Licenta in Publicitate
Universidad Europea
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Online Spain
Limbi Străine
Engleză, Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 11.270 *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Spaniolă: 11.270 EUR - Engleză: 9.950 EUR
Introducere
Licența în publicitate este un program oficial de patru ani care este conceput pentru a pregăti profesioniști pentru a veni cu răspunsuri originale și imaginative la branduri, profesioniști care sunt capabili să cerceteze și să propună obiectivele strategice pe care le caută agenții de publicitate. Studenții din programul de publicitate vor avea cunoștințele și abilitățile necesare pentru a putea lucra în diferite domenii din domeniul reclamei, comerciale și comunicării corporative.
De ce să studiezi pentru o diplomă de licență în publicitate?
Facilități de ultimă generație
Pentru ca dvs. să profitați la maximum de modelul nostru academic inovator, Universidad Europea vă pune la dispoziție cele mai avansate laboratoare și săli de simulare, toate echipate cu cea mai inovatoare tehnologie.
- Laborator de fotografie și imagistică digitală
- Radio
- Cabine de post-producție
- Sala de productie
- Set de fotografie
- Set virtual
- Control productie si televizor
- Sunet digital / camera de dublare
- Cazare universitară în Madrid
- Biblioteca CRAI Dulce Chacón
- Centru sportiv
- Laborator de design grafic: dotat cu stații de lucru Mac și PC, și toate instrumentele necesare pentru crearea și tipărirea materialelor publicitare și grafice, folosind software specializat precum Freehand, QuartkXPress și Photoshop, precum și un plotter pentru tipărirea lucrărilor de publicitate profesionale.
- Multimedia Classroom: dotata cu programele necesare pentru design de pagini web si interactiv precum Adobe Dreamweaver, Adobe Flash si Adobe Premiere, precum si pentru dezvoltarea actiunilor de planificare media publicitara.
- Echipament de film: este disponibil material pentru producții cinematografice, cum ar fi accesorii de iluminat, camere de filmat, camere video HD, microfoane și echipamente profesionale de înregistrare a sunetului, precum și săli de editare, dublare și subtitrare.
- Redacții: dotate cu tehnologia necesară pentru redactarea știrilor, precum și pentru aranjarea și tipărirea ziarelor. Toate aceste săli de clasă au acces direct la o agenție de presă.
- Ziar universitar (Europea News): echipat cu cele mai noi tehnologii pentru editarea, layout-ul și publicarea unui ziar digital.
Învață publicitatea într-un mod diferit
Studiați diferite subiecte precum neuromarketing, neurocreativitate, portofoliu, Big Data, noi modele de afaceri, design, uzabilitate; și alegeți să vă specializați fie în creativitate, fie în strategie.
Câștigă premii naționale și internaționale
Participați la competiții și festivaluri (Chupete, Sol, Smile etc.) cu proiectele dvs. prin Pitching Minds, echipa de creativitate de elită a lui Universidad Europea.
Lucrați mână în mână cu agențiile și mass-media
Program de formare dual pionier în lumea universităților spaniole. Participați la sesiunile de formare susținute de profesioniști în publicitate cu Comunica+A, M&C Saatchi sau Atresmedia.
Stagiu obligatoriu: 150 ore
Faceți-vă stagiul în agenții și grupuri de comunicare prestigioase precum: McCann, VCCP, Saatchi & Saatchi sau Lola Mullenlowe.
Curriculum
O licență în publicitate este o diplomă de licență în arte care se concentrează pe publicitate și marketing. Elevii obțin o înțelegere largă a publicității, inclusiv tehnicile, principiile și strategiile utilizate în crearea și diseminarea mesajelor publicitare pe diverse platforme media.
La Universidad Europea , veți studia o serie de subiecte, inclusiv comportamentul consumatorilor, managementul mărcii, cercetarea pieței, marketingul digital, planificarea media, strategia creativă și legea și etica publicității.