BSc Architecture
Queen's University Belfast
Informatie cheie
Locația campusului
Belfast, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 23.100 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* pentru Irlanda de Nord, 9.250 GBP pentru Anglia, Scoția sau Țara Galilor, 21.400 GBP pentru Internațional
Introducere
Acreditat profesional de către RIBA, ARB și LAM
Universitatea Queen, ca parte a grupului Russell, este unul dintre cele mai bune locuri pentru a studia Arhitectură în Marea Britanie. În Studiul Național al Studenților din 2019 pe 62 de școli de arhitectură, am fost pe locul 4 pentru satisfacția generală. În Tabelul de gardiană din 55 de școli de arhitectură din 2019, am fost clasat pe locul 4 la Valoarea adăugată și (comun) pe locul 6 pentru carieră, după șase luni. În 2019, am fost clasat (comun) pe locul 2 pentru perspectivele absolvenților și pe locul 8 în general în Marea Britanie a 55 de școli din Ghidul universitar complet.
Sprijinit de un grup divers de cadre didactice și profesori externi angajați în cercetări și practici internaționale premiate, peste 75% dintre studenții noștri absolvesc în mod regulat cu clasa I sau 2,1 grade. Toți studenții, dintre care mulți provin din afara Irlandei de Nord, primesc un grad ridicat de școlarizare personală într-o puternică cultură de studio în care fiecare student a dedicat spațiu personal de studio.
Reputația noastră stabilită de peste 50 de ani înseamnă că absolvenții noștri sunt adesea plasați cu angajatori de frunte din întreaga lume. Ei sunt cei care vor fi lideri în domeniile lor, regândind creativ trecutul, prezentul și în special viitorul mediului construit.
Portofoliu de artă:
Candidații care nu au o calificare de Artă acceptabilă pot fi invitați la un interviu de portofoliu. Îndrumări pentru solicitanții care pregătesc un portofoliu de artă pot fi găsite la http://go.qub.ac.uk/k100portfolio
Repere în arhitectură
Oportunități globale
- Schimb de studenți Erasmus
- Locul de muncă IAESTE
Acreditări profesionale
- Acesta este un grad de arhitectură al Universității Russell Group Part 1, care este acreditat de Royal Institute of British Architects (RIBA) și Architects Registration Board (ARB) din Marea Britanie, precum și de Board of Architects Malaysia (LAM).
Link-uri pentru industrie
- Queen's Architecture are legături puternice cu o gamă largă de parteneri din industrie prin predare și cercetare la nivel local și global. Studenții sunt îndrumați de arhitecți, precum și de savanți cu experiență. Sunt dotate cu abilități profesionale care le pregătesc atât pentru practică, cât și pentru procesul de aplicare. Suntem (împreună) pe locul 6 din cele 55 de școli de arhitectură pentru „cariera după șase luni” în tabela Ligii Guardianilor din 2019.
Dezvoltarea carierei
- BSc Architecture are legături puternice cu RIBA, ARB, RSUA (Royal Society of Ulster Architects) și RIAI (Institutul Regal al Arhitecților din Irlanda). Arhitecții practici se alătură săptămânal tutorilor de studio. De asemenea, avem absolvenții noștri care lucrează în practici internaționale în Marea Britanie și nu numai. Prin aceste colaborări, elevii noștri sunt bine plasați în ceea ce privește dezvoltarea carierei.
Experiența studenților
- Programul atrage studenți locali, naționali și internaționali; prietenii și colaborările arhitecturale durează mult peste durata cursului. În regina, cultura studiourilor de arhitectură și învățarea de la egal la egal sunt stabilite de la început. În fiecare an, grupul are propriul spațiu de studio și fiecare elev primește un birou. Studenților le place să trăiască în Irlanda de Nord cu acces ușor la Marea Britanie, Europa și America. Ei consideră că Belfastul este accesibil și sigur și se angajează în activități în aer liber.
AlexandruPetre / Pixabay
Taxe de școlarizare
Irlanda de Nord (NI) | 4.530 GBP |
Anglia, Scoția sau Țara Galilor (GB) | 9.250 GBP |
Altele (non-Marea Britanie) UE * | TBC |
Internaţional | 21.400 GBP |
Cum să aplicați
Cererea de admitere la cursuri universitare de licență și sandwich la Universitate ar trebui să se facă în mod normal prin intermediul Serviciului de admitere la universități și colegii (UCAS).
Când să aplicați
UCAS va începe procesarea cererilor de intrare în toamna anului 2021 de la 1 septembrie 2020.
Data de închidere consultativă: 15 ianuarie 2021 (18:00). Acesta este termenul limită de „considerație egală” pentru acest curs.
Cererile din partea studenților din Marea Britanie și UE după această dată sunt, în practică, luate în considerare de Queen's pentru intrarea la acest curs pe tot restul ciclului de aplicare (30 iunie 2021), în funcție de disponibilitatea locurilor.
Solicitările din partea studenților internaționali (non-Marea Britanie / UE) sunt luate în considerare în mod normal de către Queen's pentru a participa la acest curs până la 30 iunie 2021. Dacă aplicați pentru înscrierea în 2021 după acest termen limită, veți fi automat introdus în compensare.
Solicitanții sunt încurajați să aplice cât mai curând posibil cu alegerea atentă și considerată a instituțiilor și cursurilor.
Numele codului instituției pentru Queen's este QBELF, iar codul instituției este Q75.
Admitere
Burse și finanțare
Cum îmi finanțez studiul?
Există diferite taxe de școlarizare și aranjamente de sprijin financiar pentru studenți pentru studenții din Irlanda de Nord, cei din Anglia, Scoția și Țara Galilor (Marea Britanie) și cei din restul Uniunii Europene.
burse de studiu
În fiecare an, oferim o serie de burse și premii pentru studenții noi.
Burse internaționale
Curriculum
Structura cursului
Introducere
„Creativitatea cu scopul” stă la baza arhitecturii la Queen's.
Elevii explorează designul într-un mediu de studio, contextualizat prin cursuri de istorie/teorie, tehnologie/mediu și practică profesională. Cursul are o structură modulară, permițând studenților să învețe și să-și dezvolte abilitățile printr-o gamă extinsă de subiecte, care cresc în complexitate pe parcursul etapelor 1, 2 și 3 ale gradului. Subiectele includ:
Istoria și teoria arhitecturii
Elevii sunt introduși în mediile istorice și teoretice ale arhitecturii prin explorarea clădirilor și spațiilor cheie, precum și a principiilor, textelor și gânditorilor semnificative. Teoriile arhitecturale și culturale, produse atât de arhitecți, cât și de teoreticieni, sunt introduse și explorate. Studenților li se oferă, de asemenea, o platformă pentru dezvoltarea abilităților, inclusiv metode de cercetare, scriere de eseuri și gândire critică.
Proiectare și comunicare arhitecturală
Studenții învață despre designul arhitectural și reprezentarea prin proiecte bazate pe design, care variază ca scară și complexitate pe măsură ce cursul progresează. Sunt explorate contextul fizic urban și procesul gândirii critice în relație cu mediul construit și designul. Elevii învață, de asemenea, despre structuri și materialitate și despre importanța comunicării arhitecturale, folosind medii grafice mixte. Cercetarea precedentelor arhitecturale și prezentarea studiilor analitice atât verbal, cât și sub formă de modele și desene sunt caracteristici cheie.
Tehnologie și mediu
Elevii învață principiile tehnologiei de construcție, inclusiv comportamentul structural, construcția clădirii și materialele, în contextul procesului de construcție, durabilitate și utilizarea specificațiilor descriptive și de performanță. Subiectul tratează, de asemenea, performanța de mediu a clădirilor și utilizarea strategiilor de proiectare pasive în care lumina naturală, căldura și ventilația sunt utilizate pentru a informa proiectarea clădirilor, formele și structura acestora.
Studenții au patru module pe care trebuie să le promoveze în fiecare an, iar rezultatul diplomei este cumulativ, cu 10, 30 și 60 la sută pentru etapele 1, 2 și, respectiv, 3.
Arhitectura se află la Școala de Mediu Natural și Construit, cu Planificare, Geografie, Arheologie și Inginerie Civilă. Acest lucru oferă studenților la arhitectură șansa de a colabora cu studenții acestor discipline la proiecte de design sau tehnologie.
Etapa 1
Etapa 1 se concentrează pe convingerea noastră că studenții noștri beneficiază de o tranziție lină la universitate și, prin urmare, sprijinim ferm studenții să învețe să deseneze arhitectural, să facă modele și să înceapă procesul de formare și comunicare a pozițiilor în arhitectură.
Modulele din etapa 1 sunt prezentate mai jos:
- Tehnologie și mediu 1
- Istoria și teoria arhitecturii 1
- Proiectare și comunicare arhitecturală 1 (i)
- Proiectare și comunicare arhitecturală 1 (ii)
Etapa 2
Etapa 2 acționează ca un laborator pentru testarea ideilor creative și critice și a procesului de creare. Continuăm să sprijinim elevii în creșterea nivelului de încredere și independență prin dezvoltarea abilităților arhitecturale mai complexe și înțelegerea tehnologiei.
Modulele din etapa 2 sunt prezentate mai jos:
- Tehnologie și mediu 2
- Istoria și teoria arhitecturii 2
- Proiectare și comunicare arhitecturală 2 (i)
- Proiectare și comunicare arhitecturală 2 (ii)
Etapa 3
Studenții din această etapă sunt atât gânditori speculanți, cât și designeri realizați, capabili să ofere propuneri detaliate și rezolvate. Aceștia operează independent, bazându-se pe interesele personale de învățare anterioare. În ultimul an, aceștia iau în considerare numeroasele trasee posibile de carieră care le-au fost prezentate pe parcursul studiilor.
Modulele din etapa 3 sunt prezentate mai jos:
- Tehnologie și mediu 3
- Istoria și teoria arhitecturii 3
- Proiectare și comunicare arhitecturală 3 (i)
- Proiectare și comunicare arhitecturală 3 (ii)
Învățarea și predarea
Programul de BSc Arhitectură adoptă o structură anuală, fiecare an (sau „etapă”) adoptând atât obiective arhitecturale, cât și de predare/învățare. Studioul de design este un centru bine dotat al programului, fiecare student având peste douăzeci de ore de timp de contact în fiecare săptămână din ambele semestre de predare de douăsprezece săptămâni. În timp ce Arhitectura este înțeleasă ca o disciplină intelectuală, se bazează, de asemenea, în mare măsură pe o serie de abilități, dintre care cele mai evidente sunt desenul, realizarea de modele, abilitățile de comunicare scrisă și verbală și designul. În jurul acestor abilități de reprezentare de bază se află și alte abilități, cum ar fi managementul timpului și reflecția critică. Acest program atrage studenți capabili din punct de vedere academic, dar, de obicei, capacitățile lor intelectuale le depășesc abilitățile. Personalul a investit foarte mult în predarea bazată pe abilități din primul an pentru a crește capacitățile elevilor în domenii precum desenul tehnic, realizarea de modele și scrierea, în același timp, consolidând responsabilitatea propriei elevi de a-și progresa abilitățile prin învățarea autodirijată.
- Informații suplimentare
Subliniem studenților că o mare parte din învățarea și dezvoltarea abilităților lor are loc în afara ariilor formale ale cursului. Folosim metafora aisbergului în ceea ce privește învățarea -- secțiunea mică vizibilă deasupra liniei de apă este timpul de predare de contact cu personalul, în timp ce secțiunea mult mai mare de sub linia de apă este timpul de învățare auto-condus de elev. De asemenea, încurajăm studenții să învețe în afara mediilor formale de predare, inclusiv prelegeri externe și expoziții și proiecte de servicii, precum și vizite internaționale de studiu care au loc în fiecare an.
Avem numeroase premii și premii academice, dintre care multe sunt finanțate prin trusturi și sponsori din industrie. Sprijinul și îndrumarea pe care le oferim studenților contribuie adesea la primirea altor burse externe, granturi și premii. Aproape toți cei trei sute de studenți ai noștri sunt membri ai societății studențești - ArcSoc, care este foarte activă organizând evenimente sociale și un program de prelegeri invitați seara. Studenții noștri sunt plasați în mod regulat în competiții și programe de premii naționale și internaționale. - Etapa 1
Etapa 1 se concentrează pe aducerea studenților în învățământul universitar, îmbinând dezvoltarea abilităților cu auto-reflecția. Elevii din prima etapă încep să înțeleagă importanța și responsabilitatea exersării abilităților: grafică, design, scris, verbal, gândire, autoevaluare, lucru în grup. Pe lângă această tranziție și dobândirea de abilități, etapa 1 se concentrează pe problematica arhitecturală a contextului în toată complexitatea sa și asupra modului în care acesta are impact asupra programului, materialității și formei. Studenții noștri sunt foarte complementari în ceea ce privește proiectul comun de o săptămână de la studioul de design „Public CoLab”, aducând studenții din etapa 1 și masteranzi (partea 2) pentru a colabora cu experți externi și clienți pentru a lucra la un proiect public. - Etapa 2
Etapa 2 se concentrează pe dezvoltarea, de către fiecare student, a abilităților personale, holistice și viabile de proiectare. Studenții sunt încurajați să dezvolte maturitate în analiza problemelor de proiectare și în extinderea înțelegerii relației dintre arhitectură, tehnologie, construcție, teorie, istorie și contextul social mai larg. Bazându-se pe abilitățile și aplicațiile învățate în etapa 1, studenții investighează locuințele urbane în semestrul 1. Combinând locuințele cu luarea în considerare a contextului și integrarea tehnologiei, studenții sunt încurajați să personalizeze procesul de proiectare pentru a reflecta propriile interese și preocupări individuale în arhitectură. Aceasta este urmată de studiourile comune verticale, care reunesc studenții din etapa 2 și 3 pentru a lucra în studiouri tematice în semestrul 2. - Etapa 3
Etapa 3 este recunoscută atât ca punct final al studiilor de licență, cât și ca început al dezvoltării viitoare a unui student. Etapa 3 le cere studenților să prezinte propuneri finalizate și rezolvate, bazându-se pe toate învățările lor de-a lungul cursului. Studenții sunt încurajați să-și avanseze propriile domenii personale de cercetare în pregătirea pentru viața profesională și învățarea ulterioară. Accentul Etapei 3 este pe contexte și agende mai complexe pentru arhitectura din oraș. Proiectele din semestrul 1 se bazează de obicei într-un oraș european și sunt îmbogățite cu o călătorie de studiu de o săptămână. Semestrul 2 este comun cu Etapa 2 în studiile verticale. Temele acestor studiouri la scară mică variază de la peisaj la context social și de la tradiție la arte vizuale.
Evaluare
Evaluarea se face prin 100% de cursuri în Arhitectură. Nu există examene.
- Sunt alese metode specifice de evaluare pentru a se potrivi cu rezultatele învățării fiecărui modul, iar natura și echilibrul evaluării sunt prezentate în ghidul modulului.
- În modulele bazate pe studio, sarcinile sunt în principal proiecte de proiectare arhitecturală, iar notele alocate proiectelor sunt aproximativ proporționale cu timpul alocat fiecărui proiect, deși munca individuală este în mod normal ponderată mult mai mult decât munca în grup. Proiectele sunt compilate într-un portofoliu de proiectare până la sfârșitul semestrului.
- Modulele bazate pe cursuri acoperă întregul an și sunt, de asemenea, evaluate prin cursuri. În Istoria și Teoria Arhitecturii, sarcina principală este redactarea eseurilor. Există, de asemenea, componente mai mici, cum ar fi discuții de lectură, prezentări de seminar și sarcini de proiectare bazate pe teorie. Lucrarea este compilată într-un portofoliu scris până la sfârșitul anului. În Tehnologie și Mediu, sarcinile necesită cercetare, analiză și/sau proiectare și sunt legate de proiectele de design ale studenților în studio. Studiile precedente sunt, de asemenea, frecvente.
- Feedback-ul, atât verbal cât și scris, este o parte principală a învățării și evaluării în arhitectură. Studenții primesc feedback legat de cursurile lor pe tot parcursul anului sub formă de tutoriale, recenzii și foi de feedback. Peer-review este, de asemenea, încurajată.
Parere
Pe măsură ce studenții progresează prin cursul lor la Queen's, ei vor primi feedback general și specific despre munca lor de la o varietate de surse, inclusiv lectori, coordonatori de module, supraveghetori de plasare, tutori personali, consilieri de studii și colegi. Se așteaptă ca studenții să se angajeze în practică reflexivă și să folosească această abordare pentru a îmbunătăți calitatea muncii lor. Feedback-ul poate fi furnizat sub o varietate de forme, inclusiv:
- Feedback-ul oferit prin comentarii scrise formale, note de orientare și mărci referitoare la munca pe care tu, ca persoană fizică sau ca parte a unui grup, ai depus-o.
- Feedback verbal. Acest lucru are loc de obicei în studio ca tutoriale de design și tehnologie.
- Comentariu online sau prin e-mail.
- Comentarii generale sau oportunități de întrebare și răspuns la începutul sau la sfârșitul unei prelegeri, seminarii sau tutorial.
- Sfaturi înainte de depunere cu privire la standardele pe care ar trebui să le vizați și capcanele comune de evitat. În unele cazuri, acest lucru poate fi furnizat sub forma unui eșantion de lucru pe care îl puteți revizui în timpul dvs.
- Feedback și rezultate din clase practice
- Comentarii și îndrumări oferite de personal de la servicii de asistență de specialitate, cum ar fi, Cariere, angajabilitate și abilități sau Serviciul de dezvoltare a învățării.
- După ce ai examinat feedback-ul tău, vei fi încurajat să identifici și să implementezi îmbunătățiri suplimentare pentru calitatea muncii tale.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Această primă diplomă în Arhitectură (RIBA/ARB Partea 1) duce la programele postuniversitare Part 2 și 3, care pot fi luate la instituția noastră sau în altă parte. Mulți dintre absolvenții noștri se întorc la programul nostru de master în arhitectură.
Absolvenții noștri pot fi găsiți implicați într-o gamă surprinzător de largă de activități. Mulți continuă să lucreze în cabinete private de arhitectură variind ca mărime de la două sau trei persoane până la un personal de peste 100, oferind un serviciu de medicină generală clienților privați și instituționali, proiectând case individuale, locuințe sociale, dezvoltări comerciale, clădiri civice, săli de concerte, teatre și galerii. Multe comisii sunt câștigate prin concursuri de arhitectură.
Deși este conceput în primul rând ca un grad întâi pentru cei care doresc să întreprindă studii postuniversitare și să devină arhitecți calificați profesional, cursul oferă o educație generală largă în design, apreciere vizuală și rezolvare de probleme, care este valoroasă în sine.
Deși o proporție mult mai mare dintre absolvenții noștri progresează pentru a deveni arhitecți înregistrați, un anumit număr dintre absolvenții noștri se diversifică și se deplasează spre cariere și roluri conexe. Aceștia pot lucra în design de scenă, urbanism sau politici de locuințe, conservarea clădirilor istorice, interioare, design de mobilier sau fizica clădirilor de specialitate, cum ar fi acustica. Aceștia pot oferi asistență tehnică grupurilor de voluntari și comunitare care abordează probleme sociale și economice dificile. Absolvenții noștri lucrează în multe părți diferite ale lumii, își au lucrările publicate și primesc premii.
Angajarea după curs
(Comun) Locul 6 pentru „cariera după șase luni” din 55 de școli de arhitectură din Marea Britanie în 2019 Guardian League Table
Alumni Success
Absolvent și lector al Queen’s Architecture Alan Jones a fost ales președinte RIBA 2019-21.
Mărturii internaționale
Acreditarea Consiliului Arhitecților din Malaezia.
Oportunități profesionale
Premii și competiții RIBA
Grad plus premiu pentru abilități extrașcolare
Pe lângă programul dvs. de studii, la Queen's puteți avea oportunitatea de a obține abilități mai largi de viață, academice și de angajare. De exemplu, plasamente, voluntariat, cluburi, societăți, sport și multe altele. Deci, nu numai că absolviți cu o diplomă recunoscută de o universitate lider mondial, ci veți avea experiență practică națională și internațională, plus o expunere mai largă la viață în general. Numim acest lucru Grad Plus. Este ceea ce face ca studiul la Queen's University Belfast să fie special.
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.