Ba în marketing de moda
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 18.200
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
16 Oct 2024
Introducere
Acest program este predat în limba engleză
Bărbații și femeile implicate în marketing de moda sunt necesare pentru a avea un fundal extrem de dezvoltat cultural și sensibilități estetice înalte, precum și creativitatea necesară pentru a dezvolta noi idei, în scopul de a promova creșterea și reînnoirea constantă necesare într-o companie de moda. În lumea modei, departamentul de marketing este de cea mai mare importanță: analiza pieței, tendințele și stilul de viață, ajutând pentru a ghida compania în abordarea lor publicului, planificarea si organizarea productiei, lansari de produse, strategia de comunicare și de distribuție a colecțiilor .
Primul an al cursului de marketing de moda este consacrată dobândirii competențelor tehnice fundamentale necesare, metodele corecte utilizate în managementul de proiect, precum și construirea unei baze solide și de pregătire în ceea ce privește cultura modei. Programul de studiu se concentrează pe proiectarea unui moda fotografie trage: de la observarea lumea reală și deconstruind semnalele, la dezvoltarea unei idei și transformarea acesteia într-un stil, într-o situație imaginară în care se cere elevului să creeze un proiect editorial. Scopul esențial este asista studentul în capacitatea sa de a interpreta stilurile, de a analiza și sintetiza lumea reală și propriile idei, traducându-le într-o imagine creativă și coerente, care știe cum să transmită esența unei imagini estetice.
Al doilea an este proiectat pentru a merge mai adânc în metodele, instrumentele dobândite și aspectele culturale care vor fi definite mai concret: proiectele (fotografie impusca de femei, bărbați, viață încă) se ocupă de toate diferitele faze care sunt implicate: cercetare / dezvoltare / realizare - și care reprezintă blocurile de construcție ale programului de studiu. Fiecare subiect este manipulat conform proiectului: metodologia tehnică și creativ (software, imagini digitale, crearea de video); codurile culturale (moda contemporana, fotografie, semiotica și, în general, a învăța cum să interpreteze imagini). Obiectivul de bază este de a forma un specialist în marketing de moda capabil să gestioneze cunoștință creativitatea, timpul și mecanismelor implicate în managementul de proiect, precum și de a arăta un nivel înalt de calificare în ceea ce privește fondul de diferite stiluri de moda a lungul istoriei, tendințe contemporane, critică capacitățile analitice și sinteza acestora în noi forme.
Al treilea an este dedicat unui proiect de design avansat într-un mediu profesional simulat care implică elemente culturale complexe. Elaborarea proiectul final lasă loc pentru intuiție personală și reflecții critice din partea elevului. Proiectul tezei de cursul de moda Marketing favorizează dezvoltarea unui stil personal și un proiect care prezinta originalitate si coerenta, in care studentul trebuie să demonstreze cunoștințele sale tehnice, calitatea și aspectele economice legate de producția efectivă de colectare.
Studenții vor efectua o diplomă de onoare Diplomă eliberată de Universitatea din Westminster la IED, valabil în toată Comunitatea Europeană.