Licență în științe în retail și antreprenoriat e-business (BSREE)
Millennia Atlantic University
Informatie cheie
Locația campusului
Doral, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 56.760 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* estimarea totală a școlarizării
Introducere
Licența în științe cu specializare în Retail și E-Business Antreprenoriat are o durată de 120 de ore semestriale. Programul este alcătuit din trei componente. Prima constă în 36 de ore de credit semestrial de învățământ general. Toate cursurile sunt obligatorii.
Cursurile în învățământul general sunt concepute pentru a avea o bază largă și constă în cursuri în domenii precum științe sociale, matematică, comunicații și științe umaniste. A doua componentă este formată din 54 de ore de credit semestrial și oferă un nucleu antreprenorial tuturor studenților înscriși într-un program de licență legat de antreprenoriat. Această componentă oferă un accent puternic pe dezvoltarea afacerilor, management, drept comercial, marketing, dezvoltare de produse și contabilitate, printre alte domenii de studiu antreprenoriale. Nu există opțiuni disponibile în această componentă a programului.
A treia componentă este legată de domeniul mai restrâns definit de antreprenoriat în retail și e-business. Această componentă constă din 30 de ore de credit semestrial și include, printre alte domenii de interes, cursuri în finanțare și strângere de fonduri, principii de comercializare cu amănuntul, branding și cumpărare cu amănuntul, aprovizionare globală, leadership, marketing, comerț electronic și comportament organizațional. Include, de asemenea, un curs final și un curs final de prezentare a conceptului de afaceri (Retail Business Concept Development II) care reunește multe dintre elementele esențiale ale cursului de antreprenoriat pentru student și care are ca rezultat dezvoltarea unui proiect/plan final de concept de afaceri cu amănuntul. Toate cursurile sunt obligatorii.
Rezultatul programului
Obiectivul Licenței în Retail și E-Business Antreprenoriat este de a pregăti studenții pentru a crea, lansa, opera sau gestiona o afacere de vânzare cu amănuntul sau de comerț electronic. Pentru a atinge acest obiectiv, instruirea programului combină teoria cu cursuri care pun accent pe modul de a transforma cunoștințele în rezultate de afaceri realizabile utilizând proiecte/planuri practice care pot fi aplicate direct activităților legate de afaceri.
Cursanții vor dobândi cunoștințe legate de cumpărături cu amănuntul și branding, merchandising, marketing în magazin și extern, logistică, managementul lanțului de aprovizionare, aprovizionare globală, e-tail, vânzări, asigurarea calității și multe altele. În plus, ei vor învăța să aplice gândirea critică și abilitățile soft în analiza de afaceri și luarea deciziilor, să evalueze și să valorifice oportunitățile de afaceri și să comunice eficient conceptele de afaceri atât oral, cât și în scris.
Curriculum
Educație generală (36 de ore)
- AML 100* - Literatură americană (3 ore credit)
- CIS 102 - Concepte de calculator (3 ore de credit)
- COM 100 - Principiile comunicării (3 ore credit)
- ECN 131 - Macroeconomie (3 ore credit)
- ECN 132 - Microeconomie (3 ore credit)
- ENG 101 - Compoziție engleză I (3 ore credit)
- ENG 102 - Compoziție engleză II (3 ore credit)
- MAT 101 - Matematică universitară I (3 ore credit)
- MAT 102 - Matematică universitară II (3 ore credit)
- POL 210 - Științe politice (3 ore credit)
- PSY 131 - Psihologie generală (3 ore credit)
- SOC 101 - Sociologie (3 ore credit)
* Cursuri opționale de științe umaniste; Elevii trebuie să completeze fie AML 100, fie HIS 201
Componenta de bază pentru antreprenoriat (54 de ore)
- ACC 210 - Contabilitate I (3 ore credit)
- ACC 220 - Contabilitate II (3 ore credit)
- BUL 201 - Dreptul Afacerilor I (3 ore credit)
- BUS 101 - Introducere în afaceri (3 ore de credit)
- MGT 103 - Etică și Responsabilitate Socială (3 ore de credit)
- MGT 203 - Relații umane în afaceri (3 ore de credit)
- MGT 230 - Managementul întreprinderilor mici (3 ore de credit)
- MGT 305 - Afaceri internaționale (3 ore de credit)
- MGT 340 - Management financiar personal (3 ore credit)
- MKG 101 - Principii de marketing (3 ore de credit)
- MKG 106 - Publicitate (3 ore credit)
- ENT 200 - Introducere în antreprenoriat (3 ore de credit)
- MKG 306 - Marketing și planificare media digitală (3 ore de credit)
- BUL 203 - Considerații legale pentru antreprenori (3 ore credit)
- ENT 300 - Mindalitate antreprenorială și strategii de leadership (3 ore de credit)
- ENT 305 - Cercetare de piață a produselor și analiză de mediu (3 ore de credit)
- ENT 306 - Dezvoltarea produsului (3 ore credit)
- ENT 343 - Dezvoltarea conceptului de afaceri cu amănuntul I (3 ore credit)
Componentă majoră pentru BS în Retail și E-Business Antreprenoriat (30 de ore)
- FIN 434 - Finanțare și strângere de fonduri (3 ore credit)
- RTL 405 - Principii de comercializare cu amănuntul (3 ore de credit)
- RTL 406 - Branding de vânzare cu amănuntul (3 ore de credit)
- RTL 407 - Cumpărare cu amănuntul (3 ore credit)
- BUS 444 - Operațiuni, logistică și management al lanțului de aprovizionare (3 ore de credit)
- ENT 404 - Global Sourcing (3 ore de credit)
- ENT 412 - Managementul profitabilității și performanței (3 ore de credit)
- ENT 416 - Comerț electronic antreprenorial și e-tail (3 ore de credit)
- ENT 420 - Stimularea vânzărilor și câștigarea acțiunii (3 ore de credit)
- ENT 498 - Capstone și Final Business Pitch (Dezvoltarea conceptului de afaceri cu amănuntul II) (3 ore de credit)
Total de ore necesare pentru absolvire - 120 de ore
Oportunități de carieră
Finalizarea cu succes a programului pregătește absolvenții pentru activități independente ca antreprenori sau proprietari de mici afaceri (în special cu un accent pe retail sau e-business) și angajarea în poziții precum manageri generali și de operațiuni, manageri de proiect, manageri de producție, manageri de marketing, inovare. ofițeri, manageri de achiziții, manageri de retail/e-tail, manageri de lanț de aprovizionare, analiști de management, manageri de afaceri, analiști de logistică, manageri de distribuție, agenți de achiziții, analiști de cercetare de piață și reprezentanți/directori de vânzări cu amănuntul.