BA în Administrarea Afacerilor Internaționale - Orientare generală sau marketing digital
SRH Berlin University of Applied Sciences
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Berlin, Germania
Limbi Străine
Engleză, Germană
Formatul de studiu
În campus
Durata
6 - 7 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 590 / per month *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Apr 2024
* Cetățeni UE/SEE, inclusiv Balcanii de Vest și Elveția: 590 EUR pe lună | cetățeni din afara UE/SEE: 4500 EUR pe semestru
Introducere
Studiați Administrația Afacerilor Internaționale cu noi
Companiile de astăzi se confruntă cu multe provocări. Digitalizarea, globalizarea și schimbările sociale modelează modul în care facem afaceri într-un ritm accelerat. Trebuie să dezvoltăm noi soluții și concepte pentru a răspunde cerințelor pieței. SRH Berlin University of Applied Sciences oferă trei programe de licență în Administrarea Afacerilor Internaționale, fiecare cu o specializare sau o locație diferită. Alăturați-vă nouă și finalizați-vă diploma de afaceri în Germania.
BA în Administrarea Afacerilor Internaționale la Berlin
Studiați afaceri în Berlin la Școala de Management (BSM) situată în zona modernă Charlottenburg a orașului. Finalizarea unei diplome în afaceri sau a unei diplome de management în Europa vă va garanta oportunități globale de carieră. Profilul dvs. de muncă va include poziții ambițioase în marketing, bancar și finanțe. Am creat curriculum-ul dvs. cu cursuri esențiale de afaceri, cum ar fi economie, contabilitate și statistică. Cu programe oferite în engleză și germană, campusul nostru găzduiește un mix plin de viață de studenți internaționali care beneficiază de rețeaua noastră mare de peste 1.500 de companii. Persoanele ambițioase care doresc să-și termine studiile în șase, mai degrabă decât în șapte semestre, pot opta pentru Fast Track.
BA International Business Administration - Focus pe marketing la Berlin
Acest program interesant oferit la School of Management (BSM) se concentrează pe marketing digital și pe crearea de mărci mari. Curriculumul include cursuri specifice marketingului precum Managementul mărcii, Comunicarea, Marketingul online sau Strategia de lansare. Cu o diplomă în marketing, veți fi echipat pentru a ocupa posturi în publicitate, precum și pentru a accepta roluri precum strateg de marcă sau consultant. De asemenea, puteți avansa în roluri de conducere, cum ar fi marketing sau manager de produs. Alegeți Fast Track dacă doriți să obțineți diploma după șase semestre, nu după șapte semestre. Acest program este o oportunitate excelentă de a învăța să introduceți cu succes noi mărci pe piață.
BA în Administrarea Afacerilor Internaționale în Hamburg
Campusul nostru din Hamburg, al doilea oraș ca mărime din Germania și poarta de acces către lume, este un loc ideal pentru a studia afaceri. Locația sa la mare a făcut ca orașul să devină un hotspot comercial, făcând orașul atractiv pentru afaceri internaționale. Situat lângă portul aglomerat Hamburg, campusul nostru găzduiește studenți din întreaga lume. Alăturați-vă programului și participați la cursuri de economie, contabilitate și statistică pentru a ocupa viitoare posturi în marketing, bancar și finanțe. Studiați Fast Track Administrarea Afacerilor Internaționale și obțineți-vă diploma după numai șase semestre sau luați-vă timp și explorați orașul cu numeroasele sale oportunități în timp ce vă finalizați studiile în șapte semestre.
Fast Track sau International Experience Track
Vă oferim posibilitatea de a vă finaliza studiile în termen de 3 sau 3,5 ani, astfel încât să vă puteți urma propriul drum. Alege intre:
- Pista de experiență internațională | Durata 3,5 ani (7 semestre) : internship/semestru în străinătate (6 luni) + stagiu în ultimul semestru (14 săptămâni) inclus
- Fast Track | Durata 3 ani (6 semestre) : un stagiu în ultimul semestru (14 săptămâni) inclus
Galerie
Admitere
Curriculum
Administrarea Afacerilor Internaționale - Berlin și Hamburg
1. Semestrul
30 ECTS
- Principiile managementului
- principiile economiei
- Contabilitate financiara
- Economie în profunzime: întrebări curente de afaceri
- Matematică aplicată de afaceri
- Limbile I (germană sau spaniolă)
2. Semestrul
30 ECTS
- Managementul marketingului
- Contabilitate Internă
- Afaceri digitale: Sisteme de informare aplicate pentru afaceri
- Statistica I
- Afaceri digitale în profunzime: proiect de creare a site-ului web
- Limbi II (germană sau spaniolă)
3. Semestrul
30 ECTS
- Comportamentul organizațional și managementul resurselor umane
- Finanțe și management de investiții
- Servicii și management al calității
- Managementul serviciilor și calității în profunzime: analiza procesului
- Statistica II
- Limbi III (germană sau spaniolă)
4. Semestrul
30 ECTS
- Simulare de afaceri și dinamică în afaceri și societate
- Managementul cunoștințelor și inovației
- Plan de afaceri
- Proiect de laborator
- Dreptul afacerilor
- Competenta sociala
5. Semestrul
30 ECTS
- Strategie și Leadership
- Contabilitate de gestiune
- Proiect de studiu
- Metode de cercetare cantitativă și calitativă
- Coaching de carieră
6. Semestrul
30 ECTS
- Metode academice
- Fast Track: Stagiu | Pista de experiență internațională: stagiu sau studii în străinătate
- Fast Track: teză de licență
7. Semestrul
30 ECTS
- Pista de experiență internațională: stagiu sau studii în străinătate
- Pista de experiență internațională: teză de licență
Administrarea Afacerilor Internaționale - Focus pe Marketing Digital
1. Semestrul
30 ECTS
- Principiile administrării afacerilor I
- Marketing
- Managementul brandului
- Managementul mărcii în profunzime: Dezvoltarea unui brand
- Matematică aplicată de afaceri
- Limbile I (germană sau spaniolă)
2. Semestrul
30 ECTS
- principiile economiei
- Afaceri digitale: Sisteme de informare aplicate pentru afaceri
- Afaceri digitale în profunzime: Proiect de site web digital
- Informații despre consumator: cunoașterea clientului
- Statistica I
- Limbi II (germană sau spaniolă)
3. Semestrul
30 ECTS
- Finanțe și management de investiții
- Contabilitate
- Strategia de lansare: introducerea unei mărci pe piață
- Strategie de lansare în profunzime: Dezvoltarea unei strategii de lansare
- Statistica II
- Limbi III (germană sau spaniolă)
4. Semestrul
30 ECTS
- Simulare de afaceri și dinamică în afaceri și societate
- Managementul cunoștințelor și inovației
- Aprofundare: Proiect de laborator
- Drept civil și afaceri
- Comunicare
- Competenta sociala
5. Semestrul
30 ECTS
- Comportamentul organizațional și managementul resurselor umane
- Strategie și Leadership
- Metode de cercetare cantitativă și calitativă
- Proiect de studiu
- Coaching de carieră
6. Semestrul
30 ECTS
- Fast Track: Metode academice
- Fast Track: stagiu
- Fast Track: teză de licență
- Pista de experiență internațională: stagiu sau studii în străinătate
7. Semestrul
30 ECTS
Numai pista pentru experiență internațională
- Pista de experiență internațională: Metode academice
- Pista de experiență internațională: stagiu
- Pista de experiență internațională: teză de licență
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Cariere în Administrarea Afacerilor
În timpul studiilor de management de afaceri, lucrați la proiecte cu alți studenți din întreaga lume și rezolvați împreună probleme complexe. Învățați despre propriile puncte forte și vă dezvoltați abilitățile de comunicare, lucru în echipă, interculturale și de leadership - abilități care sunt necesare pe piața muncii.
Alegeți dintre următoarele căi de carieră:
- Manager resurse umane
- Manager marketing si vanzari
- Consultant de management
- Funcții de conducere în domeniul bancar și financiar
- Si multe altele
Concentrați-vă pe cariere în marketing
Echipați-vă pentru o viitoare carieră în marketing. O bază solidă de management vă va permite să lucrați la probleme complexe în mod independent și eficient, oferindu-vă oportunitatea de a lucra în marketing, precum și în alte domenii conexe, cum ar fi managementul strategic sau consultanța.
Alegeți dintre următoarele căi de carieră:
- Marketing digital și manager de produs
- Strategi de marcă
- Cercetător de piață și de consum
- Consultant de marketing si afaceri
- Poziții în publicitate și comunicare