Publicitate și relații publice (BA)
Lindenwood University
Informatie cheie
Locația campusului
Saint Charles, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 9.550 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* tarif bloc pentru școlarizarea tradițională, cu normă întreagă
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Misiune
Lindenwood UniversityProgramul de publicitate și relații publice al lui se angajează să ofere un curriculum axat pe industrie. Studenții noștri învață să comunice prin diverse medii pentru a obține cunoștințe din industrie prin aplicații practice, proiecte din viața reală și evenimente profesionale.
Viziune
Creăm jucători strategici de echipă și lideri în industria de publicitate și relații publice.
„Singura constantă este schimbarea.” Această afirmație este mai ales adevărată deoarece gusturile consumatorilor se schimbă constant, precum și mediile pe care aceștia le folosesc pentru a interacționa cu produsele și serviciile. Suntem expuși la până la 5.000 de reclame pe zi pe computerele personale, pe telefoanele noastre, la pompele de benzină, în cinematografe, pe mașini împachetate, în tarabele de baie, pe autocolante puse pe fructe și în timpul evenimentelor sportive. La fel ca și publicitatea, relațiile publice sunt peste tot, deoarece practicienii se străduiesc să obțină acoperire editorială pentru persoane fizice și companii.
Media digitală a remodelat jocul publicitar, deoarece consumatorii lasă o urmă digitală a consumului lor de produse și servicii. Companiile riscă să piardă clienți dacă nu sunt în măsură să adapteze campanii care să reflecte și să rezoneze cu publicul țintă. Consumatorii doresc să dialogheze cu mărcile, iar rețelele de socializare (tweet, video, chat, postare, hashtag, blog) sunt un instrument ideal pentru agenții de publicitate pentru a conversa cu clienții actuali și potențiali. Companiile au nevoie de oameni pricepuți și cunoscători pentru a naviga în situații în continuă schimbare. Acesta ai putea fi tu.
Publicitatea se bazează pe un singur lucru: fericire!" Don Draper, Oameni Nebuni. Ce este publicitatea? Publicitatea este o comunicare persuasivă plătită care folosește mass-media non-personală, precum și alte forme de comunicare interactivă pentru a conecta un sponsor identificat (marca) cu un public țintă. „Fără promovare se întâmplă ceva groaznic...nimic! PT Barnum, cel mai mare showman. Ce este comunicarea strategică? Comunicarea strategică este, de asemenea, o formă de comunicare, dar cu legături mai strânse cu domeniul relațiilor publice. Relațiile publice înseamnă să spună ce trebuie, oamenilor potriviți, la momentul potrivit. Comunicarea strategică este un efort de comunicare de nivel superior utilizat nu numai de întreprinderi, ci și de organizații non-profit și guvern. Comunicarea strategică este comunicarea intenționată care se concentrează pe „ce” și „cum” conținutului care este comunicat părților interesate.
Agenții de publicitate dezvoltă campanii care comunică despre produse și servicii, iar comunicațiile strategice prezintă conținut cu un accent care se conectează la misiunea unei organizații. În timpul studiilor, îți vei îmbunătăți continuu abilitățile de specialitate în cercetare, strategie, creativitate, scriere și management.
Obține o licență în arte în publicitate și relații publice la Lindenwood University
O licență în arte în publicitate și relații publice include cursuri în publicitate, artă și design, comunicații, marketing digital, marketing, relații publice, precum și oportunități de experiență, cu expunere la aplicații din lumea reală și implicare pentru viitoarea ta carieră. În timpul studiilor, veți fi introdus în subiectele (clasele de nivel 1000 și 2000), urmate de întărire în care veți putea exersa ceea ce ați învățat (clase de nivel 3000) și veți încheia cu cursuri de măiestrie care vă permit să vă dezvoltați propriile campanii (nivel 40000). clase).
Lindenwood University Facultatea de Publicitate și Relații Publice
Veți fi predat de unii dintre cei mai entuziaști practicieni în publicitate și relații publice. Ei au un fundal educațional și abilități profesionale în lumea reală în publicitate, relații publice și comunicații strategice. Ei înțeleg peisajul în continuă schimbare al industriei și vă vor pregăti pentru următorul pas după absolvire, fie că este vorba despre o carieră în domeniul ales de dvs. sau să vă continuați educația la școala absolventă.
Obținerea certificării de etică în publicitate
Federația Americană de Publicitate, împreună cu Institutul pentru Etică în Publicitate (IAE), a inițiat o nouă oportunitate de certificat profesional pentru profesioniștii în publicitate, relații publice și comunicații de marketing. Pe baza importanței tot mai mari și documentate a eticii pentru consumatori, profesioniști și clienți; sesiunea de jumătate de zi îi pregătește pe elevi să înțeleagă și să rezolve dilemele etice în cuvântul real al reclamei.
Galerie
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licențiat în Arte în Comunicare și Relații Publice
- Geneva, Elveţia
BA (Hons) Public Relations
- London, Regatul Unit
Licențiat în Arte în Comunicare și Relații Publice
- Barcelona, Spania
- Geneva, Elveţia + 1 Mai mult