Curs de trei ani de design interior
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
O chestiune de spații
Învățarea prin practică este principiul care stă la baza cursurilor de trei ani de la Raffles Milano, o experiență de formare care structurează mintea, oferă o bază tehnică solidă și dezlănțuie dorința de a-ți lărgi orizonturile vieții.
De ce?
A proiecta înseamnă a transforma lumea, de la cele mai simple lucruri până la cele mai complexe. Designul nu este doar o disciplină care ne învață cum să inventăm și să îmbunătățim latura materială a vieții: este și un model ideal care ne învață cum lucrurile atât mari, cât și mici sunt legate între ele prin fire invizibile. Este arta schimbării, a responsabilității și a angajamentului.
Lectori
Sunt profesioniști întemeiați, autori ai proiectelor care și-au pus amprenta și cu mulți ani de experiență didactică. Au o viziune largă și cu adevărat internațională.
Ei fac parte dintr-un grup coeziv și productiv și le place să discute despre progresul cursurilor, despre oportunitățile care se prezintă pe fugă și despre performanța studenților individuali.
Companii și mărci
În aproape treizeci de ani de muncă, Grupul Raffles a construit o rețea substanțială de parteneri care participă la cursurile noastre de trei ani și de master. Reputația acestor firme și calitatea relațiilor pe care le-am dezvoltat cu acestea sunt garanția unei întâlniri categoric fertile între educație și afaceri.
Adidas, Aigner, B&O – Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapore, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong și Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
discuție de luni
În fiecare luni seară, la ora 18.00, Raffles Milano își invită studenții să cunoască una dintre personalitățile majore care pășesc pe scena designului, stilului și culturii designului. A auzi poveștile și ideile care influențează piața și ne conduc mentalitatea – direct din gura calului – este o oportunitate uimitoare care adaugă substanță programelor noastre academice. Iată agenda ședințelor pentru anul care vine.
Studenții din Uniunea Europeană și EFTA pot fi luați în considerare pentru o ajustare a taxelor de școlarizare dacă fac dovada veniturilor lor.
Studenți ideali
Acest curs este conceput pentru candidații care dețin o diplomă de liceu și pentru studenții care provin din universități italiene și străine. Solicitanții ar trebui să aibă un interes specific în disciplinele de proiectare a spațiului (case, birouri, ospitalitate, locuri de întâlnire și comerț cu amănuntul) și în conceperea și proiectarea de medii pentru design de expoziție și design de mobilier pentru casă, spațiu de lucru și loc de petrecere a timpului liber.
Cursul se va concentra pe studiul și aplicarea coerentă a decorațiunii, utilizarea materialelor, tehnologiilor de iluminat și accesoriilor de interior. Se așteaptă ca studenții să manifeste o atitudine puternică și un interes pentru studiul comportamentului social, cultura artelor vizuale și a tendințelor socio-culturale. Participanții la acest curs sunt viitorii designeri de medii și atmosfere comunicative, interpreți alerti ai tendințelor și stilurilor de viață contemporane.
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Designerul de interior este un designer care este capabil să se ocupe de spații de diferite dimensiuni și complexități și să traducă mesajele și atmosferele unui brand sau unui client privat în spații cu soluții tangibile, spații care transmit mesaje, emoții și semnificații. El sau ea este o figură profesională cheie pentru firmele de arhitectură sau design, agențiile de evenimente, studiourile de televiziune sau de film, birourile de design și companiile din industria mobilei și accesoriilor de interior. Formația tehnică specifică a designerului de interior îi permite, de asemenea, să se angajeze într-o carieră de critic și savant al sistemului de design interior și mobilier sau să opereze ca consultant și director de artă pentru companii din domeniul modei și designului.
Galerie
Curriculum
O primă fază propedeutică (primul an) este urmată de un studiu intermediar aprofundat (al doilea an) și de o etapă concludentă dedicată portofoliului final de proiecte (al treilea an). După dobândirea esențialelor teoretice ale desenului și reprezentării și studierea istoriei artelor aplicate și a arhitecturii pentru mediile casnice, studenții se vor ocupa apoi de scenariile sociale și culturale din ce în ce mai complexe în care își desfășoară activitatea companiile în prezent și studiază evoluția obiceiurilor și stilurilor de viață, precum și a relaţiei mărcilor cu utilizatorii şi consumatorii. Scopul principal este acela de a căuta soluții de design capabile să ofere cele mai avansate și durabile răspunsuri pentru îmbunătățirea calității vieții, a locului de muncă și a timpului liber.
Subiecte
- Design vizual
- Desen, relief și reprezentare a spațiilor
- Istoria arhitecturii și a designului interior
- Istoria artei și a designului
- Design de expoziție
- Design de vânzare cu amănuntul
- Atelier 3D și CAD
- Proiectare de mediu
- Antropologia și sociologia consumului
- Materiale și suprafețe
- Branding, marketing și cercetare
- Tehnologia acustică și a luminii
- Culoare și colorimetrie
- Decorație și texturi