Administrare
Universidade Metropolitana de Santos (UNIMES)
Informatie cheie
Locația campusului
Santos Dumont, Brazilia
Limbi Străine
Portugheză
Formatul de studiu
În campus
Durata
8 semesters
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
A administra înseamnă a planifica, organiza, dirija și controla, luând decizii cu privire la resursele disponibile și necesare pentru managementul unei organizații, ținând cont de informațiile de la profesioniști, echipe, scenariul economic, politic și social al regiunii, țării și lumii acesteia. .
La planificarea, organizarea, conducerea și controlul, administratorul trebuie să fie pregătit să:
- Stabilirea scopurilor si obiectivelor;
- Analizați, înțelegeți și rezolvați probleme
- Să organizeze și să aloce resurse, atât financiare, tehnologice și umane;
- Conducerea, comunicarea, conducerea si motivarea oamenilor;
- A negocia;
- A lua decizii;
- Controlul, măsurarea și evaluarea.
Buna performanță managerială depinde de faptul că profesionistul este capabil să fie un lider bun, capabil să trateze cu oamenii, să negocieze și să comunice, precum și să poată lua decizii, având o viziune sistemică și globală asupra situației pe care o gestionează.
Profesia de administrator este recentă din punct de vedere istoric și a fost reglementată în Brazilia la 9 septembrie 1965, dată la care este sărbătorită Ziua Administratorului.
Cursul Unimes a fost conceput în 1969, recunoscut în 1971, și are în prezent cel mai bun concept regional la Examenul Național de Performanță a Studenților – ENADE, de către Ministerul Educației, clasându-se printre cele mai bune cursuri din țară.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Licenta in Management International - Franta
- Paris, Franţa
- Lyon, Franţa
Licență de comunicare
- Lille, Franţa
Bachelor in Business Management
- Vilnius, Lituania