
BA in
Licențiat în Arte în Relații Publice, Publicitate și Comunicare Integrată de Marketing
Thiel College

Informatie cheie
Locația campusului
Greenville, Statele Unite ale Americii
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
USD 33.620 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Aug 2023
* școlarizare cu normă întreagă 2022-2023
Introducere
Programul de relații publice, publicitate și comunicare integrată de marketing de la Thiel College este o asociere între Departamentul de mass-media, comunicare și relații publice și Departamentul de administrare a afacerilor și contabilitate. Elevii vor urma o varietate de cursuri în relații publice, publicitate, comunicare integrată de marketing, comunicare interpersonală, mass-media, contabilitate, management de afaceri, sisteme informatice informatice (CIS) și economie.
Acest program are două piese similare, dar diferite. Piesa media este recomandată studenților care doresc să lucreze în corporații sau agenții de relații publice și de publicitate, dar care nu anticipează trecerea în funcții de conducere generală. Calea de management este recomandată studenților care anticipează să-și înceapă cariera în relații publice sau publicitate și, eventual, să se mute în funcții de conducere generală într-o agenție sau corporație.
Caracteristici majore
- Înțelegeți funcțiile de bază ale marketingului de afaceri (în special relațiilor publice și publicității) și ale managementului.
- Dezvoltați abilitățile interpersonale și învățați să fiți un membru valoros al unei echipe.
- Înțelegeți că fiecare decizie de afaceri are costuri și beneficii financiare, de mediu și manageriale.
- Fiți pregătiți pentru angajare ca profesionist în relații publice, publicitate sau marketing și pentru admiterea într-un program de absolvire în relații publice, publicitate, marketing sau afaceri generale.
- Înțelegeți problemele etice în relațiile publice, publicitate și marketing în mediul de afaceri actual și soluțiile adecvate ale dilemelor etice și ale altor probleme.
- Demonstrați o înțelegere aprofundată a rolului comunicării în societate și în cultura de masă, rolul și utilizările comunicării de masă și utilizările unei game de aplicații de comunicare specializate, cum ar fi relațiile publice, publicitatea și marketingul în general.
- Demonstrați o înțelegere aprofundată a cerințelor postului și a mediilor de lucru în relații publice, publicitate și poziții de marketing, departamente și agenții.