Licențiat în management de marketing
IPAM
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Lisbon, Portugalia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Acest grad își propune să dezvolte abilitățile esențiale pentru un rol în marketing.
De-a lungul cursului, studenții derulează proiecte în parteneriat cu companii, răspund la provocări reale de afaceri, participă la concursuri de marketing național și internațional IPAM , participă la cursuri predate de companii și vizitează unele organizații pentru a afla despre realitatea profesională a unui manager De marketing.
De asemenea, studenții au posibilitatea să se pregătească pentru certificările de Marketing Digital: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, ceea ce le permite să absoarbă o zonă de marketing atât de fundamentală astăzi.
companii
85% din unitățile curriculare se bazează pe soluționarea cazurilor reale ale companiilor naționale sau internaționale. Este o oportunitate unică de a pune în practică, într-un context real, fundamentele teoretice dobândite în clasă.
În ultimele ediții ale Gradului, studenții au avut ocazia să lucreze cu mărci de renume precum: AKI, Arcadia - Casa de Ciocolată Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundația Aga Khan, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, printre altele.
Experiența internațională
IPAM protocoale de cooperare cu peste 50 de instituții de învățământ internaționale, ceea ce le permite studenților să întreprindă o perioadă de mobilitate internațională, în interiorul sau în afara continentului european.
Admitere
Curriculum
Consultați structura planului curricular - Licență în Management de Marketing - Lisabona și Licență în Management de Marketing - Porto
Semestrul I
- Fundamentele marketingului
- Metode de investigare și cercetare
- Limbajul de afaceri și prezentare
- Cultură, ideologie și piață
- Fundamentele managementului
Semestrul 2
- marketing
- Societatea Economică
- Comportamentul consumatorului
- Statisticile descriptive
- Laboratorul de marketing și consumatori A
Semestrul 3
- Managementul comunicațiilor
- Studii de piata
- Management de produs
- Economie și afaceri internaționale
- Metode de prognoză
Semestrul 4
- Comportament organizational
- publicitate
- Managementul prețurilor
- Contabilitate de gestiune
- Laboratorul de marketing și consumatori B
Semestrul 5
- Dinamica de grup și animație
- Managementul canalului de distribuție
- Managementul vanzarilor
- Management financiar
- Plan de marketing
Semestrul 6
- Comportamentul de cumpărare și vânzare
- Sisteme de informare
- Managementul oamenilor
- Stagiu în Marketing sau Consumer
Galerie
Oportunități de carieră
Companii -- Licență în Management de Marketing - Lisabona
Aproximativ 85% din unitățile curriculare se bazează pe rezolvarea unui caz de marketing pentru companii naționale sau internaționale.
Aceasta este o oportunitate unică de a pune în practică, într-un context real, fundamentele teoretice dobândite în clasă.
În ultimele ediții ale Gradului, studenții au avut ocazia să lucreze cu mărci renumite precum: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, printre altele.
- Departamentul de marketing
- Director comercial
- Social Media și funcții de vânzare socială
- Managementul Produsului/Serviciului/Piata;
- Management de marketing comercial, marketing direct, merchandising;
- Responsabil de comunicarea interna in organizatii;
- Roluri de vânzări, cum ar fi Account Management sau Account Executive
- Web-Marketing/e-commerce;
- Asistent de marketing,
- Asistent de comunicare si imagine;
- Evenimente
- Tehnician în cercetare de piață;
- Responsabil cu relatiile cu consumatorii.
Parteneri - Licenta in Management de Marketing - Porto
85% din unitățile curriculare se bazează pe soluționarea unor cazuri reale de la companii naționale sau internaționale. Aceasta este o oportunitate unică de a pune în practică, într-un context real, fundamentele teoretice dobândite în clasă.
În ultimele ediții ale Gradului, studenții au avut ocazia să lucreze cu mărci renumite precum: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI, printre altele.
- Produs / Serviciu / Managementul Pietei
- Director de marketing
- Director comercial
- Roluri de vânzări, cum ar fi Account Management sau Account Executive
- Social Media și funcții de vânzare socială
- Marketing web / comerț electronic
- Asistent de marketing
- Asistent de comunicare și imagine
- Tehnician de cercetare de piata
- Responsabil cu relatiile cu clientii
- Trade Marketing, Marketing Direct și Management de Merchandising
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență în managementul marketingului global
- Valencia, Spania
Licenta in managementul afacerilor si marketing
- Vilnius County, Lituania
Licențiate în managementul marketingului
- Bethlehem, Statele Unite ale Americii