BA Honors Management (Marketing)
Middlesex University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Dubai, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
AED 59.947 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Jan 2025
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
BA Honors Business Management (Marketing) este alegerea ideală pentru studenții care doresc să dezvolte expertiză de marketing într-o gamă largă de sectoare de afaceri și să învețe să comunice și să „vândă” ideile lor publicului comercial. Sprijinit de tutori experți, care aduc experiență în domeniu în predarea lor, veți studia funcțiile cheie care stau la baza succesului în afaceri și veți învăța să livrați campanii de marketing cu încredere. Opțiunile de carieră sunt largi cu managementul afacerii (marketing) Pathway. Veți fi bine plasat pentru a intra într-o gamă variată de organizații corporative, guvernamentale și din sectorul terț.
Institutul Chartered de Marketing
Acest program de la Middlesex University Dubai este acreditat de cel mai important organism profesional de marketing, Chartered Institute of Marketing (CIM). CIM lucrează alături de universități din întreaga lume, raportând conținutul diplomelor lor cu cele mai căutate calificări profesionale de marketing ale CIM.
Acest lucru oferă studenților posibilitatea de a obține scutiri pentru modulele de calificări CIM, reducând numărul de evaluări ale modulelor luate la una sau două în loc de trei. Aceste scutiri fac mai eficient și mai rentabil obținerea unei calificări profesionale în marketing.
Calificările CIM se bazează pe cercetări detaliate și pe feedback-ul continuu al angajatorilor, împărtășind abilitățile și cunoștințele necesare specialiștilor de astăzi. Acest lucru îi ajută pe studenții noștri să avanseze în practicieni, să iasă în evidență din mulțime și să își mărească șansele de a-și asigura poziția de absolvent de prima alegere.
Middlesex University Dubai este, de asemenea, unul dintre puținele Centre de Studii Acreditate CIM din Dubai, oferind studenților posibilitatea de a finaliza modulele CIM rămase necesare pentru a-și obține calificarea CIM.
Institutul de Modelare Financiară
Middlesex University Dubai este partener academic al Institutului de modelare financiară (FMI). FMI este dedicată excelenței în modelarea financiară și certificărilor recunoscute la nivel global și conduce examene riguroase de modelare financiară care testează cu adevărat competența abilităților de modelare financiară ale unui candidat.
Studenții au dreptul la reduceri și oferte anunțate din când în când pentru universitățile partenere. Studenții noștri pot aplica pentru bursele oferite de FMI pentru diferitele cursuri. Studenții au posibilitatea de a participa la evenimente de networking și webinar.
Certificarile FMI sunt o poartă de intrare pentru a deveni membru al unei rețele globale de lideri în modelare financiară care au demonstrat stăpânirea expertizei aplicate în modelarea financiară din lumea reală. Certificarile FMI sunt ideale pentru toți profesioniștii din domeniul finanțelor, contabilității, investițiilor, asigurărilor și alți profesioniști.
Institutul Autorizat al Contabililor de Management (CIMA)
Programele noastre de BA Business Management și BA International Business sunt recunoscute de Chartered Institute of Management Accountants (CIMA), cel mai mare corp profesionist de contabili de management din lume. Calificarea dumneavoastră vă va scuti de susținerea examenelor CIMA la nivel de certificat, reducând astfel numărul de examene necesare pentru calificarea profesională CIMA.
De ce să studiezi Managementul Afacerilor (Marketing)?
Veți dezvolta abilități, cunoștințe și experiență cheie în afaceri pentru a excela într-o carieră de management. Companiile și organizațiile au nevoie de absolvenți care au cunoștințe de afaceri experte și pot demonstra, de asemenea, abilități analitice și de rezolvare a problemelor, cu perspicacitatea profesională pentru a face față provocărilor într-un mediu de afaceri cu ritm rapid. Veți învăța să lucrați eficient în echipe și să fiți capabil să prezentați și să comunicați cu încredere idei de management de afaceri. De asemenea, vă asigurăm că dezvoltați cunoștințe de specialitate în:
- Părțile interesate: așteptările și comportamentul lor
- Mediul de afaceri și impactul acestuia asupra strategiei
- Proiectare, producere si distributie de produse si servicii
- Resurse de afaceri: achiziție, aplicare și control
- Procesul de afaceri: planificare, îmbunătățire și control
Curriculum
În anul 1 veți finaliza patru module obligatorii pentru a dezvolta abilități și cunoștințe esențiale în managementul afacerilor.
În anul 2 veți studia trei module de bază pentru a înțelege problemele esențiale de afaceri. Veți alege, de asemenea, un modul de marketing opțional din Managementul mărcii, Comportamentul consumatorilor sau Antreprenoriat și Marketing pentru întreprinderi mici.
În ultimul an, veți studia două module obligatorii în Management Strategic și Marketing Servicii. De asemenea, veți alege două module opționale din modulele de marketing specializate: E-Marketing și Social Media, Marketing internațional sau Publicitate și Promovare.
Anul 1
- Managementul persoanelor (15 credite) - Obligatoriu
- Concepte de management (15 credite) - Obligatoriu
- Metode cantitative pentru afaceri (30 de credite) - Obligatoriu
- Conceptele financiare ale afacerii (30 de credite) - Obligatoriu
- Teoria și practica marketingului (30 de credite) - Obligatoriu
Anul 2
- Strategie de marketing digital (30 de credite) - Opțional
- Comportament organizatoric (15 credite) - Obligatoriu
- Principiile inovației și antreprenoriatului (15 credite) - Obligatoriu
- Sisteme informatice de management (15 credite) - Obligatoriu
- Mediul de afaceri (15 credite) - Obligatoriu
- Managementul operațiunilor (30 de credite) - Obligatoriu
- Cercetări de marketing și perspective (30 de credite) - opțional
Anul 3
- Management strategic (30 de credite) - obligatoriu
- Strategie de marketing și implementare (15 credite) - Obligatoriu
- Marketing global și intercultural (15 credite) - Obligatoriu
- Managementul serviciilor de marketing (30 de credite) - Obligatoriu
- Comunicare profesională (15 credite) - Opțional
- Marketingul modei (15 credite) - opțional
- Proiect de consultanță de marketing (15 credite) - opțional
- Relații publice și reputație corporativă (15 credite) - opțional
- Social Media și Marketing viral (15 credite) - opțional
- Creare de risc nou (15 credite) - opțional
- Internship de marketing (30 de credite) - opțional
- Proiect de cercetare (30 de credite) - opțional
Admitere
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri în managementul afacerilor (finanțe) se pot găsi lucrând într-o serie de organizații industriale, comerciale și din sectorul terț. O gamă largă de roluri de management de afaceri în organizații internaționale prestigioase pot fi disponibile, inclusiv Technocrats Middle East, Western Union, Dulsco, Emirates, Noor Bank, Jumbo Line, Petrofac, Kimberley Clark, International School, Santander, Progressive Recruitment, Valid Security și Morrisons. Această diplomă le permite studenților antreprenori să-și înființeze propriile afaceri.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licență în Arte în Studii de Afaceri Specializare Marketing Internațional
- The Hague, Ţările de Jos
Licențiat în Arte (BA) în Marketing
- Dubuque, Statele Unite ale Americii
BA Data Science & Business
- Berlin, Germania