Licențiat în Arte în Relații Publice, Publicitate și Comunicare Integrată de Marketing
Greenville, Statele Unite ale Americii
DURATA
4 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Aug 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
USD 36.364 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* școlarizare cu normă întreagă 2022-2023
Introducere
Programul de relații publice, publicitate și comunicare integrată de marketing de la Thiel College este o asociere între Departamentul de mass-media, comunicare și relații publice și Departamentul de administrare a afacerilor și contabilitate. Elevii vor urma o varietate de cursuri în relații publice, publicitate, comunicare integrată de marketing, comunicare interpersonală, mass-media, contabilitate, management de afaceri, sisteme informatice informatice (CIS) și economie.
Acest program are două piese similare, dar diferite. Piesa media este recomandată studenților care doresc să lucreze în corporații sau agenții de relații publice și de publicitate, dar care nu anticipează trecerea în funcții de conducere generală. Calea de management este recomandată studenților care anticipează să-și înceapă cariera în relații publice sau publicitate și, eventual, să se mute în funcții de conducere generală într-o agenție sau corporație.
Caracteristici majore
- Înțelegeți funcțiile de bază ale marketingului de afaceri (în special relațiilor publice și publicității) și ale managementului.
- Dezvoltați abilitățile interpersonale și învățați să fiți un membru valoros al unei echipe.
- Înțelegeți că fiecare decizie de afaceri are costuri și beneficii financiare, de mediu și manageriale.
- Fiți pregătiți pentru angajare ca profesionist în relații publice, publicitate sau marketing și pentru admiterea într-un program de absolvire în relații publice, publicitate, marketing sau afaceri generale.
- Înțelegeți problemele etice în relațiile publice, publicitate și marketing în mediul de afaceri actual și soluțiile adecvate ale dilemelor etice și ale altor probleme.
- Demonstrați o înțelegere aprofundată a rolului comunicării în societate și în cultura de masă, rolul și utilizările comunicării de masă și utilizările unei game de aplicații de comunicare specializate, cum ar fi relațiile publice, publicitatea și marketingul în general.
- Demonstrați o înțelegere aprofundată a cerințelor postului și a mediilor de lucru în relații publice, publicitate și poziții de marketing, departamente și agenții.
Rezultatul programului
Un student care absolvă Thiel College cu specializare în relații publice, publicitate și comunicare integrată de marketing va:
- Să poată crea în mod eficient mesaje persuasive;
- Înțelegeți problemele etice în activitatea media creată de libertățile Primului Amendament și să fiți capabil să acționați în moduri etice;
- Să înțeleagă și să fie capabil să aplice abilități de leadership adaptativ și colaborare;
- Să fie capabil să analizeze și să aplice teoriile și abordările actuale în luarea deciziilor în relațiile publice;
- Demonstrați o comunicare eficientă în formă orală și scrisă în domeniu.
Curriculum
Major Requirements
Management Track
- COMM 155 Introducere în comunicarea integrată de marketing
- COMM 255 Comunicare interpersonală sau COMM 321 Comunicare organizațională
- COMM 280 Sondaj de comunicare mediată
- COMM 282 Scriere pentru mass-media
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Relații cu publicul
- COMM 405 Relații publice avansate
- COMM 470 Senior Seminar
- Stagiu COMM 480
- CIS 111 Word Processing Applications
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- ACCT 113 Principii de contabilitate
- BADM 233 Managerial Accounting
- BADM 324 Publicitate
- BADM 355 Dreptul Afacerilor I
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- ECON 221 Microeconomie
Recomandat: IS 140—Arte grafice; COMM 181 — Vorbirea în public; COMM 300—Persuasiunea; COMM 331— Comunicare interculturală; și COMM 455—Lege și reglementare media
Media Track
- COMM 155 Introducere în comunicarea integrată de marketing
- COMM 255 Comunicare interpersonală sau COMM 321 Comunicare organizațională
- COMM 280 Sondaj de comunicare mediată
- COMM 282 Scriere pentru mass-media
- COMM 325 Communication Ethics
- COMM 340 Relații cu publicul
- COMM 405 Relații publice avansate
- COMM 470 Senior Seminar
- Stagiu COMM 480
- Aplicații de procesare a textului CIS 111
- CIS 112 Spreadsheet Applications
- CIS 122 Advanced Spreadsheet Apps
- BADM 100 Introducere în afaceri
- CSCI 139 Web Design & Development
- BADM 324 Publicitate
- BADM 374 Principles of Management
- BADM 384 Business Communication
- BADM 454 Marketing
- BADM 456 International Marketing
- ECON 221 Microeconomie
Recomandat: IS 140—Arte grafice; COMM 181 — Public Speaking; COMM 300—Persuasiunea; COMM 331— Comunicare interculturală; și COMM 455—Lege și reglementare media
Oportunități de carieră
Acest program este larg și acoperă o gamă largă de oportunități de angajare pentru absolvenții noștri! Studenții Thiel College din program vor putea lucra în domenii precum relații publice, publicitate și marketing, lucrând în agenții de PR/publicitate, corporații sau întreprinderi mici (inclusiv companii media), organizații nonprofit mari și mici sau guvern. De asemenea, ajută la pregătirea studenților pentru studii postuniversitare în relații publice, publicitate, marketing, administrarea afacerilor (cum ar fi o diplomă de MBA), management nonprofit sau jurnalism de afaceri.
Admitere
Burse și finanțare
Scholarship Opportunities
Thiel College oferă studenților burse din motive precum succesul academic, serviciul comunitar sau implicarea, conducere exemplară și multe altele! Bursele disponibile specialiştilor în relaţii publice, publicitate şi comunicare integrată de marketing sunt:
- The Roger ’52 and Paula G. Blatter Scholarship
- William Randolph Hearst Scholarship Endowment Fund
- Mister Rogers Scholarship
Taxa de școlarizare a programului
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.