenți strâns unită
Rezultatul programului
Context – Comunicarea modei înseamnă a putea planifica și gestiona strategii de comunicare integrate, a pune bazele campaniilor publicitare, a coordona relația cu media și celălalt jucător al sectorului, a organiza evenimente și spectacole, a avea grijă de relațiile publice dar mai ales a dezvolta planuri de lansare pentru produse, designeri și mărci de modă.
Metodologie și structură – Scopul traseului de studiu este de a explica modul de citire a modei înțelegând toate elementele prin semnele sale culturale, istorice și sociale, extinderea sensului acesteia în piață în raport cu analiză, poziționare, distribuție, identitate, brand. și consumator, pe lângă metodele și limbajele tipice de comunicare pentru web și new media, tendințe și evoluții de stil.
Pe parcursul celor trei ani, predarea susține o abordare calitativă și cantitativă a marketingului, destinată ca instrument de narațiune și comunicare a mărcii și produsului și ca disciplină de studiu și măsurare aplicată logicii pieței. Noțiuni și instrumente specifice, precum cercetarea și analiza de piață, planurile de afaceri, bugetarea, marketingul relațional și viral, psihologia consumatorului și analiza mărcii, ajută să înțeleagă moda ca un sistem de tendințe și nevoi și să propună un produs, un consumator și o analiză sectorială. .
Scopul cursului este de a dezvolta abilitățile necesare și o abordare contemporană a provocărilor și complexităților sistemului de modă și a culturii sale, care să răspundă nevoilor de autonomie și atitudine critică, inovație și calitate, legate de proiectarea unui organic și plan complet de marketing.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Specialist în marcă și comunicare
- Specialist în comercializare
- Manager de produs
- Cumpărător de modă
- Specialist în retail și magazine
- Coordonator digital.