Licențiat în Științe în Comunicare
Spalding University
Informatie cheie
Locația campusului
Louisville, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi, Part time
Taxe de școlarizare
USD 13.725 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* școlarizare cu normă întreagă 2023-2024; 915 USD per credit - școlarizare cu fracțiune de normă 2023-2024
Introducere
Profitați de oportunitatea de a proiecta un plan unic de studiu, cu opțiuni variind de la relații publice, social media și comunicare organizațională, interculturală și de conducere cu o diplomă de licență în comunicare. Optimizați-vă oportunitățile în căutarea unei anumite nișe de piață. Veți colabora cu consilierul facultății pentru a vă elabora selecția de curs în conformitate cu obiectivele dumneavoastră profesionale. Dincolo de aceasta, veți avea oportunități de învățare practică, lucrând cu angajatori de top din zonă pentru stagii. Când vei absolvi, vei fi pregătit să-ți începi cariera sau să începi școala absolventă.
Concentratii
- Comunicare organizațională integrată
- Studii de comunicare
- Studii Media
- Comunicare și schimbare socială
- Relatii publice
Rezultatul programului
Caracteristici
- Aplicați cunoștințele de la clasă în viața reală
- Construiește experiență practică
- Beneficiați de oportunitățile de rețea și relațiile în forța de muncă
- Profită de formatele convenabile de curs care se potrivesc cu programul tău: online sau în clasă
Fapte
- Se estimează că angajarea specialiștilor în relații publice va crește cu 6% din 2014 până în 2024. Necesitatea organizațiilor de a-și menține imaginea publică va continua să stimuleze creșterea în acest domeniu.
- Admitere timpurie la Master în Comunicare de Afaceri: puteți începe programul ca universitar și puteți câștiga până la nouă ore de absolvire, oferindu-vă un avans la master.
Oportunități de carieră
- Relatii publice
- Conducerea corporativa
- Comunicare internă
- Vânzări
- Marketing social
- administrare
- Pregătire și dezvoltare
- Comunicare în masă
- reclamă
- Strângere de fonduri pentru guvernele federale, de stat și locale
- Facultate