Licențiat în Administrarea Afacerilor (BBA) - Specializare Marketing și Comunicare
Swiss UMEF (University of Applied Sciences Institute)
Informatie cheie
Locația campusului
Geneva, Elveţia
Limbi Străine
Engleză, Franceză
Formatul de studiu
În campus
Durata
3 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
CHF 17.900 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* taxa de școlarizare
Introducere
Acest program acoperă domeniile de comunicare, marketing și strategie de comunicare prin media și promoții. Acest lucru permite studenților să descopere elementele esențiale ale marketingului și comunicării printr-un echilibru între teorie și practică.
În acest program, studenții învață cum să își poziționeze organizația și produsul astfel încât să fie competitivi. Ei vor putea da dovadă de inovație constantă atât la nivel național, cât și internațional. Ei vor înțelege cum să evalueze și să selecteze cel mai bun canal de comunicare pentru a-și atinge obiectivele principale și pentru a îmbunătăți satisfacția clienților.
Elevii stăpânesc tehnicile de bază de negociere pe care să le folosească cu furnizorii lor și alți parteneri, precum și cu clienții.
Obiective:
Dezvoltarea capacității studenților de a dobândi cunoștințe și know-how în domeniile comunicării și marketingului printr-o pedagogie bazată pe participarea activă a studenților.
Fii mai activ în toate domeniile de marketing și comunicare prin marketing digital, social media, precum și managementul proiectelor prin training. Să poată crea un plan de comunicare în toate domeniile de activitate.
stagiu:
Stagiul inclus în program permite studentului să aibă experiență practică și oportunitatea de a aplica în lumea reală a muncii cunoștințele dobândite la clasă.
Curriculum
Anul I 60 de credite (ECTS)
- Retorică și Compoziție
- Matematică financiară
- Introducere în Marketing
- Introducere în management
- Marketing digital
- Gândire critică
- Statistici aplicate afacerilor
- Economie
- Contabilitate financiara
- Managementul resurselor umane
- Inteligență artificială
- Dreptul afacerilor
Anul II 60 de credite (ECTS)
- Contabilitatea managerială
- Strategie de comunicare
- Marketing global
- Corporate Finance
- Negociere de afaceri
- Comportament organizational
- Managementul proiectelor și luarea deciziilor
- Marketingul produselor de lux
- Politica și strategia de afaceri
- Geopolitică și Geoeconomie
- Dezvoltare durabilă
- Metodologia tezei
Specializarea în anul III 60 credite (ECTS)
- Managementul riscurilor
- Cumpărarea și lanțul de aprovizionare
- Leadership și Team Building
- Management International
- Afaceri internationale
- Managementul total al calității
- Managementul brandului
- Marketing analitic
- Management de evenimente și comunicare
- Managementul creativității și inovației
- Presă, media și publicitate
- Disertație sau stagiu