Licențiat în design și tehnologie de modă
IFA Paris
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
3 - 3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 8.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă de aplicare 150 EUR - 5800 EURO pentru programul online
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
IFA Paris Licențiat certificat de FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Durată: program de 3 ani în limba engleză
- Campusuri: Paris, Shanghai, Istanbul
- Format: flexibil
- Credite ECTS: 180
- Taxa de aplicare: 150 €
- Taxă de școlarizare / an: 8.400 € la Paris, 85.000 in la Shanghai, 7.400 € la Istanbul
- Limitat la: 25 de elevi pe clasă
„Acest program este complet, intensiv și interesant”
Introducere
Licențiatul în design și tehnologie de modă este programul de semnare IFA Paris. Acesta combină moștenirea modei franceze cu cele mai recente schimbări tehnologice și o perspectivă internațională pentru a satisface cerințele actuale ale industriei modei.
Metodele de predare inovatoare amestecând prelegeri tradiționale, ateliere practice, cercetări personale, experimentări, prezentări de la egal la egal și diverse vizite, îi determină pe studenți să devină creativi și pragmatici, curioși și analitici, imaginați și tehnicieni excelenți și să-i pregătească pentru posibilitatea unei cariere internaționale . Abordarea individuală le permite să își dezvolte propriul univers creativ, adaptându-se în același timp la diferite stiluri, tipuri de mărci și segmente de piață.
Acest program foarte complet, intensiv, variat și captivant îi antrenează pe iubitorii de modă la slujbele de designer de modă. Cu toate acestea, cunoașterea perfectă a produselor de modă și a procesului creativ pe care le oferă, permite participanților să obțină și poziții precum Stylist, Pattern Maker, Director de producție, Designer independent sau chiar Director de colecție, Director de artă sau Merchandiser atunci când este finalizat de Masterul IFA Paris of Arts in Contemporary Fashion Design.
Admitere
Curriculum
Structura cursului
Cursul este organizat în jurul a 3 Ateliere, fiecare cu durata de 30 de săptămâni academice. Fiecare atelier cuprinde grupări specifice de module structurate în jurul diferitelor teme.
Cele 3 Ateliere corespund celor 3 niveluri identificate în Cadrul Învățământului Superior. Cursul este construit în conformitate cu principiile Convenției de la Bologna și acordă participanților, la finalizare, un total de 180 ECTS (60 ECTS per Atelier sau an).
Motivul care stă la baza construcției acestui curs este de a permite studenților să fie cufundați într-un mediu care imită cum vor fi condițiile lor de lucru într-un studio de modă. Strategia de evaluare folosește un echilibru perfect între evaluările sumative și formative pentru a îmbunătăți competențele nu numai pe disciplinele de bază, ci și în planificarea proiectelor și managementul timpului. Proiectele sunt desfășurate simultan între toate modulele pentru a îmbunătăți abilitățile transferabile ale studenților, permițându-le să conecteze abilitățile și competențele din diverse domenii.
Primul Atelier: Discovery
Primul atelier se desfășoară ca primul an al cursului de licență. În cadrul Programelor de Învățământ Superior, primul Atelier este echivalent cu un HE Nivel 4. Studenții urmează module de bază pentru a descoperi universul modei. Ei vor dobândi abilități de bază în design, construcție, modă digitală și istoria modei pentru a pune bazele pedagogice ale curbei lor de învățare.
Design vestimentar 1
În prima parte a acestei grupări de module, studenții vor descoperi abilitățile fundamentale ale designului vestimentar:
- Cum sa schitezi figurine de femei si barbati si desene tehnice ale fiecarui tip de piese vestimentare Cum sa folosesti culorile si sa creezi game cromatice adaptate modei;
- Cum să proiectați imprimeuri și să le integrați într-o colecție de articole de îmbrăcăminte Cum să dezvoltați o metodologie de cercetare creativă și să le exacerbați curiozitatea și creativitatea;
- Cum să-și exprime inspirațiile și ideile prin moodboard-uri, ilustrații, stilizări și portofolii profesionale complete. Cum să construiești și să structurezi un plan de colecție.
Atelier de modă 1
Designul vestimentar nu este doar concepții abstracte, iar creativitatea trebuie susținută de experimente practice și cercetări tehnice. În această primă tranșă a Atelierului de modă, studenții vor experimenta diferite metode de vopsire și tehnici de imprimare, vor lucra la construcția siluetei prin styling, vor descoperi și analiza diverși artiști și designeri prin participarea la expoziții internaționale sau vor lucra la implementarea conceptului și dezvoltat în Designul vestimentar. Modul.
Design de modă digitală 1
Stăpânirea software-ului potrivit este absolut esențială în industria modei de astăzi: este necesar să se proiecteze schițe tehnice precise și să se prezinte idei și design într-un mod profesionist. În prima parte a acestui modul, studenții vor învăța noțiunile de bază ale Photoshop, Illustrator și In-Design.
Crearea modelelor și draperii 1
Cunoașterea modei este incompletă fără o bună înțelegere a construcției. În prima parte a acestui modul, elevii vor descoperi cele două metode principale de dezvoltare a hainelor: modelarea și drapajul. Ei vor învăța cum să creeze modele direct din măsurătorile corpului sau prin draparea pe un manechin, conform tehnicilor de construcție proprii IFA Paris, dezvoltate de propriii noștri lectori pe parcursul a 2 decenii. La sfârșitul primului nivel, elevii vor putea să proiecteze modelele de fuste, cămăși și rochii obișnuite.
Productie 1
Creatorii de modă trebuie să-și imagineze fiecare detaliu și finisaj al articolelor de îmbrăcăminte pe care le creează, de aceea este atât de importantă stăpânirea procesului de producție a articolelor de îmbrăcăminte. La primul nivel, elevii vor învăța treptat diferite metode de cusut și finisare pentru a produce articole de îmbrăcăminte complete, cum ar fi fuste și cămăși.
Istoria și cultura modei
Cunoaște trecutul și înțelege prezentul pentru a crea viitorul. Ca orice domeniu creativ, moda este o cultură și este esențial să-i cunoști istoria și dezvoltarea înainte de a putea vizualiza direcțiile pe care le va urma. Prin prelegeri, cercetare și prezentare de arhive, studenții vor descoperi evoluția modei în timp și vor analiza lucrările, stilul și inspirația celor mai importanți designeri de modă, cu un accent deosebit pe maeștrii modei internaționale din ultimii patruzeci de ani.
Al doilea Atelier: Experimentarea
Al doilea atelier se desfășoară ca al doilea an al cursului de licență. În cadrul Programelor de Învățământ Superior, al doilea atelier este echivalent cu un HE Nivel 5. În această etapă a experienței de învățare, studenții sunt invitați să-și dezvolte creativitatea prin experimentare. Temele specifice precum îmbrăcămintea pentru bărbați, hainele pentru copii sau atelierul de tricotat vor fi abordate prin module interconectate. Obiectivul pedagogic este de a îmbunătăți gândirea critică a participanților.
Design vestimentar 2
În a doua parte a acestui modul, studenții vor aplica abilitățile dobândite în primul an și vor experimenta noi inspirații și concepte în diverse proiecte de modă, inclusiv colecția de îmbrăcăminte pentru bărbați, colecția de accesorii, colecția de îmbrăcăminte pentru copii și transformarea țesăturilor. Ei vor trebui să își adapteze ideile personale la diferite tipuri de produse și segmente de piață și să înțeleagă cum să își adapteze propria creativitate la principalele tendințe ale modei.
Atelier de modă 2
În legătură cu Fashion Design 2, studenții vor continua să exploreze diverse tehnici și metode practice care le pot îmbunătăți expresia creativă. Vor experimenta metode de broderie, plisare sau tricotat care le vor permite să-și imagineze produse de modă mai elaborate. Ei vor avea, de asemenea, oportunitatea de a colabora cu furnizori profesioniști și ateliere externe pentru a experimenta managementul lanțului de aprovizionare care este o parte importantă a jobului unui designer de modă.
Design de modă digitală 2
A doua parte a acestui modul este concepută ca un atelier de sprijinire a dezvoltării creațiilor studenților în Design vestimentar, precum și în Atelierul de modă. În această etapă, studenții vor fi îndrumați de instructorii lor pentru a evalua ce software este mai potrivit pentru cerințele lor creative și personale. Obiectivul este de a experimenta și de a găsi cel mai bun instrument pentru a genera portofolii de design vestimentar și prezentări care să reflecte identitățile proprii ale studenților.
Crearea de modele și drapare 2
Bazându-se pe Crearea modelelor și draperii 1, modulul va permite studenților să învețe cum să combine abordările bidimensionale și tridimensionale pentru a găsi cea mai bună metodologie, astfel încât să creeze modelele pentru orice tip de îmbrăcăminte. Ei vor experimenta cum să adapteze construcția clasică de pantaloni, jachete croite, kimono și mâneci raglan pentru a crea modelul celor mai creative modele ale lor.
Productie 2
La fel ca și în modulul PMD, scopul principal al modulului de producție de nivelul doi este de a-i determina pe studenți să poată alege și exersa cea mai bună strategie de producție și metoda de finisare pentru a maximiza calitatea articolelor de îmbrăcăminte finite pe care trebuie să le producă.
Produs de modă digitală
Este foarte important să ținem studenții la curent cu cele mai recente schimbări din industria modei. În timp ce software-ul dezvoltat de Lectra sprijină de obicei producția de modă, imprimarea 3D este o tehnologie nou-nouță care va deveni inevitabilă în viitor. În acest modul, studenții vor învăța utilizarea de bază a Lectra și a unui software de grafică 3D pe care îl vor experimenta ulterior cu finalizarea proiectelor de modă.
Tehnologia textilă
Țesătura este în continuare principala materie primă a modei, de aceea este esențial pentru studenții la modă să aibă o cunoaștere profundă a produselor textile. Prin prelegeri, cercetări și ateliere, studenții vor învăța cum sunt produse țesăturile de la fibre până la țesut și tricotat, vor înțelege diferitele lor caracteristici, texturi și calități și vor experimenta cele mai bune utilizări pentru producția de articole de îmbrăcăminte în funcție de specificul lor.
Marketingul modei 1
Deși una creativă, moda este o industrie, iar designul vestimentar este afectat și de o strategie de brand, de segmentare a pieței sau de poziționarea prețurilor. În acest modul, studenții vor învăța instrumentele de marketing de bază și vor explora factorii cheie de succes care conduc brandul de modă la succes.
Al treilea Atelier: Amprenta
Al treilea atelier se desfășoară ca al treilea an al cursului de licență. În cadrul programelor de învățământ superior, cel de-al treilea atelier este echivalent cu un nivel HE 6. În procesul final al experienței lor de învățare, studenții se vor concentra pe exprimarea propriei voci ca designer. Prin dezvoltarea unei mini-colecții, li se va cere să gândească în termeni de creativitate personală, tehnici de construcție adecvate, contemporaneitate și propunere de vânzare și poziționare unică. Obiectivul final aici este pregătirea unui portofoliu unic de articole de îmbrăcăminte care să fie folosit ca piatră de temelie pentru căutarea unui loc de muncă în industrie sau accesul la Cursul postuniversitar la IFA numit „Design de modă contemporană”.
Design vestimentar 3
Obiectivul principal al celei de-a treia ediții a modulului de design vestimentar este crearea unei colecții complete și profesionale de îmbrăcăminte pentru femei sau bărbați conform unei anumite teme. Fiecare elev va trebui să-și dezvolte propriile concepte și interpretări, să proiecteze siluete inclusiv accesorii, să construiască un plan de colecție și să creeze fișiere tehnice complete de 4 până la 6 piese vestimentare care vor fi produse de către elevi. La sfârșitul procesului, studenții vor trebui să își prezinte portofoliul de colecție unui juriu profesionist.
Design de modă digitală 3
În ultima parte a acestui modul, scopul principal va fi sprijinirea procesului de design vestimentar și crearea unui layout personal și creativ pentru portofoliul final de colecție.
Crearea modelelor și draperii 3
În acest modul final, elevii vor trebui să dezvolte 3 până la 6 prototipuri din colecția pe care au creat-o. Vor efectua cercetări pe volume, vor găsi metodologia potrivită pentru a dezvolta un model în cel mai eficient mod și vor finaliza modelul articolelor de îmbrăcăminte pe care trebuie să le producă după o ședință de potrivire pe modele.
Productie 3
În modulul de producție, studenții vor trebui să găsească și să aleagă cele mai adaptate țesături, să identifice cele mai bune metode de cusut și soluții de finisare pentru a-și produce prototipurile în cel mai profesionist mod. La sfârșitul acestui proces, cele mai bune colecții și prototipuri vor fi selectate de juriu pentru a fi prezentate în prezentarea de modă anuală IFA Paris Bachelor Fashion Design.
Marketingul modei 2
În timp ce continuă să exploreze principalele teorii și practici de marketing, studenții vor trebui să definească o strategie de marketing pentru colecția lor finală cu piața țintă, poziționarea prețurilor, distribuția și strategia de comunicare.
Volumul de muncă al studenților în cei 3 ani
2112 ore de cursuri față în față
2444 de ore de auto-studiu
180 de ore de rețele industriale
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licenta in Design vestimentar
- Kolding, Danemarca
Licenta in Design vestimentar
- Florence, Italia
Bachelor's Degree in Fashion Design (English or Spanish)
- Barcelona, Spania