Curs de trei ani în design vizual
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Informatie cheie
Locația campusului
Milan, Italia
Limbi Străine
Engleză, Italiană
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 21.000 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Studenții din Uniunea Europeană și EFTA pot fi luați în considerare pentru o ajustare a taxelor de școlarizare dacă fac dovada veniturilor lor
Introducere
Învățarea prin practică este principiul care stă la baza cursurilor de trei ani de la Raffles Milano, o experiență de formare care structurează mintea, oferă o bază tehnică solidă și dezlănțuie dorința de a-ți lărgi orizonturile vieții.
De ce?
A proiecta înseamnă a transforma lumea, de la cele mai simple lucruri până la cele mai complexe. Designul nu este doar o disciplină care ne învață cum să inventăm și să îmbunătățim latura materială a vieții: este și un model ideal care ne învață cum lucrurile atât mari, cât și mici sunt legate între ele prin fire invizibile. Este arta schimbării, a responsabilității și a angajamentului.
Lectori de design
Sunt profesioniști întemeiați, autori ai proiectelor care și-au pus amprenta și cu mulți ani de experiență didactică. Au o viziune largă și cu adevărat internațională.
Ei fac parte dintr-un grup coeziv și productiv și le place să discute despre progresul cursurilor, despre oportunitățile care se prezintă pe fugă și despre performanța studenților individuali.
Companie și mărci
În aproape treizeci de ani de muncă, Grupul Raffles a construit o rețea substanțială de parteneri care participă la cursurile noastre de trei ani și de master. Reputația acestor firme și calitatea relațiilor pe care le-am dezvoltat cu acestea sunt garanția unei întâlniri categoric fertile între educație și afaceri.
Adidas, Aigner, B&O - Bang & Olufsen, Boucheron, Brother, Bulgari, Burberry, C&A, Cartier, Chanel, Chloé, Design Business Chamber Singapore, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, Dunhill, Elle, Fendi, Fujifilm, Furniture Design Award Singapore, Giorgio Armani, H&M, Heinz, Hermes, Hogan, HP Technology, HSBC – Hong Kong și Shanghai Banking Corporation, IKEA, InterContinental Hotels & Resorts, Kohler, Lear Corporation, Lego, Li & Fung, L'Oréal, Louis Vuitton, LVMH, Mahogany, Max Mara, MediaCorp, Metro, Michael Kors, Microsoft, Nippon Paint, Nokia, Orchard Road Business Association, Pepsi, Philips, Prada, Puma, Ralph Lauren, Redworks, Richemont, Richmond, Rolex, Saatchi & Saatchi, Saint Laurent Paris, Samsung, Shiseido, Siemens, Singapore Furniture Industries Council, Singapore Jewelers Association, Sony Pictures, Standard Chartered, Textile & Fashion Federation, Tiffany & Co., Valentino, Versace, Y&R, Yves Saint Laurent.
discuție de luni
În fiecare luni seară, la ora 18.00, Raffles Milano își invită studenții să cunoască una dintre personalitățile majore care pășesc pe scena designului, stilului și culturii designului. A auzi poveștile și ideile care influențează piața și ne conduc mentalitatea – direct din gura calului – este o oportunitate uimitoare care adaugă substanță programelor noastre academice. Iată agenda ședințelor pentru anul care vine.
Studenții din Uniunea Europeană și EFTA pot fi luați în considerare pentru o ajustare a taxelor de școlarizare dacă fac dovada veniturilor lor.
Studenți ideali
Cursul este destinat studenților care au o diplomă de liceu provenind fie de la o universitate italiană, fie de la o universitate străină. Se așteaptă ca solicitanții să manifeste un interes puternic pentru disciplinele de design (design vizual, grafic, expozițional și digital, litere, fotografie și video), în științe sociale (antropologie, teorii ale comunicării și mass-media, sociologie și semiologie) și în cultura artelor vizuale (istoria artei și designului). Studenții care urmează acest curs sunt viitori designeri de comunicare digitală și analogică, directori de creație și experți în brand.
Oportunități de carieră
Oportunități profesionale
Designerul vizual este un creativ care este, de asemenea, capabil să coordoneze abilitățile unei echipe specializate într-o varietate de discipline. De asemenea, știe să facă față, în calitate de dirijor de orchestră, cu probleme complexe puse în joc în comunicațiile, serviciile și produsele instituționale. Acest curs le permite studenților să dobândească o metodologie pe care să o utilizeze în diferitele faze ale unui proiect și execuția acestuia și să aplice pentru angajare ca designeri (în birouri profesionale, agenții sau organizații) sau consultanți creativi pentru firme industriale sau comerciale, sau - prin deschiderea un birou al lor – să facă pasul ca antreprenori ai propriei cariere.
Galerie
Curriculum
O fază introductivă (Anul I) este urmată de una intermediară care se concentrează pe un studiu de caz (Anul II) și apoi un proces de finalizare dedicat proiectului și portofoliului final (Anul III). De la bazele designului de bază la gramatica tipografiei, de la programe software de layout grafic la ambalaje, de la motion graphics la design interactiv, studenții învață toate disciplinele legate de designul vizual, combinând tehnicile cu tehnologiile și propriul humus cultural, astfel încât să operați în mod conștient în scenariile complexe ale societății noastre contemporane.
Subiecte
- Design grafic
- Design de marcă
- Fotografie și povestire video
- Istoria artei și a designului
- Design si semnalizare expozitie
- Design digital
- Design interactiv
- Antropologie, sociologie, semiologie
- Teoria mass-media
- Marketing și cercetare